Netocil nahodou nekdo vcera na stadionu, nebo nemate nejaky fota?
Z meho prvniho padu mam 2 zavery:
1. setrit na gumach se opravdu nevyplati a pokud chce nekdo jezdit rychle na okruhu chce to mit i adekvatni smes
2. zmena prevodu u R6 z 16 na 15 zubu na prednim kolecku je sakra citit a nez si clovek zvykne na mnohem vetsi zatah od spodu a vetsi rychlost pred brzdenim v zatackach je treba oaptrne s plynem (hlavne na vyjezdech..)
2 reakcí na tento příspěvek Volne - Brno 3.7.2007 - pad
Ale jinak cas 2:47 takze prostor pro zlepseni tu je velky. Jenom nebrzdit tolik v tom naklonu a celkove se zlepsit asi tak o 1000% a bude to stat za to. Taky ta moje pneu Z6 asi neni nejlepsi drzak, ale je pravda ze vydrzela opravdu moc nez mi vypovedela sluzbu. Jo, bylo to rukama...
Jenom by me v teto souvislosti od zkusenych jezdcu zajimalo kolik se ma pri prechodu do naklonu brzdit. Rekneme relativne k brzdeni na rovine (coz rekneme je 100%). Ikdyz to taky bude zaviset na pneu co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volne - Brno 3.7.2007 - pad
to je alfa omega...
k tomu co se ptas...brzdi se az hluboko do zatacky, vetsinou az na koleno...ja zatim jedu nic moc, ale odhadem do naklonu brzdim tak postupne....od 90 skoro narovnany po 0% kdy uz mam hluboky naklon...dulezite je, aby byl co nejkratsi rozdil mezi tim kdy brzdis a pridavas...protoze praave ta chvile mezi je to , kdy se pada na predek...trenuj a nesetri na gumach...