Netocil nahodou nekdo vcera na stadionu, nebo nemate nejaky fota?
Z meho prvniho padu mam 2 zavery:
1. setrit na gumach se opravdu nevyplati a pokud chce nekdo jezdit rychle na okruhu chce to mit i adekvatni smes
2. zmena prevodu u R6 z 16 na 15 zubu na prednim kolecku je sakra citit a nez si clovek zvykne na mnohem vetsi zatah od spodu a vetsi rychlost pred brzdenim v zatackach je treba oaptrne s plynem (hlavne na vyjezdech..)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volne - Brno 3.7.2007 - pad
Honda je pro me levnejsi, mene narocna na provoz. Ma pro me levnejsi provoz, dily mam hned a levneji. Tuning neni problem, motor rozdelat neni problem, vse mam 100% zajistene. Takze me nic nemuze prekvapit.
A kdyby uz to byla moc velky problem, vzdy to muzu hodit do HODNY do krhove ( u Val. Mezirici ) tam jsou nejlepsi kluci. Ikdyz mam vynikajici zazemi hned kousek od baraku .
Na duc nemam nic , penize, servis je daleko dal bych to jedine do prahy, nebo jedinemu clovekovi, ktery toho ma stejne hodne a porad je pryc a je taky z cech.
Takze bych byl sam proti sobe to poridit, ale plne to chapu, nekdy zavidim to, ze nemam podminky pro provoz takoveho stroje.
Ale SP se mi vzhledove brutalne libi, i po vlastnostech mi neskutecne sedlo...je to kult ale od hondy, ne nadarmo se rika - nejostrejsi zavodak co vyjel z fabriky od hondy .
A zivit 2 motorky, to je tak, ze vsechno cpes jen do nich...ale fakt vse.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volne - Brno 3.7.2007 - pad
Proto se přikláním ke stokrát omílané Fojťasově pravdě že gumy jsou základ. Dělat v tomhle kompromisy je na p.ču.