Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?
To byla narazka na tohle . A ted vazne : Dnes jsem jel na gsxr 600. A opravdu mne zarazilo jak se to musi hodne tocit aby to jelo. Stoji za to vzdat s vykonu 750 nebo litru ve prospech ovladatelnosti ? Tu GSXR 750 vidim jako ideal. Prakticky stejna vaha i pneu, rozmery. Jen ma o 20kw vic.
Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
_BoB_ píše: 2LEKO> Nerad to říkám ale nedávno jsem dostal v zatáčkách po prdeli od jednoho zdejšího člověka co jel na "fejzru 600" s cestovníma Mischelinkama Pilot Road 3 a pro něj naprosto s přehledem. Papírově jsem na něj měl lepší motor, podvozek i gumy a možná i odježděné roky - a mohu s klidem přiznat, že jsem se mu mohl tak maximálně poklonit. Prostě objem ti je k hovnu pokud nejsi na rovince nebo nejdeš po najeté trase - a na té najeté technické části bude mít ta trasa taky nějaké rychlostní limity kterýma se dá projet a tam to nebudeš tak to mít jak litrem přiživit aby jsi byl znatelně rychlejší ;)
Protože byl lepší a to že lepší pilot je lepší je věc známá asi i mozkově slabším jedincům...
Nehledě na to že v čr to po silnicích zrovna dobrejma jezdcema nepřetejká. Takže tady by stačil i fichtl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
GRASSEL píše: Protože byl lepší a to že lepší pilot je lepší je věc známá asi i mozkově slabším jedincům...
Nehledě na to že v čr to po silnicích zrovna dobrejma jezdcema nepřetejká. Takže tady by stačil i fichtl
To neni jen o tom jaky je kdo pilot. Ja za svou ,,karieru,, zazil x lidi co mi dali naprdel , jezdili beze strachu a kazdy kdyz je videl rekl WOW
No ja narozdil od nich ziju