




2 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

Naposledy editováno 20.11.2011 00:29:57
1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

Naposledy editováno 20.11.2011 08:24:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk
Ivos píše: Kup si LADAK!!!!!!!!!!!!samozrejme homologovany!!!!Zijes jen jednou.
Člověk žije jen jednou.Proto by se měl člověk snažit aby svůj život každý den užil co nejlíp se dá a plnil si svoje sny

Naposledy editováno 20.11.2011 08:22:22
1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk
...to není "laďák" co chceš...ale "otevřená koncovka výfuku"!
..."laďák" se musí "naladit"..tzn. brzda,měření,elektronika,filtr,svody,koncovka,přívěra..atd!!!..a potom je to "naladěné"!!

...v mnoha případech po montáži "otevřené koncovky výfuku",se zhorší průběh a i chod motoru a tím i vlastní jízda a funkce mota!

..a doplnění: homologace je ti na hovno,když to nesplní limit hlučnosti a nebo je "průchozí"!
Naposledy editováno 20.11.2011 08:45:17
Hlucnost se u nas zatim nemeri. Spis by mi vadil napis "For racing purposes only"

Naposledy editováno 20.11.2011 09:35:14
2 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk
1) Je třeba rozlišit, zda jde o samodomo udělanou koncovku a nebo kvalitní produkt, který má správné složení.
2) Stříkačky si s kvalitní koncovkou poradí. Karburátory - tady hodně záleží i na stavu motorky, respektive jejím seřízení - dle toho je třeba seřídit po instalaci karburátory či nikoliv.
3) Kdy se musí motorka seřídit je, když zásadním způsobem zkrátíte původní délku výfukového systému. To je podstatný zásah, se kterým si ani moderní motorky neporadí.
4) Laděné koncovky jsou od toho, protože ladte průchod splodin a zvuk a zároveň to je i otevřená koncovka.
5) Pokud se budeme bavit o přidání výkonu, tak to svedou pouze laděné systémy, tedy výměna celého výfukového systému. U některých starších motorek může koncovka přidat max. okolo 3 koní, ale to jsou vyjímky.
Jo a ještě k tomu slavnému ladění jak psal Lekouš, to se týká komplet svodů a ne koncovky.
Za mě není nic horšího, než když se tu zase lidem říkají věci, které jim pomotají hlavu a jsou to nesmysly

1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk


Naposledy editováno 20.11.2011 11:26:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk
saly.pce píše: Pánové, to jsou strášné hlouposti, co tady píšete. Laďák nejde použt bez toho, abyste motorku daly na brzdu a uškodí motorce? Pane bože, to jsou ale nesmysly. A proč?
1) Je třeba rozlišit, zda jde o samodomo udělanou koncovku a nebo kvalitní produkt, který má správné složení.
2) Stříkačky si s kvalitní koncovkou poradí. Karburátory - tady hodně záleží i na stavu motorky, respektive jejím seřízení - dle toho je třeba seřídit po instalaci karburátory či nikoliv.
3) Kdy se musí motorka seřídit je, když zásadním způsobem zkrátíte původní délku výfukového systému. To je podstatný zásah, se kterým si ani moderní motorky neporadí.
4) Laděné koncovky jsou od toho, protože ladte průchod splodin a zvuk a zároveň to je i otevřená koncovka.
5) Pokud se budeme bavit o přidání výkonu, tak to svedou pouze laděné systémy, tedy výměna celého výfukového systému. U některých starších motorek může koncovka přidat max. okolo 3 koní, ale to jsou vyjímky.
Jo a ještě k tomu slavnému ladění jak psal Lekouš, to se týká komplet svodů a ne koncovky.
Za mě není nic horšího, než když se tu zase lidem říkají věci, které jim pomotají hlavu a jsou to nesmysly
....ve všech bodech si potvrdil,že se to de facto musí "naladit"!!


viz. bod 2 .."seřídit"..tzn."ladit"!
bod 3 ..většina "koncovek" ůplně změni profil a délku výfukového systemu..takže zase "ladit"!
bod.4 .. ladění "zvuku" znám jen u HIFI a kytary či klavíru!!

bod 5....bez komentáře..opět "ladění"!
...ale nechci se hádat ani níkoho přesvědčovat...ale ze života vím a mám zkušenosti...že min. 90 % koncovek průběh "zhorší" a mimo "bordelu" a někdy ani to, nic nedá!
Pravda ,ten bordel,psychicky dává pocit "zrychlení" ,ale až ten graf ukáže, kde je pravda!
Naposledy editováno 20.11.2011 13:06:13
2 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

jenže to on stejně nechce slyšet



Naposledy editováno 20.11.2011 13:47:29
Hafuša píše:
Člověk žije jen jednou.Proto by se měl člověk snažit aby svůj život každý den užil co nejlíp se dá a plnil si svoje sny

jo skoda ze to neni V2 tam uz je docela muzika v serii


1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk
Hafuša píše: Moc děkuji za odpovědi.Jen koupit "laděnou koncovku",doma si ji namontovat by bylo sice hlavně na pohled a i na poslech prima.Škoda Ale bez kontroly na brzdě by mi to spíš uškodilo a mohlo by sebrat drahocené koníky v určitým spektru otáček.Ale saly.pce má jiný názor.No je to složitý téma.Pro mě je problém,že laďák nestojí 1000 ani 3000,ale 6-8000.A to není žádnej prostor na metodu pokus omyl
Ještě jednou moc děkuji
Můj názor, je názor výrobce a ne laika

2LEKO píše: ....ve všech bodech si potvrdil,že se to de facto musí "naladit"!!
viz. bod 2 .."seřídit"..tzn."ladit"!
bod 3 ..většina "koncovek" ůplně změni profil a délku výfukového systemu..takže zase "ladit"!
bod.4 .. ladění "zvuku" znám jen u HIFI a kytary či klavíru!!
bod 5....bez komentáře..opět "ladění"!
...ale nechci se hádat ani níkoho přesvědčovat...ale ze života vím a mám zkušenosti...že min. 90 % koncovek průběh "zhorší" a mimo "bordelu" a někdy ani to, nic nedá!
Pravda ,ten bordel,psychicky dává pocit "zrychlení" ,ale až ten graf ukáže, kde je pravda!
Je vidět, že jsi výfuky nikdy nevyráběl



Dominik-Duka píše: nejlepší laďák na gs500 je jiná silnější motorka, jinak jsou to vyhozený peníze
jenže to on stejně nechce slyšet
Tak to naprostý souhlas





Kup homologovanej, kterej bude mít dB killer a origo lauf tě už vůbec trápit nemusí..
Kraválu při dělší cestě bych se nebál, já projel s otevřeným laufem celou republiku (Transpublik

Naposledy editováno 20.11.2011 17:02:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk
saly.pce píše: Můj názor, je názor výrobce a ne laika Kvalitní laděná koncovka ti nic neubere. Pokud si ji budeš dělat sám, pak to je reálné, ale jinak ne.
..a můžu se zeptat tedy jak "ladíte" koncovku na GS 500!?...a i jiné motorky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk
Petr_VFR píše: za mne ano, seriova koncovka totiz obvykle v provozu znamena, ze o tobe nikdo v autech nevi. Ale rozhodne, pokud cestujes, tak homologovany, abys tam v pripade potreby vlozku mohl dat. Ohledne hluku na delsich cestach je to o tom, co sneses a co si poridis, muj Akrap neni tak ujeceny, takze nemam problem .
Ja cetl i zajimavy nazor. Ze hluk z ladaku provkuje agresivitu u ostatnich. A ze v celkove neni tak jednoznacne. Kde je pravda nevim.
SVSkritek píše: Ja cetl i zajimavy nazor. Ze hluk z ladaku provkuje agresivitu u ostatnich. A ze v celkove neni tak jednoznacne. Kde je pravda nevim.
asi tezko objektivne rict, ja myslim, ze debil ti bude delat naschvaly, i kdyz budes mit tichy vyfuk a zadny narust debilu jsem po vymene nezpozoroval, naopak v kolonach mi auta uhybaji mnohem drive a jezdi se mi lip .. ale pravda je, ze to spis je hlubsi zvuk, nez ze by to nejak jecelo
Co ale můžu říct je, že jízda na motorce byla rázem o něčem jiném. Nejsem příznivce hesla, když to nejede, ať to aspoň řve, nemluvě třeba u aut, ale zvuk vrtačky nebo vysavače byl pryč a požitek z jízdy někde uplně jinde. Asi jako srovnávat jízdu v kabrioletu a v autobuse. Ačkoliv čím dál častěji přemýšlím o výměně stroje, tohle to pomohlo oddálit a na druhou stranu je otázka, zda se to GS oplatí prodávat...
Výkon dolů nešel, propady taky nic, jen i přes ujišťování servisu, že stačí 0,5 otáčky na bohatosti jsem po sezóně zjistil, že jsem to trápil na celkem chudou směs. Sám jsem to zkoušel naladit snad 3 víkendy, výsledek byl nakonec zhruba stejný (podle svíček, nestřílí do sání, jen při blbostech do výfuku, ale má to ten PAIR systém, tak možná je to i tím), prý má GS i v základu celkem chudou směs, ale přemýšlím, že po další údržbě ji šoupnu do isša v brně na brzdu a naladění.
Také jsem absolvoval Transpublik, hodně záleží, jakou máš přilbu, v nové agv to paradoxně nebylo tak příjemné, jako ve stařičké nitro, ale kdykoliv tam můžeš šoupnout tlumítko a úroveň hluku je jako u série, jen s takovým sportovnějším tónem .
Jinak tady, tady a tady jsou ještě nějaká inspirační videa od němců, tady originál . Za mě ano.
E: koukám, ne na trubce jsou těch videí 3 pr... takže tady ještě jedno vše v jednom, také ten, co mám...
Naposledy editováno 20.11.2011 17:36:03
Dominik-Duka píše: nejlepší laďák na gs500 je jiná silnější motorka, jinak jsou to vyhozený peníze
jenže to on stejně nechce slyšet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk
2LEKO píše: ..a můžu se zeptat tedy jak "ladíte" koncovku na GS 500!?...a i jiné motorky!
Každou koncovku ověřujeme na brzdě, protože i jeden z požadavků pro homologace je, že koncovka nesmí snížit výkon motorky oproti sérii.