Téma: Koupit - nekoupit laděný výfuk
19.11.2011 v 22:31
Tak nevím.Mám si na svoji motorku pořídit laděnou koncovku?Která se mi vždycky u ostatních motorkářů strašně moc líbila?Ten hluboký zvuk z kterýho až mrazí A ještě v době,kdy jsem vlastní motorku neměl,jsem si říkal,že až budu mít svůj stroj.Tak pořádnej laděnej výfuk musím mít!!!!Samozřejmě homologovanou (za ty problémy to nestojí).No ono je to taky docela dost peněz,který by se dali použít na servis,gumy,benzin a tak.Nakonec příští rok bude potřeba jiný auto,...Nebo by stačilo sehnat nějakou starší použitou?Z bazaru?To jsem četl,že jsou většinou zralý tak na výměnu vaty?Taky bych musel vzít pilku a odpálit původní koncovku.A co když mě pak "laďák" přestane bavit,nebo mi bude při delších vyjížďkách ten hluk třeba vadit.Už to nepůjde vrátit zpátky!?To bych musel nechat svařit.... Nebo mám toto téma jednou provždy uzavřít a smířit se s tím,že se bez laďáku dá v pohodě jezdit.Protože teď mi jede moje motorka dobře,žádnej problém akorát ten zvuk je na h...o teda nic moc.To je to správný slovo.Omlouvám se pokud je to blbej dotaz a museli jste to číst.Uznávám,je to blbej dotaz.Snad mi nebudete psát nic ostrýho.Přesto bych si rád přečetl vaše názory na tenhle problém abych si to mohl ujasnit.Pokud mi chcete pomoct v rozhodování.Moc děkuji
Předchozí
1 2
Následující

Koupit - nekoupit laděný výfuk

19.11.2011 v 22:48 | Nahoru | #1
čéče, sloh dobrej jen tam nevidím na jaké moto, když už to nejede, tak to aspoň pořádně řve

2 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 00:12 | Nahoru | #2
Ja preferuji spise serii. A mam rad kdyz je to tizsi. A hlasity ladak mne vadil pri delsich cestach. Nicmene pokud bude pristi motka mit od prodejce nejaky kultivovany s homologaci tak proc ne. Ale jinak to resit nebudu. To je muj nazor. Pokud chces ladak tak si ho kup. Penize to pochopitelne stoji, zvlaste ty lepsi znacky. Ale takovej dotaz bych cekal spis od nejakych mladych kluku

Naposledy editováno 20.11.2011 00:29:57

1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 06:39 | Nahoru | #3
Kup si LADAK!!!!!!!!!!!!samozrejme homologovany!!!!Zijes jen jednou.

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 07:51 | Nahoru | #4
SVSkritek> To je právě ono.Mám strach aby mě ten laďák na delších vyjíždkách moc nevadil.Jak jsem psal,když už bude originál koncovka uřezaná a laďák mě bude vadit.Pak ji vrátit zpátky by byl problém.Mám rád top stav.Jo a máš pravdu.Takovej dotaz je jak od nějakýho mladýho nevybouřenýho kluka.Už jsem bohužel o nějakej ten rok starší.Ale někde ve mě ten kluk je.A občas mě nějaká ta "chujovina" napadne A taky internet máme doma teprve necelý rok a na motorkářích jsem zaregistrovaný nedávno.Tak se občas zeptám no

Naposledy editováno 20.11.2011 08:24:52

Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 07:54 | Nahoru | #5
Vzdyt muzes nechat v ladaku tlumivku na delsi jizdu!!!A co mas za mášu?SVecko?

Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 07:58 | Nahoru | #6
Ted sem se dival na ten tvuj vek.Sem myslel ze mas 50 Ja koupil letos Mivvy pac Termignon nemel zvuk dle meho gusta.Ale jak pise SVSkritek:nekomu vyhovuje tiche moto.

Koupit - nekoupit laděný výfuk

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2011 v 08:09 | Nahoru | #7
Taky sem moc chtěl ladák a povedlo se mi koupit Ixila v akci za 4,5 i s homologací.Zvuk luxusní,ale ted jak se furt vypaluje už to řve moc a přesně jak říká skřítek při delších cestách je to protivný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 08:17 | Nahoru | #8

Ivos píše: Kup si LADAK!!!!!!!!!!!!samozrejme homologovany!!!!Zijes jen jednou.

Člověk žije jen jednou.Proto by se měl člověk snažit aby svůj život každý den užil co nejlíp se dá a plnil si svoje sny No ono to ale někdy nejde.Jinak ta Ducati co máš v profilu.Moc hezká.A pokud jsem si dobře všimnul a slyšel super vzhled a zvuk SVčko bohužel nemám.Snad to vyjde za čtyři roky až mi zkončí stavebko a uvěr.Teď jezdím na SUZUKI GS500E

Naposledy editováno 20.11.2011 08:22:22

1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 08:29 | Nahoru | #9
..jen na okraj,a je to pořád dokola!!

...to není "laďák" co chceš...ale "otevřená koncovka výfuku"!
..."laďák" se musí "naladit"..tzn. brzda,měření,elektronika,filtr,svody,koncovka,přívěra..atd!!!..a potom je to "naladěné"!!
...v mnoha případech po montáži "otevřené koncovky výfuku",se zhorší průběh a i chod motoru a tím i vlastní jízda a funkce mota!

..a doplnění: homologace je ti na hovno,když to nesplní limit hlučnosti a nebo je "průchozí"!

Naposledy editováno 20.11.2011 08:45:17

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 09:16 | Nahoru | #10
2LEKO> JJ to je fakt. Ja uz se inzeratum kde se chlubej ze maj "ladak" a KN filtr bez odladeni trochu vyhybam. Pac jak uz tu psal sve zkusenosti Kawapepek. Kdyz to neodladis na brzde tak to vetsinou uskodi prubehu motoru.

Hlucnost se u nas zatim nemeri. Spis by mi vadil napis "For racing purposes only"

Naposledy editováno 20.11.2011 09:35:14

2 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 11:03 | Nahoru | #11
Pánové, to jsou strášné hlouposti, co tady píšete. Laďák nejde použt bez toho, abyste motorku daly na brzdu a uškodí motorce? Pane bože, to jsou ale nesmysly. A proč?

1) Je třeba rozlišit, zda jde o samodomo udělanou koncovku a nebo kvalitní produkt, který má správné složení.
2) Stříkačky si s kvalitní koncovkou poradí. Karburátory - tady hodně záleží i na stavu motorky, respektive jejím seřízení - dle toho je třeba seřídit po instalaci karburátory či nikoliv.
3) Kdy se musí motorka seřídit je, když zásadním způsobem zkrátíte původní délku výfukového systému. To je podstatný zásah, se kterým si ani moderní motorky neporadí.
4) Laděné koncovky jsou od toho, protože ladte průchod splodin a zvuk a zároveň to je i otevřená koncovka.
5) Pokud se budeme bavit o přidání výkonu, tak to svedou pouze laděné systémy, tedy výměna celého výfukového systému. U některých starších motorek může koncovka přidat max. okolo 3 koní, ale to jsou vyjímky.

Jo a ještě k tomu slavnému ladění jak psal Lekouš, to se týká komplet svodů a ne koncovky.

Za mě není nic horšího, než když se tu zase lidem říkají věci, které jim pomotají hlavu a jsou to nesmysly

1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 11:11 | Nahoru | #12
Moc děkuji za odpovědi.Jen koupit "laděnou koncovku",doma si ji namontovat by bylo sice hlavně na pohled a i na poslech prima.Škoda Ale bez kontroly na brzdě by mi to spíš uškodilo a mohlo by sebrat drahocené koníky v určitým spektru otáček.Ale saly.pce má jiný názor.No je to složitý téma.Pro mě je problém,že laďák nestojí 1000 ani 3000,ale 6-8000.A to není žádnej prostor na metodu pokus omyl Ještě jednou moc děkuji

Naposledy editováno 20.11.2011 11:26:36

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 11:39 | Nahoru | #13
SVSkritek> to jsou moje slova nejdřív se ti ladak líbí a jak jedes nekam dál tak te to zacne vadit bolí hlava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 13:05 | Nahoru | #14

saly.pce píše: Pánové, to jsou strášné hlouposti, co tady píšete. Laďák nejde použt bez toho, abyste motorku daly na brzdu a uškodí motorce? Pane bože, to jsou ale nesmysly. A proč?

1) Je třeba rozlišit, zda jde o samodomo udělanou koncovku a nebo kvalitní produkt, který má správné složení.
2) Stříkačky si s kvalitní koncovkou poradí. Karburátory - tady hodně záleží i na stavu motorky, respektive jejím seřízení - dle toho je třeba seřídit po instalaci karburátory či nikoliv.
3) Kdy se musí motorka seřídit je, když zásadním způsobem zkrátíte původní délku výfukového systému. To je podstatný zásah, se kterým si ani moderní motorky neporadí.
4) Laděné koncovky jsou od toho, protože ladte průchod splodin a zvuk a zároveň to je i otevřená koncovka.
5) Pokud se budeme bavit o přidání výkonu, tak to svedou pouze laděné systémy, tedy výměna celého výfukového systému. U některých starších motorek může koncovka přidat max. okolo 3 koní, ale to jsou vyjímky.

Jo a ještě k tomu slavnému ladění jak psal Lekouš, to se týká komplet svodů a ne koncovky.

Za mě není nic horšího, než když se tu zase lidem říkají věci, které jim pomotají hlavu a jsou to nesmysly



....ve všech bodech si potvrdil,že se to de facto musí "naladit"!!
viz. bod 2 .."seřídit"..tzn."ladit"!
bod 3 ..většina "koncovek" ůplně změni profil a délku výfukového systemu..takže zase "ladit"!
bod.4 .. ladění "zvuku" znám jen u HIFI a kytary či klavíru!!
bod 5....bez komentáře..opět "ladění"!

...ale nechci se hádat ani níkoho přesvědčovat...ale ze života vím a mám zkušenosti...že min. 90 % koncovek průběh "zhorší" a mimo "bordelu" a někdy ani to, nic nedá!
Pravda ,ten bordel,psychicky dává pocit "zrychlení" ,ale až ten graf ukáže, kde je pravda!

Naposledy editováno 20.11.2011 13:06:13

2 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 13:43 | Nahoru | #15
nejlepší laďák na gs500 je jiná silnější motorka, jinak jsou to vyhozený peníze

jenže to on stejně nechce slyšet

Naposledy editováno 20.11.2011 13:47:29

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 13:47 | Nahoru | #16

Hafuša píše:

Člověk žije jen jednou.Proto by se měl člověk snažit aby svůj život každý den užil co nejlíp se dá a plnil si svoje sny No ono to ale někdy nejde.Jinak ta Ducati co máš v profilu.Moc hezká.A pokud jsem si dobře všimnul a slyšel super vzhled a zvuk SVčko bohužel nemám.Snad to vyjde za čtyři roky až mi zkončí stavebko a uvěr.Teď jezdím na SUZUKI GS500E


jo skoda ze to neni V2 tam uz je docela muzika v serii

Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 14:22 | Nahoru | #17
GSko ma s jinou koncovkou peknej zvuk, jestli se ti to libi, bez do toho. bohuzel tusim, ze nema nejakou prirubu, ze by ty koncovky sly podle situace prohazovat. takze idealne nejakou koncovku s dusitkem (db killerem apod.), chces zvuk - vyndas, chces jet dal a potichu - nandas. clovek by si mel delat radosti.

1 reakcí na tento příspěvek Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 15:09 | Nahoru | #18
za mne ano, seriova koncovka totiz obvykle v provozu znamena, ze o tobe nikdo v autech nevi. Ale rozhodne, pokud cestujes, tak homologovany, abys tam v pripade potreby vlozku mohl dat. Ohledne hluku na delsich cestach je to o tom, co sneses a co si poridis, muj Akrap neni tak ujeceny, takze nemam problem .

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 15:33 | Nahoru | #19
No tak stříkačka si opravdu s otevřenou koncovkou neporadí... Sice jsou motorky s Lambda sondou, ale u většiny z nich ta lambda koriguje směs pouze do nějakejch 20-25% otevření škrtící klapky, pak již jede moto podle přesně výrobcem nastavených pal. map v ECM na jejich sériově montovaný výfuk(proto se vyrábí PowerCommander apod...)...Ale pokud jde jen někomu o zvuk tak na 150koňové motorce ani nepozná, že 10 šemíků se někde fláká, pokud tam není vysloveně nějaký propad, mezera ve výkonu v určitých otáčkách, na svý moto jsem zkoušel 4typy výfuků a s každým typem to jelo jinak, buď to jelo vespod nebo nahoře a spotřeba se taky měnila v rozmezí 1-2l/100km.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 16:42 | Nahoru | #20

Hafuša píše: Moc děkuji za odpovědi.Jen koupit "laděnou koncovku",doma si ji namontovat by bylo sice hlavně na pohled a i na poslech prima.Škoda Ale bez kontroly na brzdě by mi to spíš uškodilo a mohlo by sebrat drahocené koníky v určitým spektru otáček.Ale saly.pce má jiný názor.No je to složitý téma.Pro mě je problém,že laďák nestojí 1000 ani 3000,ale 6-8000.A to není žádnej prostor na metodu pokus omyl Ještě jednou moc děkuji



Můj názor, je názor výrobce a ne laika Kvalitní laděná koncovka ti nic neubere. Pokud si ji budeš dělat sám, pak to je reálné, ale jinak ne.

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 16:44 | Nahoru | #21

2LEKO píše: ....ve všech bodech si potvrdil,že se to de facto musí "naladit"!!
viz. bod 2 .."seřídit"..tzn."ladit"!
bod 3 ..většina "koncovek" ůplně změni profil a délku výfukového systemu..takže zase "ladit"!
bod.4 .. ladění "zvuku" znám jen u HIFI a kytary či klavíru!!
bod 5....bez komentáře..opět "ladění"!

...ale nechci se hádat ani níkoho přesvědčovat...ale ze života vím a mám zkušenosti...že min. 90 % koncovek průběh "zhorší" a mimo "bordelu" a někdy ani to, nic nedá!
Pravda ,ten bordel,psychicky dává pocit "zrychlení" ,ale až ten graf ukáže, kde je pravda!



Je vidět, že jsi výfuky nikdy nevyráběl Takže o hádání nemůže být řeč

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 16:46 | Nahoru | #22

Dominik-Duka píše: nejlepší laďák na gs500 je jiná silnější motorka, jinak jsou to vyhozený peníze

jenže to on stejně nechce slyšet



Tak to naprostý souhlas Taky od toho spíš zákazníky odrazuju...navíc se musí řezat origo svod a to je škoda.

Koupit - nekoupit laděný výfuk

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2011 v 17:01 | Nahoru | #23
Pokud se ti to líbí tak do toho jdi Pokud si nekoupíš nějakej noname výfuk, ale nějaké firmy, přímo pro tvou motorku, tak pochybuju, že ti to nějak znatelně ubere na výkonu - mě laďák, nebo chcete-li otevřená koncovka (Laser) zvýšila ma pětistovce maximální rychlost A ten zvuk byl prostě k nezaplacení Když jsem pak prodával a nabízel kupci i originál, tak když ten zvuk slyšel o origu nechtěl ani slyšet
Kup homologovanej, kterej bude mít dB killer a origo lauf tě už vůbec trápit nemusí..
Kraválu při dělší cestě bych se nebál, já projel s otevřeným laufem celou republiku (Transpublik ) a pohoda - výfuk směřuje za, takže s tím kraválem to určitě není tak horký - kór u 500 ccm

Naposledy editováno 20.11.2011 17:02:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 17:05 | Nahoru | #24

saly.pce píše: Můj názor, je názor výrobce a ne laika Kvalitní laděná koncovka ti nic neubere. Pokud si ji budeš dělat sám, pak to je reálné, ale jinak ne.



..a můžu se zeptat tedy jak "ladíte" koncovku na GS 500!?...a i jiné motorky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 17:16 | Nahoru | #25

Petr_VFR píše: za mne ano, seriova koncovka totiz obvykle v provozu znamena, ze o tobe nikdo v autech nevi. Ale rozhodne, pokud cestujes, tak homologovany, abys tam v pripade potreby vlozku mohl dat. Ohledne hluku na delsich cestach je to o tom, co sneses a co si poridis, muj Akrap neni tak ujeceny, takze nemam problem .


Ja cetl i zajimavy nazor. Ze hluk z ladaku provkuje agresivitu u ostatnich. A ze v celkove neni tak jednoznacne. Kde je pravda nevim.

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 17:27 | Nahoru | #26

SVSkritek píše: Ja cetl i zajimavy nazor. Ze hluk z ladaku provkuje agresivitu u ostatnich. A ze v celkove neni tak jednoznacne. Kde je pravda nevim.



asi tezko objektivne rict, ja myslim, ze debil ti bude delat naschvaly, i kdyz budes mit tichy vyfuk a zadny narust debilu jsem po vymene nezpozoroval, naopak v kolonach mi auta uhybaji mnohem drive a jezdi se mi lip .. ale pravda je, ze to spis je hlubsi zvuk, nez ze by to nejak jecelo

Koupit - nekoupit laděný výfuk

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2011 v 17:29 | Nahoru | #27
Já byl v podobné situaci, také mi bylo líto investovat takovou částku. Vyřešila to za mě ale, mnou nezpůsobená, nehoda, při které došlo k poškození původního výfuku a originál za, teď se drž, 22 tisíc by byla až moc velká položka, když limit na totálku byl takřka 2x, takže možností byl homologovaný ixil od p. Trávníčka tehdy za nějakých 4,5 tisíce. Dneska už ho v nabídce nemá, je to obyč kulatý, ne ovál a nemá ten kónusový konec.

Co ale můžu říct je, že jízda na motorce byla rázem o něčem jiném. Nejsem příznivce hesla, když to nejede, ať to aspoň řve, nemluvě třeba u aut, ale zvuk vrtačky nebo vysavače byl pryč a požitek z jízdy někde uplně jinde. Asi jako srovnávat jízdu v kabrioletu a v autobuse. Ačkoliv čím dál častěji přemýšlím o výměně stroje, tohle to pomohlo oddálit a na druhou stranu je otázka, zda se to GS oplatí prodávat...

Výkon dolů nešel, propady taky nic, jen i přes ujišťování servisu, že stačí 0,5 otáčky na bohatosti jsem po sezóně zjistil, že jsem to trápil na celkem chudou směs. Sám jsem to zkoušel naladit snad 3 víkendy, výsledek byl nakonec zhruba stejný (podle svíček, nestřílí do sání, jen při blbostech do výfuku, ale má to ten PAIR systém, tak možná je to i tím), prý má GS i v základu celkem chudou směs, ale přemýšlím, že po další údržbě ji šoupnu do isša v brně na brzdu a naladění.

Také jsem absolvoval Transpublik, hodně záleží, jakou máš přilbu, v nové agv to paradoxně nebylo tak příjemné, jako ve stařičké nitro, ale kdykoliv tam můžeš šoupnout tlumítko a úroveň hluku je jako u série, jen s takovým sportovnějším tónem .

Jinak tady, tady a tady jsou ještě nějaká inspirační videa od němců, tady originál . Za mě ano.

E: koukám, ne na trubce jsou těch videí 3 pr... takže tady ještě jedno vše v jednom, také ten, co mám...

Naposledy editováno 20.11.2011 17:36:03

(reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 17:53 | Nahoru | #28

Dominik-Duka píše: nejlepší laďák na gs500 je jiná silnější motorka, jinak jsou to vyhozený peníze

jenže to on stejně nechce slyšet

No jo změna stroje.To se lehko řekne.Já koupil GSo docela v top stavu.A taky jsem už do svojí motorky docela zainvestoval za servis.Hlídám si každej škrábanec.Proto tak řeším jestli původní svod UŘEZAT a pak nějak složitě když to nevyjde SVAŘOVAT.Zkoušel jsem ji i nabídnout jen tak z prdele na protiučet nebo kolik by mi za ni dali.Podotýkám,že to bylo u solidního prodejce.A nabídli mi POLOVINU toho,co jsem do ní i s pořizovací cenou nacpal.To si ji radši zatím nechám.Vlastně musím nechat a právě proto se ptám na vaše názory jak z toho ven.Ten laďák by mi zas.Jak jste psali dal při jízdě víc té radosti.Asi tak

Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 18:05 | Nahoru | #29
Faktem je, že jsou teď o 1/3 dražší a kdo ví, jestli bych se i já nakonec rozkýval k nákupu z vlastní kapsy. Jestli ale budeš mít gs ještě nějakou dobu, tak si to zvaž. Ohledně homologace, zatím to u nás není tak horký, popřemýšlej, jestli by se neoplatilo to nechat udělat u třeba saly(-ho).pce (Creptus), tlumítko ti taky udělají, cena bude někde jinde a snad jen v zahraničí mohou být problémy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit - nekoupit laděný výfuk

20.11.2011 v 18:11 | Nahoru | #30

2LEKO píše: ..a můžu se zeptat tedy jak "ladíte" koncovku na GS 500!?...a i jiné motorky!



Každou koncovku ověřujeme na brzdě, protože i jeden z požadavků pro homologace je, že koncovka nesmí snížit výkon motorky oproti sérii.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist