1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
dva_hrnce píše: mám ti najít video kde plech nandá litru, nebo to zvládneš sám?
třeba todle bych na silnici potkat nechtěl
2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Pekeno píše: tak ten motor tam má c20let což je nejlepší motor co Opel kdy vyrobil. S tím motorem není problem bez turba 350PS, takže s turbem to muže mít 450PS...
Na ty brzde mu to ukazovalo neco okolo 250KW. Ale stejnak si rikam ze to nemuze takhle jet oproti R6. No ale jestli to hodne odlehcil. Ale je fakt ze sestka uz pak pri vetsi rychlosti ztraci.1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Kubát píše: litr je prostě litr
TOŤ.. ALE PRIZNEJME SI, ZE S v2 BYSme tam o moc vetsi paradku ennadelali..
1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Sefo píše: Nebyl náhodou ten na tý R6 nějakej pinďour? Nějak sem nechápal jeho jízdu, nejdřív se jako zařadil a pak chtěl jet? Podle mě to bylo celý domluvený a dost trapný....
tak domluveny to bylo, ale necekal ze to auto fakt pojede, kdyz to zjistil a zacal podrazovat tak uz jeli moc rychle.. a v tech vyssich rychlostech uz ma silny auto navrch.
kdyby akceleroval poradne hned od zacatku tak tomu autu ujede nejdriv, ale po chvilce ho auto dotahne...
kdyz se jeste mohlo na letiste v dlouhy lhotce tak sme takhle sprintovali s ruznejma autama.. treba s TVR tuscan jsem vyhral na 200m v pohode, na 400m uz me zacal dotahovat, na cely draze se dostal v podstate na maximalku nekde u 280-290kmh... takze tam uz sem byl uplne mimo...
Naposledy editováno 23.11.2011 10:19:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
assassin píše: tak domluveny to bylo, ale necekal ze to auto fakt pojede, kdyz to zjistil a zacal podrazovat tak uz jeli moc rychle.. a v tech vyssich rychlostech uz ma silny auto navrch.
kdyby akceleroval poradne hned od zacatku tak tomu autu ujede nejdriv, ale po chvilce ho auto dotahne...
kdyz se jeste mohlo na letiste v dlouhy lhotce tak sme takhle sprintovali s ruznejma autama.. treba s TVR tuscan jsem vyhral na 200m v pohode, na 400m uz me zacal dotahovat, na cely draze se dostal v podstate na maximalku nekde u 280-290kmh... takze tam uz sem byl uplne mimo...
taktak.. roztacel to dost odspodu.. ale otazka je zda to nebyla dvojka, cili by si jednickou na sestce uz moc nepomohl.. on si podradil nahore ale klepnul z patnacti na skoro sestnact a to uz nemelo smysl.. proste tam nahore uz na to nemel..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
SVSkritek píše: Na ty brzde mu to ukazovalo neco okolo 250KW. Ale stejnak si rikam ze to nemuze takhle jet oproti R6. No ale jestli to hodne odlehcil. Ale je fakt ze sestka uz pak pri vetsi rychlosti ztraci.
Ono se to nezda, ale turbo je turbo :) Kamaradovo Punto bez potizi drzelo krok s R1, ja jsem pri rychlejsi jizde nechal za sebou 2004 R6 a to jsem mel jen blby Fiat Uno
A co jsem zazil se Suprou nebo s upravenym STi mi spousta lidi nechce verit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
SPIJKER píše: taktak.. roztacel to dost odspodu.. ale otazka je zda to nebyla dvojka, cili by si jednickou na sestce uz moc nepomohl.. on si podradil nahore ale klepnul z patnacti na skoro sestnact a to uz nemelo smysl.. proste tam nahore uz na to nemel..
Stejně mi to přišlo trošku divný.,,,no každopádně neměl mít 6kilo no :)
ale teda to auto vypadalo celkem škopkoidně, taky bych asi čuměl jak upaluje :)
Sefo píše: Stejně mi to přišlo trošku divný.,,,no každopádně neměl mít 6kilo no :)
ale teda to auto vypadalo celkem škopkoidně, taky bych asi čuměl jak upaluje :)
no je to mor kdyz te takovahle mrdecka potka nepripravenyho a nez cvaknes o tri kvalty dolu..
ale tyhle mrdeckky co na to nevypadaj a pak jsou nadopovany udelaj tolik radosti..to je asi k nezaplaceni..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: Ono se to nezda, ale turbo je turbo :) Kamaradovo Punto bez potizi drzelo krok s R1, ja jsem pri rychlejsi jizde nechal za sebou 2004 R6 a to jsem mel jen blby Fiat Uno
A co jsem zazil se Suprou nebo s upravenym STi mi spousta lidi nechce verit.
myrouši kde to drzelo bez problemu krok s R1?
..existujou videa z motardovy trate typu sosnova ci Vysoke Myto kde jede obycejnej Motard cca nastejno s Sti. tady by nikdo na sportu rychlejsi mozna nebyl.
Ale je tu video 5th gearu kde jede Duc 999 proti Gallardu a jednou vyhraje a jednou prohraje, nebo dvakrat vyhraje..
Muj bracha drzi na duby krok s 95% vsech motorek co tam jezdi ve vysokym sprinteru 130 k, respektive brzdej ho.
Co v tom puntu bylo a co je v ty Supre, co bylo v tom unu?
Ja si nedokazu predstavit ze normalni silny auto muze drzet krok s dobre rizenou silnou motorkou. Sam jsem zjistil na stary GPZ 1000RX ze s 350Z je nastejno, jeli jsme asi 15 km po dalnici spolu, samozrejme nafouknuty turba muzou bejt jinde.
je tu to rusky video kde je videt ze 700 k GTR 4WD ma na Hayabusu pokud se ji nepodari skvely start. A okolo 280 kmh+ uz auto zase zacina nehorazne ujizdet.
Sti muze bejt potupnej souper pokud ma dobry gumy a treba jeste nejaky kone navic.. alle zase nikdy nevis kdo je za volantem a kdo ridi moto..
pak je otazka zda bych si ja ujel na zname trati na motorce nebo autem..
nebo ty zda by sis ujel na nezname trati autemn nebo na moto..
byl jsi s puntem, unem, sti suprou v moste na trati? Kolik jste tam jeli? Pruzny zrychleni muze mit auto skvely, ale musi bejt uz fakt hodne nadopovany, nebo to bejt bolid za miliony.. ale stejne kdyz se potkaj dva dobri ridici na kvalitni vybave.. tedy dobra R1/Bawo/1198/RC8... a dobry auto... tak lze vyvozovat obecny dusledky.. tady jen vidis ze setska kdyz si neda pozor tak na ni staci usmudlana dofouknuta Astra.. .-)
2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
PEPAFJR píše: No 270 km/h bych chtěl tedy od obou krámů vidět.
Moderni sestky davaj tacho i 290 . Jen to z toho pak leze jak z chlupaty deky.
BTW minulej vikend sem tam dostal nalozeno od evo10 rozdilem asi peti trid.. ale uz mam nazuty 15palcu plechy a 195pneu s vysokym profilem, to vypadalo ze to zuju
to uno bylo turbo.. velky turbo, komplet jiny vnitrnosti, to punto tipuju ze je to s tim prefouklym petivalcem z fiatu coupe, tam je urcite pres 300PS
no a supry jsou kapitola sama pro sebe... tam jsou setupy s 500+ps pomerne bezny...
Naposledy editováno 23.11.2011 16:04:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |