Téma: Dobijeni
Caute poridil sem si XTecko typ 3TB a mam problem s dobijenim kdyz stojim a mam volnobeh tak vse krasne sviti,ale jak pridam tak se vse stlumi docela dost je ale divni ze kdyz pri vissich otackach treba dam blinkr nebo prislapnu brzdu tak se vse zase zesili proste kdyz mam vic zapliho. Nevite cim to muze byt? regulator dobijeni sem nenasel jen RJ. Dik za rady

Uzavřeno 30.11.2011 v 13:34 uživatelem Domes44

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni

26.11.2011 v 23:01 | Nahoru | #1
možná nějakej problém v regulátoru , změřit nejlíp ručičkovím voltmetrem s rozsvíceným svetlem a sledovat napětí od volnoběhu až po vysoké....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 09:13 | Nahoru | #2

fomachrom píše: možná nějakej problém v regulátoru , změřit nejlíp ručičkovím voltmetrem s rozsvíceným svetlem a sledovat napětí od volnoběhu až po vysoké....


Ale kde ho najdu? mel sem zhozenou nadrz a sedlo a jak sem psal nasel sem jen rj motoru a u baterky maly relatko nic vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 10:48 | Nahoru | #3
Domes44> co tam dělá relátko? vyfoť to v kastlíku by měl být usměrňovač a regulátor....

(reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 10:54 | Nahoru | #4

fomachrom píše: Domes44> co tam dělá relátko? vyfoť to v kastlíku by měl být usměrňovač a regulátor....


Co by tam delalo? snad na blynkry ne? pudu se jeste jednou mrknout a uvidim

Dobijeni

27.11.2011 v 11:04 | Nahoru | #5
Tak prd v kastliku!! je za sedadlem nad blatnikem mam druhej tak ho skusim prehodit a uvidime

Naposledy editováno 27.11.2011 11:05:15

2 reakcí na tento příspěvek Dobijeni

27.11.2011 v 13:19 | Nahoru | #6
Hm tak regulatorem to nebude pac do nej de proud v stridave rozmezi 8-12v takze asi neco v zapalku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 13:40 | Nahoru | #7
Domes44> 1) udelat si poradek v elektrickych velicinach 2) rekl bych, ze 8-12V na vstupu regulatoru je dost malo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 13:46 | Nahoru | #8

dna píše: Domes44> 1) udelat si poradek v elektrickych velicinach 2) rekl bych, ze 8-12V na vstupu regulatoru je dost malo


a pokud umis cist tak sem psal ze de malo do regulatoru ze bude chyba asi v zapalovani!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 13:49 | Nahoru | #9
Domes44> ok, pomoz si sam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

Skvělá odpověď, děkuji! 27.11.2011 v 13:52 | Nahoru | #10
Domes44> 8-12 je dost malo. Ale otazka co si vlastne meril, protoze jestli to meris na vstupu, tak musis merit stridavej, a krom toho tam jsou draty 3. A meris fazove napeti mezi nima. Mer to na vystupu (stejnosmerne), na volnobeh by si mel mit cca 13 V, kazdopadne pri spustenym motoru na 12,6 jestli ne tak je neco spatne a nedobijis.
Obvykle se zaoxidujou kontakty, pred nebo za regulatorem. Vetsinou staci prostriknout kontaktolem. Me treba vydrzela baterka v provozu cca 14 dni, pri 2 tis otackach a zhaslejch svetlech to davalo 13, jakmile jsem rozvitil svetla slo to dolu na 12,2. A bylo to zahnojenejma kontaktama pred regulatorem napeti. Proste jakmile tam zacal teci proud , tak na tom prechodovym odporu vznikal ubytek namepeti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 13:53 | Nahoru | #11

dna píše: Domes44> ok, pomoz si sam


No asi pomuzu stenak se tady od veciny lidi moc nedovim a jen nekteri ripou a delaji ze sebe chytralky Jen sem se ptal nikoho se nedoprosuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 13:55 | Nahoru | #12

gugo píše: Domes44> 8-12 je dost malo. Ale otazka co si vlastne meril, protoze jestli to meris na vstupu, tak musis merit stridavej, a krom toho tam jsou draty 3. A meris fazove napeti mezi nima. Mer to na vystupu (stejnosmerne), na volnobeh by si mel mit cca 13 V, kazdopadne pri spustenym motoru na 12,6 jestli ne tak je neco spatne a nedobijis.
Obvykle se zaoxidujou kontakty, pred nebo za regulatorem. Vetsinou staci prostriknout kontaktolem. Me treba vydrzela baterka v provozu cca 14 dni, pri 2 tis otackach a zhaslejch svetlech to davalo 13, jakmile jsem rozvitil svetla slo to dolu na 12,2. A bylo to zahnojenejma kontaktama pred regulatorem napeti. Proste jakmile tam zacal teci proud , tak na tom prechodovym odporu vznikal ubytek namepeti.


To je aspon rada zaoxidovany to bylo ocistil a prostrikal konkorem a porad stejny je mozny ze sem to fakt mel blbe preply ten merak skusim to znova ale me tam jdou 4draty

(reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 13:58 | Nahoru | #13
Domes44> tak se kua nauc trochu vyjadrovat. kdyz reknes "Hm tak regulatorem to nebude pac do nej de proud v stridave rozmezi 8-12v takze asi neco v zapalku", tak to zmanena asi tolik jako bys rekl 'hm nesviti mi predni svetlo, tak to asi bude retezem'.

mozna bych se na tvem miste podival na civky statoru

(reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 14:10 | Nahoru | #14
Domes44> Netusim jak to ma Yamaha. Ale urcite tam mas nejakej polovodicovej regulator, kterej bude zebrovanej. No a k tomu regulatoru povedou "dvoje" draty. Ty co jdou od alternatoru maji obvykle stejnou barvu (zluta napr u Hondy)- to je stridave napeti. A z regulatoru vedou draty s jiz usmernenym napetim.
Je mozny ze mas jenom jednofazovej alternator, pak ti pujdou z alternatoru do regulatoru draty dva. (fakt nevim ja to Xt nikdy nevidel, a manualny na m.cz nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni

27.11.2011 v 15:29 | Nahoru | #15
Hm tak sem zjistil ze sou nektery civky opaleny daji se nejak promerit nebo popr. kde se to da koupi jinde nez na parts depot,Yamaze?

(reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 16:22 | Nahoru | #16
Domes44> Co je to opaleny ? Ono to totiz obcas vypada jako opaleny, ale je natom jen sedlej zapecenej prach. Normalne se meri izolace , ale na to potrebujes megmet.
Jinak by ti to mel previnout kazdej elektrikar, kterej se tim zabejva. Neklde si najdi pobliz tveho bydliste opravy elektromotoru. Ja navijel motory naposledy ve skole a to uz je opravdu dlouho . Ale jde to na doma na kosteti .

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni

27.11.2011 v 17:14 | Nahoru | #17
ten alternátor má taky buzení múžou to dělat uhlíky a na uhlíkách tohle napětí bejt může to by bylo normální musí se měřit střídavé napětí ze statoru pokud chceš změřit samotný alternátor na budící vinutí - rotor přivedeš plných 12V z baterky a ze statoru ti jde střídavé napětí... nenaměříš ho proti kostře ale mezi sebou je to hvězda

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni

27.11.2011 v 17:15 | Nahoru | #18
ale když tomu nerozumíš tak to radši nech někomu kdo tomu rozumí

(reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 17:17 | Nahoru | #19

fomachrom píše: ten alternátor má taky buzení múžou to dělat uhlíky a na uhlíkách tohle napětí bejt může to by bylo normální musí se měřit střídavé napětí ze statoru pokud chceš změřit samotný alternátor na budící vinutí - rotor přivedeš plných 12V z baterky a ze statoru ti jde střídavé napětí... nenaměříš ho proti kostře ale mezi sebou je to hvězda


nejsem si jistej ze xtecko ma budici vinuti kdyz uz s nim jezdim rok bez baterky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 18:54 | Nahoru | #20

fomachrom píše: ale když tomu nerozumíš tak to radši nech někomu kdo tomu rozumí


Mistre to co pises si pletes z altikem u osobaku neboj sem automechanik a delam osobaky uz nakejch 10let v motorkach se hrabu od 12let a poslednich 5 let delam kamiony takze si nemyslim ze bych neco skurvil jinak k tematu-ta izolace je zeskvarena neni na tom prasek poznam kdyz je to spaleny. sou tam 2 velky civky coz si myslim ze je napajeni indukcni civky... a 15civecek s kterych vedou draty do regulatoru sniz sou myslim 4nebo 5 opalenejch coz by cca odpovidalo ze to dava nakejch cca 10v.Takze bych to videl odvist to aji vim kam to nechat previnout a pak uvidime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 20:34 | Nahoru | #21
Domes44> Seskvareny to bejt nemuze, to leda ze by ti tam neco nateklo. Ty draty maj na sobe lakovou izolaci, ktera se prilisnym teplem maximalne voloupe, ale neseskvari. Ale nech to previnout a uvidis.

(reakce na) Dobijeni

27.11.2011 v 20:39 | Nahoru | #22

gugo píše: Domes44> Seskvareny to bejt nemuze, to leda ze by ti tam neco nateklo. Ty draty maj na sobe lakovou izolaci, ktera se prilisnym teplem maximalne voloupe, ale neseskvari. Ale nech to previnout a uvidis.


Ok

(reakce na) Dobijeni

28.11.2011 v 08:14 | Nahoru | #23

Domes44 píše: Mistre to co pises si pletes z altikem u osobaku neboj sem automechanik a delam osobaky uz nakejch 10let v motorkach se hrabu od 12let a poslednich 5 let delam kamiony takze si nemyslim ze bych neco skurvil jinak k tematu-ta izolace je zeskvarena neni na tom prasek poznam kdyz je to spaleny. sou tam 2 velky civky coz si myslim ze je napajeni indukcni civky... a 15civecek s kterych vedou draty do regulatoru sniz sou myslim 4nebo 5 opalenejch coz by cca odpovidalo ze to dava nakejch cca 10v.Takze bych to videl odvist to aji vim kam to nechat previnout a pak uvidime



omlouvám se pletu si jiné vlákno....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

28.11.2011 v 10:52 | Nahoru | #24

Domes44 píše: neboj sem automechanik a delam osobaky uz nakejch 10let v motorkach se hrabu od 12let a poslednich 5 let delam kamiony takze si nemyslim ze bych neco skurvil


Tak k tobě bych si tedy nic opravit nedal....

(reakce na) Dobijeni

28.11.2011 v 11:23 | Nahoru | #25

Kov píše: Tak k tobě bych si tedy nic opravit nedal....


Neznas me a uz soudis Co se tice motoraskych a podvozkovych veci ti vse spravim poslepu ale elektrika neni muj velkej fanda Hosi nechci tady delak ze sebe machyrka ale 98%veci jak na autech tak na moto si spravim sam a nepotrebuju radit ale jak chcete klydne si myslite dal co chcete vy me neplatite a neznate tudis vecinu zvas nepotrebuju k zivotu a ste mi ukradeni nazdar

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni

28.11.2011 v 21:55 | Nahoru | #26
mozna by to chtelo trochu pokory.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni

29.11.2011 v 09:21 | Nahoru | #27

WHTRDR píše: mozna by to chtelo trochu pokory.


Ja vim ale nekdy me rozcily to ze nekteri lidi me apsolutne neznaji a uz me odsuzuji

(reakce na) Dobijeni

29.11.2011 v 11:08 | Nahoru | #28
Domes44> jo ale to kdyz si pak prectou ostatni lidi tak uz ti tady rozhodne neporadej. a ze jich tu par je co vecem dost rozumej.

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni

29.11.2011 v 18:04 | Nahoru | #29
trochu OT ale

"nakejch 10let v motorkach se hrabu od 12 let a poslednich 5 let delam kamiony.."
na to ze je ti 25 je to uspech
protoze 15 let zakladka + 3 roky automechanik = 18 + 7 = 25.. takze to delas 7 let... kdyby 10 je ti 28 + 5 let kamiony = 33 let.. ale tak ty kamiony si taky mohl delat zaroven s osobakama ze jo, a nebo druha moznost jde ti to,a delal jsi to jeste pred skolou ?
vim ze asi naseru ale muzes mi to objasnit ?

(reakce na) Dobijeni

30.11.2011 v 11:24 | Nahoru | #30

slax píše: trochu OT ale

"nakejch 10let v motorkach se hrabu od 12 let a poslednich 5 let delam kamiony.."
na to ze je ti 25 je to uspech
protoze 15 let zakladka + 3 roky automechanik = 18 + 7 = 25.. takze to delas 7 let... kdyby 10 je ti 28 + 5 let kamiony = 33 let.. ale tak ty kamiony si taky mohl delat zaroven s osobakama ze jo, a nebo druha moznost jde ti to,a delal jsi to jeste pred skolou ?
vim ze asi naseru ale muzes mi to objasnit ?


Misrte myslim si ze sem to napsla jasne- Od 12 se hrabu v moto do soucasnosti od 15 delam i s autam do soucasnosti (mel sem i v Litovli autoservis) a ted poslednich 5 let delam kamiony az do socasnosti tak si to preber jak chces ale tady na motorkarich koncim je to tady skoro samej ..... kterej jen rype spanem bohem
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dlouho očekávaná aktualizace Yamaha XT 600 E, Yamaha XT 600Z Malcolm1986 2 13.8.2024 v 00:47 2stroke
Yamaha XT600 1989 problém so štartrom Yamaha XT 600 E Franto28 2 22.7.2024 v 19:05 Milos1
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E Boky 12 8.7.2024 v 18:08 krokoš
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E XT_600 17 1.6.2024 v 21:05 kawarer
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri


TOPlist