a "pokusil" se na něm najít odvzdušňovací šroubek(samozřejmě max. M6). Měl by být někde
na horní části čerpadla. Divil bych se,kdyby výrobce od této"fičury" upustil.
Když už budeš mít naplněný olej v nádržce(na začátku provozu,či po demontáži,což je Tvůj
případ)je dobré dát skoro"plnou",aby gravitační tlak oleje byl co největší.
Ještě před prvním nastartováním pak povol ten odvzdušňovací šroubek(je-li na čerpadle)
a olej by měl OKAMŽITĚ začít vytékat - tak si můžeš být jist,že je čerpadlo od samého
začátku zaplaveno olejem a bude fungovat. Že máš šroubek opět utáhnout, nepíšu .
Jak píše Ondra371, "trocha"oleje do benzinu v nádrži je nejlepší pojistkou a není třeba
mít obavy,žeby mohl nějak škodit...Já když na jaře "zahajuju provoz" mých dvoutaktních
"smraďochů",tak to dělám taky a kupodivu, toho kouře za mnou(zvlášť po ohřátí motoru!)
prakticky NENÍ víc, než když potom v sezoně jezdím bez tohoto"vylepšení" do benzinu !
Na závěr jen tolik, že ta"trocha oleje"do benzinu znamená 0,1lt oleje / 4,0lt benzinu
(0,2 / 8,0 , 0,25 / 10,0), což odpovídá směsi v poměru 1:40 a mohl bys prakticky jet
bez odděleného mazání... Za normálního provozu pak,za chodu motoru na volnoběh,když
MINIMÁLNĚ povolíš ten odvzdušňovací šroubek,tak se olej,pod tlakem pracujícího čerpadla,
musí začít přímo"řinout"...
t.j. tam, kde už čerpadlo tlačí olej do "hadičky" směrem k motoru , takže za chodu motoru, i když jen na volnoběh, olej zpod odvzdušňováku "valí"...
Takto je to teda na mé RG500, která už taky nemá nic dalšího,než "oilmaster" á la Jawa
Californian, na rozdíl od starých modelů T/GT, který mají "oilmastera" PLUS mazání
do klikovky čistým olejem a z ojnic na válec(jako u čtyřtaktů!),takže klikovky T/GT jsou
málem "věčný"...
1 reakcí na tento příspěvek oilmaster
co se může, má, musí - aby kvůli zbytečně(!)špatné zkušenosti na ty skvělý a dnes už
i čím dál vzácnější "smraďochy" ZBYTEČNĚ hned nezanevřeli ...
přiznat, že kdyby se "džapové" v případě tříválcové repliky NS nesoustředili
jen na jejich trh a vedle NS400R "udělali" i NS500R pro vývoz, nebyla by
RG500Gamma tou nejlepší(replikou závoďáků konce 70. a zač.80.let)...
Honda měla (má!,tedy pokud ji vůbec někdo v ČR jezdí) lepší "šásko", no ale
ten výkon zdaleka ne tak(jak to napsat!??) KRÁSNÝ ...
Má vlastně jen o 8ps míň, než mistrovské RGA Barryho Sheena v r.1976+77... ,
přičemž "litrový"výkon 189 PS není"špatný" ani ve srovnání se současnými sér.
SUPERsporty 1000ccm
Pokud Tě zajímá RG500 víc, mrkni na Motorkáři/Motokatalog(T350, GT750,RG500).
Klidné Vánoce a co nejkratší"absťák" v r.2012!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |