Kawa je srdcová značka.. ale v cross myslím že by mohla byť aj iná japonská značka ak by bola lacnejšia,lepšia.. ALe aspon čo som čítal tak kawu len odporučajú.
Za 50 000kč ssa pohybujú ročniky 05-06.. čo o týchto ročníkoch viete povedať?
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f
Mám k 2t odpor..
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f
Je až moc veľká šanca na poruchu?
alpiniště... Strašný zvuk z ktoreho ma rozbolí vždy hlava.. Nie je nad 4t a ten dym a ta spotreba oleja 2t som nikdy nemal a nechcem
Aj zahradnu kosačku by som mal radšej 4t
Naposledy editováno 24.12.2011 19:07:33
Kamarád jezdí jako hobík Suzuki RM-Z250 a kolik do ní ročně nasype jen za pravidelný servis, to se ti ani nezdá.
Já jezdím jako asfaltomrdal enduro na KLX 650 a ani nechci počítat, kolik peněz mě to stojí najedu maximálně 100mh/2000km za rok. Odhadem je tak 13000,- jen za spotřebák a pravidelný servis. Když k tomu dám startovný na pár akcí do roka ( koho by pořád bavilo jezdit jen okolo komína a letos to bylo cca 8000,-), náklady na dopravu, atd. tak to jsou docela slušný výdaje. A to nemám žádnou ostrou krosku/enduro a veškerý servis si dělám doma sám, což mi taky nějaký ten tisíc ročně ušetří.
Na fóru najdeš docela detailně rozepsaný náklady na provoz ostrý krosky a je vcelku jedno, jestli ji budeš jezdit jako hobík. Servisní intervaly jsou pořád stejný.
Osobně bych se vykašlal na nějakou nelásku k 2T a koupil za 30 něco staršího, dalších 30 dal do GO (pokud to bude potřeba) a máš motorku, který můžeš důvěřovat, víš, co v ní je.
Srovnávat dnešní motorky, kdy se honí každý gram a těma, který se dělali v 90.letech moc nejde. Dnes už snad nikdo nedělá takový držáky, jako dřív a asi to je i obchodní politika, kdy si každý spočítá, že než prodej nových motorek, je mnohem výdělečnější prodávat díly.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f
Skúšal som vyhladávať témy ale neviem tie česke frázy.. Našiel som len jednu a tam som sa nič nedozvedel..Vieš mi nejaku tému poradiť kde sa to rozoberalo?
Nakoľko som tu par tem prečítal a dočítal som sa akurát tak že platit benzín a pravidelne meniť olej štelovat ventily..Ale zase par ludi píše že je to časte a nakladnéa iný že ju maju xx moto hodin a okrem oleja nemenili nič ani ventily nebolo treba štelovať..
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f
Jezi píše: koho znám tak všichni od 250 4T utekly kvůli servisu. Jinak Co se týká jízdy na ostrejch myslim že je to vcelku jedno jestli 2T nebo 4T - v průměru mě každá moto vyšla 800-1000kč/MTH včetně pneu hadrů gum benzínu startovnýho, prostě všeho co k tomu patří, když trefíš špatnej kousek může to bejt ještě mnohonásobně horší, takže otázka spíš zní jestli si ochotnej do toho ty prachy pustit, pak už je vcelku jedno co si koupíš.
To by me prestalo bavit jezdit, pri predstave 800-1000kč/MTH , to bych za tyden prisel o 3000Kč, brr.
me to vychazi kolem 340Kč/mth a to ji davam vse co potrebuje, je fakt ze kupuji kvalitni stoje KTM, od lidi, ktere se o stroje s laskou staraji a ne od garazovych velkomistru.
Naposledy editováno 26.12.2011 17:15:46