Dojel jsem do garaze vse v pohode, jelikoz jsem si zranil nohu bylo auto asi 14 dni v garazi, pak jsem prisel a uplne vybita baterie. Pripojil jsem nabijecku (novou Lidl) a zjistil jsem ze je nejaka spatna, pripojil nabijecku co mam na motorku a nabil jsem to. A zase nic.
Tak jsem dal novou baterku A: Zacal svitit oranzove na palubce symbol volantu
http://i.idnes.cz/11/072/sp5/JB3c70b3_a6.jpg
Pry to znamena: Servořízení (posilovač řízení): I tato kontrolka má "dva stupně", žlutý a červený. Pokud se rozsvítí žlutá, sníží se účinek posilovače; červená znamená celkový výpadek serva a ztrátu posilovacího účinku. Je však možné pokračovat v jízdě do servisu, jen musíte na točení volantem vynaložit větší sílu (jako kdyby auto posilovač nemělo).
CO SE MOHLO STAT? V GARAZI! Ze by ty nabijecky? Na co se podivat pred tim nez bych musel do servisu?
Diky za pripadnou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Skoda octavia II - chyba serva rizeni...
Naposledy editováno 04.01.2012 19:25:45
2 reakcí na tento příspěvek Skoda octavia II - chyba serva rizeni...
Každopádně bez diag. neřešitelné. I kdyby kontrolka při jízdě zhasla je lepší tu diag. udělat. Jednotka si závady pamatuje a při nějakém dalším problému by diagnostik mohl hledat chybu kde není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoda octavia II - chyba serva rizeni...


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoda octavia II - chyba serva rizeni...
Demon90 píše: Poggy> jen ze zvedavosti..udela si tu diagnostiku clovek sám když si koupi ten kabel s cd? Na netu to moc nestojí a možna levnejsí nez jed do servisu,teda pokud to neni nekterak slozite?
Diky
Ten kabel za 500 je na nic. Slušnější domácké vybavení je 15 tis. +. Já to nepotřebuji. Mám origo VW diag. za 300 tis.

Poggy> Kdyz jsem v tom sedel, tak se nezdalo ze by pro pohyb s koly bylo treba vynalozit nejakou vetsi silu, a to auto stalo. Takze doufam ze opravdu k poskozeni nedoslo. To co pises muze byt take ono. DIKY.
V autorizováném Škoda servisu řízené vyhledávání závad. Cena asi 250 kč. Je lepší mít jistotu.
Naposledy editováno 04.01.2012 20:02:09
Poggy píše: Ten kabel za 500 je na nic. Slušnější domácké vybavení je 15 tis. +. Já to nepotřebuji. Mám origo VW diag. za 300 tis.
Hm,to jsem si myslel to by pak mel doma kde jakej jouda servis


1 reakcí na tento příspěvek Skoda octavia II - chyba serva rizeni...
osobne tipuju taky ze tam zadna zavada neni, ze je to jen pamet chyby co tam naskocila kvuli nizkemu napeti.. u oktavky nam odesel jeden clanek v aku = nizsi napeti a taky tam ty kontrolky hraly jak barevna hudba...
juspa píše: hej normalne nastartuj a vyjed z garaze.ujedes par metru a kontrolka zhasne.deje se tak pokazde kdyz das novou aku.pisu troschu opilej tak sorac.protoze si odpojil aku tak ti to nahaze chyby v ridicich jednotkach ze je maly napeti
Nejspíš (vlastně skoro určitě) při jízdě kontrolka zhasne, ale pleteš se, že RJ nepozná nízké napětí aku a registruje ho. Octavia II má již UDS panel. Navíc zjištěná špatné aku bude při startu a to jednotka pozbná na napětí. Může se stát, že pamět bude prázdná. Alespoň bude jistota, že je vše OK. Navíc pokud bude závada malé napětí aku a později se vyskytne další, diagnostik může poté chybně usoudit, že je příčina v aku/dobíjecí soustavě. Nebo minimálně bude hledat již neexistující závadu.