
1 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
Eso_Rimmer píše: eee sorry, koukal jsem, ze shans Tdi, ne PD...

edit. a v 03 bych rekl ze bude spis 74, podle me ma 77 az superb II
Naposledy editováno 07.01.2012 10:48:50
2 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
bikes píše: ale 77kw je PD , PD jsou 74,77,85,96,110,125 (beru 1.9 cely VW co si vzpomenu) a klasicky TDI 66 a 81
edit. a v 03 bych rekl ze bude spis 74, podle me ma 77 az superb II
jenze mas i novejsi motory napr.103kw (ja mam zkusenost s klasickymi Tdi a pak s 77kw 103kw z dvojkovych Octavii a Passatu, nebyl jsem si jisty, jestli je PD jako PD... )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost

diakritik píše: JJ, vačky mě netrípí Tam víceprvková náprava vím, že je náchylná, nevíš, jak se pozná opotřebení při jízdě, zvuky, klepání, zatáčení? Jak je to s výdrží - interval repase?
dily zjistis na netu, vydrzi nic extra, ja bych do toho nesel.
Naposledy editováno 07.01.2012 11:02:42
1 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost


1 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
2stroke píše: Schade kaufen Škoda
...za mě Škodovku už nikdy víc...
Díky, něco víc bys neřekl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
diakritik píše: Díky, něco víc bys neřekl?
tohle neber vazne



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
honza511 píše: vím že mi do toho moc není,ale proč třeba nejdeš do Passata kterého seženeš levněji a s pomalu stejným pohodlím?Jinak mě Superb tehdy dost učaroval a v garáži by mi asi nepřekážel Kámoš má 2.5tdi automat a zatím bez problémů.Na firmě máme 2.5 i 1.9 a ta 1.9je snad v lepším stavu než 2.5
No pašík je druhá alternativa, ale jsou cenově trochu vejš anebo o dva roky starší. Proč pašíka namísto superba v podobný motorizaci?
1 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost



za mě 1.8T v plynu... jinak ten starší žere tak 8,5 litrů dlouhodobě a ty první 03 maj pevný sedačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
diakritik píše: dewwil> Co to znamená, že s tím měl problém? Do nějaký míry se s tím počítá, ty auta mají nájezd běžně 400 tisíc, přeci nepojedou těch 400 na olej jako palivo za 500 Kč litr? Kudy může žrát? Snad jen přes turbínu, pokud motor těsní a má kompresi, ne?
viz. Poggy, prostě některý jsou OK a některý ten oil žerou, asi páteční směna, no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
Eso_Rimmer píše: tohle neber vazne to se da prohlasit o kazdem aute
je ale fakt, ze tvoje cenova relace ti moc na vyber neda. pocitej s tim, ze kdo chce opicku, musi mit na banany. a tahle opicka jich sni v hodne vzhledem k tomu, co uz bude mit za sebou
Mám ročně na údržbu vyčleněno předem asi 35 tisíc Kč, dělám si skoro všechno sám, jen diagnostiku nemám, takže zjištění závady na motoru diagnostikou a oprava nákupem dílů a doma výměna. Třeba převodovku si nevyměním, motor celej ven si taky netroufnu, ale běžný věci jo. Co si o tom myslíš?
2 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
stylo píše: Hoj,Superby jsou povedený,jen nebrat 2.0tdi,taky už se do starejch dávaly.Sada komplet př. ramen a i ty podkovy na stabil jsou v tom a v ucházející kvalitě se dá pořídit cca za 12-15 tis.Poznáš to blbě,protože to netluče i když jsou volný,ale většinou jsou pryč=naše krásné silnice Jinak platí to co u každého naftáku,olej 10tis,vše ostatní je blbě,to co ušetříš na oleji s filtrem dáš pak mnohonásobně za díly do motoru..
Díky, stará dobrá rada, olej a filtr na 8 tejdnů je normál, s tím se počítá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
diakritik píše: Mám ročně na údržbu vyčleněno předem asi 35 tisíc Kč, dělám si skoro všechno sám, jen diagnostiku nemám, takže zjištění závady na motoru diagnostikou a oprava nákupem dílů a doma výměna. Třeba převodovku si nevyměním, motor celej ven si taky netroufnu, ale běžný věci jo. Co si o tom myslíš?
pocitej s tim, ze nejvetsi raketa bude ta naprava. jak bylo zminovano, kolikrat jsou tam velke vule, ale rany slyset nejsou, ale zacnou se sjizdet pneu a pod. dily si najdi na elit.cz, pocitej s tim, ze Swag nevydrzi to co original, nejlepsi je Lomforder (originalni dil). pocitej s kompletni generalkou napravy, turbo se da sehnat za rozumne penize na Aukru, udrzba je klasicka, interval oleje 15 tkm, idealni 10, olej kvalitni, ale nemusis preplacet za to nejdrazsi. je to velke, tezke auto, bacha na to, aby se pri jizde nechovalo jako "zvejkacka". bacha na pretocene kilometry, tahle auta budou mit nakroucino strasne moc...
Mara_CZE píše: Superba jsem měl skoro 4roky a najeto 90tis.Za tu dobu pouze manžety na poloosách.Měl jsem 74kw a čipnul ho na 98kw (údajně).Olej nebral a měnil jsem při 15tis.Vačky odcházely jen u 2.5Tdi 114kw a 120kw.Časem to již vychytali.Za sebe můžu říct,že super auto bez investic.Fakt je tam dost místa jak vpředu,tak i vzadu.Spotřeba po čipu 6.4l.S podvozkem si nelam hlavu.Dá se již sehnat komplet kosti za 12tis.Měl jsem celkem najeto 210tis a podvozek OK.Převodovka by ale zasloužila 6ku.Ve městě je 3ka moc a 4ka málo.Jinak koukni na zadní víko kufru (u osvětlení SPZ korodujou).A taky dej pozor na hnijící kabelovej svazek od komfortky pod řidičovou sedačkou.Je lepší mít gumový koberce a pak není problém.Oproti Octavii II je Superb lepší varianta.Chci se opět k Supu vrátit.Octavia II je pro mě mrdka na elektriku a zadní nápravu.Hodně štěstí s výběrem.Jinak kdybys potřeboval N.D. na jakkoukoli Škodu v naftě,není problém.Ozvi se.
Pěkná odpověd´, díky. OCT nepřipadá v úvahu, je to jiná třída

1 reakcí na tento příspěvek Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
Eso_Rimmer píše: pocitej s tim, ze nejvetsi raketa bude ta naprava. jak bylo zminovano, kolikrat jsou tam velke vule, ale rany slyset nejsou, ale zacnou se sjizdet pneu a pod. dily si najdi na elit.cz, pocitej s tim, ze Swag nevydrzi to co original, nejlepsi je Lomforder (originalni dil). pocitej s kompletni generalkou napravy, turbo se da sehnat za rozumne penize na Aukru, udrzba je klasicka, interval oleje 15 tkm, idealni 10, olej kvalitni, ale nemusis preplacet za to nejdrazsi. je to velke, tezke auto, bacha na to, aby se pri jizde nechovalo jako "zvejkacka". bacha na pretocene kilometry, tahle auta budou mit nakroucino strasne moc...
No tak to je jasný, sme v čechách, takže 200 na tacho je 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára - Superb 1,9 TDi 77 Kw rok 03 - zkušenost
Mara_CZE píše: Jo a první ročníky 2001-2002 neměli dělený zadní sedačky a výztuhu na bocích pro lepší bezpečnost.A když budeš kontrolovat,sáhni si na vrtulku v turbu,ale to je snad jasný.
Osa vrtulky je nějak snadno přístupná? Dá se kontrolovat při koupi bez zásadnější demontáže?Eso_Rimmer píše: jenze mas i novejsi motory napr.103kw (ja mam zkusenost s klasickymi Tdi a pak s 77kw 103kw z dvojkovych Octavii a Passatu, nebyl jsem si jisty, jestli je PD jako PD... )
jako ja to rozdelil, zda to je bud s klasickym rotacnim cerpadlem, nebo s PD, na tu 103kw, jsem uplne zapomel
vse co jsem psal se tyka PD, jak to je se spolehlivosti CR nevim, ale i tam jsou bud elektromagnety nebo pieza