na motorce mám provedený nový lak - plechy. Rám je v pohodě.
Jediná docela zrezivělejší věc je držák bočního stojanu.
Dumám co s ním.
1.) Odrezovač, a přestříkat nějakým lakem ve spreji.
2.) opískovat, nový nátěr - základka a lak?
3.) nějaké jiné řešení?
Ohledně povrchové úpravy jsem trošku jelen.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Oprava držáku bočáku - nový lak
1 reakcí na tento příspěvek Oprava držáku bočáku - nový lak
kdo se chytí?
Naposledy editováno 07.01.2012 11:41:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
Dominik-Duka píše: hovno mažeš řetěz, já to mám zaflákaný vod oleje, tak bych se moc divil že by na spodku pod vrstvou bordelu něco rezlo
Mám kardan.... bohužel
NA chrom to asi nemá cenu, bo to nejde vidět, je to pod rámem. Ale jako jediná věc dostává nejvíce zabrat.
Plechy jsem nastříkal. Rám slušnej. Tak ještě toto poopravoit a bude to okej.
Petaksmetak píše: Mám kardan.... bohužel
NA chrom to asi nemá cenu, bo to nejde vidět, je to pod rámem. Ale jako jediná věc dostává nejvíce zabrat.
Plechy jsem nastříkal. Rám slušnej. Tak ještě toto poopravoit a bude to okej.
tak jeden se chytil
opískovat a komax
Naposledy editováno 07.01.2012 11:46:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
Zil píše: opískovat a nakomaxovat
Ten komaxit mi příde jako ptákovina - odře se to a popraská a pod tim to podrezne. Metalizace (šopování) je na věky - nějaká slitina aluzinku to jistí.
Edit: Ale kdybys to chtěl jo pohledový, tak ten komaxit by měl na metalizaci chytit - opravte mě, jestli se pletu.
Naposledy editováno 07.01.2012 11:56:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
charlie.vtx1800 píše: Ten komaxit mi příde jako ptákovina - odře se to a popraská a pod tim to podrezne. Metalizace (šopování) je na věky - nějaká slitina aluzinku to jistí.
už sem viděl pár dokurvenej věcí blbě pokomaxitovanejch, ale taky kvalitní práci a ta to bylo jako nebe a dudy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
Dominik-Duka píše: už sem viděl pár dokurvenej věcí blbě pokomaxitovanejch, ale taky kvalitní práci a ta to bylo jako nebe a dudy
Mě nejde o to, že by to udělali blbě, ale jak se tam ten policajt bude kroutit a určitě bude doklepávát k tomu držáku, tak že to asi časem poškrábe a odklepne - jde mi čistě o to mechanický namáhání a na to je komax asi háklivej, ne? Taky tam asi bude někde uchycená pružina toho bočáku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
charlie.vtx1800 píše: Mě nejde o to, že by to udělali blbě, ale jak se tam ten policajt bude kroutit a určitě bude doklepávát k tomu držáku, tak že to asi časem poškrábe a odklepne - jde mi čistě o to mechanický namáhání a na to je komax asi háklivej, ne? Taky tam asi bude někde uchycená pružina toho bočáku.
komax jako jedno z nejlevnějších řešení, žárovej zinek by to taky stačil, ale nebejvá to tak dostupný jako komax
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
Dominik-Duka píše: komax jako jedno z nejlevnějších řešení, žárovej zinek by to taky stačil, ale nebejvá to tak dostupný jako komax
Žárovej pozink sice neni tak hezkej - je takovej flekatej a musel by ho začistit - třeba provrtat ty otvory na šrouby, který budou trochu zalitý, ale je to za 15-20 Kč za kilo železa. Žárovejch zinkoven je poměrně dost a u nás to udělaj do dvou dnů a vydrží to dost. Ale metalizace je jak pohledově lepší, tak kvalitnější a už to nemusí nijak doupravovat. Na pokovení je fajn, že i při nějakým odření atd. furt funguje jeho antikorozní funkce, ale jakmile se ti dostane voda prasklinkou pod komax, tak to začne reznout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
charlie.vtx1800 píše: Žárovej pozink sice neni tak hezkej - je takovej flekatej a musel by ho začistit - třeba provrtat ty otvory na šrouby, který budou trochu zalitý, ale je to za 15-20 Kč za kilo železa. Žárovejch zinkoven je poměrně dost a u nás to udělaj do dvou dnů a vydrží to dost. Ale metalizace je jak pohledově lepší, tak kvalitnější a už to nemusí nijak doupravovat. Na pokovení je fajn, že i při nějakým odření atd. furt funguje jeho antikorozní funkce, ale jakmile se ti dostane voda prasklinkou pod komax, tak to začne reznout.
dyť to není vidět nebo jo? a díry je jednoduchý provizorně ucpat
Naposledy editováno 07.01.2012 12:27:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
Dominik-Duka píše: dyť to není vidět nebo jo? a díry je jednoduchý provizorně ucpat
Díry provizorně neucpeš, dyť se to ponořuje do lázně z roztavenýho zinku, takže jakákoliv ucpávka by jednak musela vydržet nějakých 450 stupňů a cokoliv kovovýho se ti zase zinkem zaleje a je to jak připájený. Po tom ponoření a vytažení ti zůstanou místy na hranách kapky, díry jsou trošku zalitý (malý úplně) a můžou na tom zůstat přitavený nějaký nečistoty. Zinek je sice hodně měkej, takže to začistit jde poměrně snadno, ale nějaká práce s tim je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
charlie.vtx1800 píše: Díry provizorně neucpeš, dyť se to ponořuje do lázně z roztavenýho zinku, takže jakákoliv ucpávka by jednak musela vydržet nějakých 450 stupňů a cokoliv kovovýho se ti zase zinkem zaleje a je to jak připájený. Po tom ponoření a vytažení ti zůstanou místy na hranách kapky, díry jsou trošku zalitý (malý úplně) a můžou na tom zůstat přitavený nějaký nečistoty. Zinek je sice hodně měkej, takže to začistit jde poměrně snadno, ale nějaká práce s tim je.
předpokládal jsem tam prsknout přesnou kulatinu, pak odříznout flexou a vyklepnout by to jít mělo
1 reakcí na tento příspěvek Oprava držáku bočáku - nový lak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava držáku bočáku - nový lak
HornisGSX píše: na komaxit bych se v tomhle případě uplně k ničemu!!! proč řešíte žárovej zinek když by mu stačil uplně obyčejný? vidět to nejde a průměr děr mu to nezmění
Já nevim jakej obyčejnější než žárovej zinek znáš? Jestli si rozumíme dobře, tak zjednodušeně - žárovej zinek je pozinkování v lázni roztavenýho tekutýho zinku, kam se to ponoří. Elektrolytickej zinek je galvanizování pomocí el. proudu - je hezkej na pohled, ale bez opravdu kvalitní přípravy, pasivace a dostatečný tloušťky neni moc odolnej třeba proti soli. A metalizování (šopování) je nástřik rozprášeným tekutým kovem - je to matný, hrubý, ale při správným materiálu odolný.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava držáku bočáku - nový lak
Pak to necim strikni a mas klidek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda F6C Valkyrie - Servis Praha a... Honda F6C Valkyrie | free_spirit | 2 | 21.9.2024 v 07:54 dva_hrnce |
Doporučte servis Zlín [1, 2] Honda F6C Valkyrie | Petaksmetak | 31 | 11.5.2023 v 13:37 Pedl |
membrány karburátory F6C Honda F6C Valkyrie | zolik. | 2 | 16.2.2022 v 12:03 Konqui |
Bezklíčové zapalování [1, 2, 3] Honda F6C Valkyrie | Konqui | 67 | 18.1.2022 v 18:11 Kubák |
Batoh na plotnu Honda F6C Valkyrie | Konqui | 16 | 29.7.2020 v 10:43 VlČek67 |