přiblížila se doba kdy se začínám poohlížet po Monsteru na letošní sezónu a narazil jsem na inzercích na několik kousků, co by se mi zamlouvaly. Problém je v tom, že mají na sobě "termixy" které se mi sice moc líbí, ale co jsem tak hledal na netu i na motorkářích, jde zřejmě o typ 96448506BC , který má ONLY FOR RACING USE, tudíž nesplňuje podmínky pro silniční provoz. To by mne až tak sice netrápilo, ale asi bych za to dostal pokutku někde za hranicemi. Trochu mě to od koupě odrazuje a nevím jestli se mi k tomu ještě chce dokupovat navíc sériové koncovky. Mám k tomu 3 otázky :
1. je jenom tahle verze, nebo se nechá sehnat i homologovná, případně jen tlumící vložka do výfuku? (kvůli cestě do zahraničí, navíc co jsem koukal tak prodej zprostředkovává jenom oficiální prodejce viz.termignoni.cz, kde o nich skoro žádne info není)
2. když máte tyhle nehomology, co Vám na to řeknou při technické kontrole? (měníte je tudíž před technickou za originály?)
3. co na to říkaji sousedé když jim to nastartujete pod okny, hážou po Vás alespoň talíře?
Předem díky za odpovědi k tématu.
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
Mrkni na www.roadsitalia.com, mam od nich homologovaný laďáky za třetinu ceny známějších výrobců. Jsou to Taloši, tak na Monstra budou něco dělat. Objednání z it. v poho.
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
V zahraničí jsem s tím nebyl, na technické jim to bylo jedno a sousedy od garáže dělám že neznám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
No jak bylo řečeno na technickýzáleží na koho narazíš, já zatím problém neměl, no a v zahraničí je bude spíš zajímat jako první jestli budeš mít homovložku(db kiler) a pak asi homologaci výfuku.
Já mám sc -project a homologační kartičku mám, samozřejmě s vložkou.bez vložky only for race
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
Filipvele píše: Deyn> Pozor, trochu bych to uvedl na pravou míru. N advouválci z itálie nejsou laďáky zbytečnosti, ale nezbytnosti!!!
Však ty REMUSY v základu taky RÁMUSÍ ne1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
Deyn píše: Dr.Houba> No právě, jedeš se projet a abys se bál pomalu někoho ze sousedů pozdravit mimochodem máš krásné S2Rko
To je v pohodě, ve městě ty lidi stejně neznáš
Můžu se ti večer podívat, co jsou ty výfuky za typ, ale nikdy jsem si tam toho nápisu "ONLY FOR RACING USE" nevšim
Jinak S2Rko je na prodej, pokud se ti líbí ...je to holt pro jednoho a já tak nějak potřebuju občas jezdit ve 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
Deyn píše: Však ty REMUSY v základu taky RÁMUSÍ ne
to sice jo, ale láďáky jsou pecka na každý Duckně
Libabiba píše: Deyn> hel ta krátká je určitě homologovaná a myslím že do normálních termixů vložka jde namontovat, ale nevím jestli jí dostaneš k tomu. nehledě na to, že k tomu dostaneš filtr, i upravenou jednotku, když koupíš jiný tak pak to možná budeš muset řešit potom
tohle už mělo celou sadu, filtr, jednotka, svody+výfuky a jestlili to někdo ladil na brzdě netuším, takže bych už řešil jenom ty vložky. Akorát jsem někde na fóru našel link kde psal částku kolem 3 tisíc. (asi za kus) Pokud by to tam šlo lehce dát jen odstraněním šrobku, bylo by po problému s nadměrnými dB.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
Dr.Houba píše: To je v pohodě, ve městě ty lidi stejně neznáš
Můžu se ti večer podívat, co jsou ty výfuky za typ, ale nikdy jsem si tam toho nápisu "ONLY FOR RACING USE" nevšim
Jinak S2Rko je na prodej, pokud se ti líbí ...je to holt pro jednoho a já tak nějak potřebuju občas jezdit ve 2
Jo a S2R 1000 beru také jako řešení nového biku btw když se podíváš na to číslo a jestli je tam ten nápis, tak to uvítám. Díky
Naposledy editováno 17.01.2012 16:10:45
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
Ze začátku jsem si říkal, patří to k tomu...ale potom jsem tam DBkillery zkusmo dal a :
AD1) to začřalo mít zvuk, ne řev ...tedy jako že to tak trochu vydávalo tón
AD2) průběh toho motoru se vyhladil. Jasně, že asi maličko spadnul ve vršku výkon, ale koho to při 135HP zajímá...ale konečně s tím jde jezdit i po městě aniž by sis vyklepal koule a spojku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
t_freedom píše: Akrap co mám já ma CEčko a s DB killerama by měl bejt pro provoz OK. Upřímně, bez DB killerů to prostě jen strašně řve...ale fakt tak děsně, že po 200km tě bolí hlava.
Ze začátku jsem si říkal, patří to k tomu...ale potom jsem tam DBkillery zkusmo dal a :
AD1) to začřalo mít zvuk, ne řev ...tedy jako že to tak trochu vydávalo tón
AD2) průběh toho motoru se vyhladil. Jasně, že asi maličko spadnul ve vršku výkon, ale koho to při 135HP zajímá...ale konečně s tím jde jezdit i po městě aniž by sis vyklepal koule a spojku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
Samo, že jde jít dál ... zvětšení ventilů, lehká klika, titanový ojnice, písty jak slupky z brambory s jedním kroužkem ...a budeš mít v tu ránu 160HP a motor se neudrží ani ve volnoběhu ...ale životnost z garančky do garančky bude 3000km.
t_freedom píše: Deyn> není proč dělat "otevřenou" tichou a hlučnou verzi. Ten motor dostane mapu, která je odladěná na průtok a protitlaky - plnění, bohatost, rezonance v potrubí. Všechno "je správně" tak, aby z něj šlo vyždímat to nač je konstruován před tím, než příjde pan "Evropské normy" ... Když ho ucpeš, už z něj nedostaneš ten vršek co by mohl mít.
Samo, že jde jít dál ... zvětšení ventilů, lehká klika, titanový ojnice, písty jak slupky z brambory s jedním kroužkem ...a budeš mít v tu ránu 160HP a motor se neudrží ani ve volnoběhu ...ale životnost z garančky do garančky bude 3000km.
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
Pokud to koupíš i s Termo kitem, nemáš žádnej problém a odlaďování na brzdě je pro běžnýho uživatele tohodle kitu zbytečnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
strakon píše: Mě sousedi milujou, hlavně ráno v 5:30, ty SilMotory umí i spustit alarm na autě, ale na technické jsem nikdy problémy neměl
že by na technické byli fandové motorů s pořádným 2V zvukem?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace
Deyn píše: ono to v tom linku jak jsem dal nahoře taky není napsanoONLY "FOR RACING USE" (pokud jsem to nepřehlédl), ale když jsem se po tom pídil posledně, tak to bylo všude
Jo a S2R 1000 beru také jako řešení nového biku btw když se podíváš na to číslo a jestli je tam ten nápis, tak to uvítám. Díky
Tak je to typ DMR E1 0548...podle mě homologované..ale jestli se tyhle typy dávaly i na S4R to nevím
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
ja mam nehomologovany komplet zardy, ale s vyndavatelnou vlozkou coz policajtum v UK a na technicky staci....stejne ji tam ale vetsinou nemam.....hlucny za jizdy to neni, nad 100-120kmh uz to moc slyset neni-to spis chrochtani z airboxu
jinak sousedi koukaj....ale ja si dycky rikam, ze se jim to asi hodne libi tak cumej
2 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace
Podívej se třeba na Ebay, za kolik se dají sehnat originál výfuky. Bývá to směšná částka oproti laďákům. což by mohlo být nejlevnější řešení je dokoupit.
pokor píše: Na 748s mám Termi a na technický nebyl žádný problém. V zahraničí jsem ještě nebyl, ale dostal jsem k motorce i originální výfuky s původním čipem do řídící jednotky.
Podívej se třeba na Ebay, za kolik se dají sehnat originál výfuky. Bývá to směšná částka oproti laďákům. což by mohlo být nejlevnější řešení je dokoupit.
...chi chi...já origo prodávám komplet
t_freedom píše: Pokud koukáš po S4R(S) tak ta změna bude dost o přesdržku... Ale nic co by bylo nějak záludný. Jen to chce udržet rozvahu ...někdy když se řítím po jedničkový silnici 170-190km/h a ten dvouvál duní do koulí, chce to notnou dávku sebekontroly
Pokud to koupíš i s Termo kitem, nemáš žádnej problém a odlaďování na brzdě je pro běžnýho uživatele tohodle kitu zbytečnost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati S4R Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... | kaba07 | 5 | 26.9.2024 v 08:28 dewwil |
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... | kaba07 | 2 | 9.4.2021 v 12:07 kaba07 |
Český manuál Ducati Monster S4R Testastretta | kaba07 | 2 | 24.12.2020 v 07:33 kaba07 |
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta | Adruj | 132 | 23.12.2019 v 10:25 SirIndy |
Prosím o radu Ducati S4R Ducati Monster S2R 1000, Ducati Monster S4R, Ducati ... | pipi07 | 29 | 29.10.2019 v 20:52 honzarogalo |