Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
To bych chtěl zkusit,abych pochopil odlišnosti. Já měl za to,že jsou skoro stejný...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol: