http://www.oleje-adi...systemu-motoru-300ml
http://www.znackoveo...ector-Cleaner-Petrol
http://www.znackoveo...-Sytem-Cleaner-300ml
http://www.znackoveo...jector-Cleaner-375ml
http://bikersplanet....em-guard-0-125l.html
1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto


1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
Jen dodám, soused si koupil nový auto, teda 4 roky starý. Už nevím co to bylo, ale byl to turbodiesel, všechno šlapalo relativně v pohodě, jen do té doby, než tam nalil čistič... To mělo za následek, že to opravdu asi něco pustilo a to něco pak zadřelo vstřiky.
Pro dobrotu na žebrotu... Já před zimou projel 2 nadrže 100 okt benzínu a dolil do plna opět 100okt(měl by byt bez biopřísad) a o čisotu motoru si nedělám starosti, teď jsem to po 3 měsících startoval a krásně na po druhý blafla, chcípla a na potřetí držela. To se mi minulý rok s N95 nepvedlo a dlouho to trvalo, než se to rozhýbalo(usazeniny).
Naposledy editováno 31.01.2012 00:29:24

1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto

No co se divíš chlape, zima je dlouhá a do jara je také ještě daleko.
Je potřeba motku trochu rozrejpat, aby mohla vzniknou tady na motorkářích slušná debata o tom jak motku spravit, aby znovu fungovala jako dřív.


Ověřeno jak na motorkách, tak na autech. Aditiva, fungují, jen omezeně a navíc ne na dlouho a ještě je nebezpěčí, že Ti ten bordel co tam je vyplaví do palivového systému a ucpou ho (už popsal digison).
A rada "ber dobrej benzin" je vcelku mimo, protože s kvalitou našich benzinů je to na draka i na značkových benzinkách (nejednou ověřeno)
Naposledy jsem dělal TL-R, doveženou z Francie. Nějak se mi nezdálo jak motor vrní. Po vvyčištění jela jako víno. U nás chce 600,- za vstřik.
Celkově jsem k těmto "zázračným tekutinám" hodně skeptický a toto mám i ověřený.

Naposledy editováno 31.01.2012 09:03:18
2 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
Dobré zkušenosti jsem měl s přípravkem do oleje, prodával jej jeden maník s díly v Hradci, bohužel už tu není a označení si nepamatuju. Bylo to ve dvou variantách:
Červená plechovka - nalít do teplého motoru před výměnou oleje, nechat cca 15 min. brblat, pak olej vypustit.
Modrá plechovka - Hustá "medovina", která se potom nalila do nového oleje a působila jako aditivum proti úsadám apod.
Po aplikaci do motorů Š100, 120, Fiat 125 a 128 se tyto po desítkách let provozu znatelně zklidnily. Pokud by někomu dle popisu byl tento přípravek povědoný, nechť sem napíše název.
Taktéž si vzpomínám, jak jednou po rozebrání karbce po 30ti letech provozu byl v plovákovce jakýsi "lógr". I proto bych se měl na pozoru před různými "čističi vstřiků".
Pozor však na přípravky jako je třeba tento . Navzdory tomu, jak úžasně byl před léty prezentován, jsem na něj neslyšel v praxi jediné dobré slovo. Prý jej zkoušeli někde na okruhu a skončili s prasklou hlavou a pak jsem sám na vlastní oči viděl, jak pár chlapů z Hradce zkusilo v praxi to, co bylo v reklamě - jak vypustili olej a motor běžel dál. Zkusili to tady se žigulem a motor se beznadějně zadřel ani ne po půlkilometrové jízdě!
Proto za mě... Když vše šlape, jak má, nic takového nepoužívat, snaha "dát motoru to nej" se může taky vymstít. Krom toho výrobce motoru řekne: "Do oleje ani do paliva nic nepřidávat", výrobce oleje řekne totéž.
J.M.K. píše: S čištěním palivového okruhu zkušenosti nemám, nicméně přikláním se k názoru, že rozpuštěné usazeniny mohou pak nadělat víc škody jak užitku.
Dobré zkušenosti jsem měl s přípravkem do oleje, prodával jej jeden maník s díly v Hradci, bohužel už tu není a označení si nepamatuju. Bylo to ve dvou variantách:
Červená plechovka - nalít do teplého motoru před výměnou oleje, nechat cca 15 min. brblat, pak olej vypustit.
Modrá plechovka - Hustá "medovina", která se potom nalila do nového oleje a působila jako aditivum proti úsadám apod.
Po aplikaci do motorů Š100, 120, Fiat 125 a 128 se tyto po desítkách let provozu znatelně zklidnily. Pokud by někomu dle popisu byl tento přípravek povědoný, nechť sem napíše název.
Taktéž si vzpomínám, jak jednou po rozebrání karbce po 30ti letech provozu byl v plovákovce jakýsi "lógr". I proto bych se měl na pozoru před různými "čističi vstřiků".
Pozor však na přípravky jako je třeba tento . Navzdory tomu, jak úžasně byl před léty prezentován, jsem na něj neslyšel v praxi jediné dobré slovo. Prý jej zkoušeli někde na okruhu a skončili s prasklou hlavou a pak jsem sám na vlastní oči viděl, jak pár chlapů z Hradce zkusilo v praxi to, co bylo v reklamě - jak vypustili olej a motor běžel dál. Zkusili to tady se žigulem a motor se beznadějně zadřel ani ne po půlkilometrové jízdě!
Proto za mě... Když vše šlape, jak má, nic takového nepoužívat, snaha "dát motoru to nej" se může taky vymstít. Krom toho výrobce motoru řekne: "Do oleje ani do paliva nic nepřidávat", výrobce oleje řekne totéž.
Něco takového prodáváme u nás v kšeftě. Jsou to přípravky od Wynns. Do starého oleje naleješ oil system cleaner (mělo by to rozpustit usazeniny) a pak do nového dáš super charge (přípravek o hustotě medu, měl by zlepšit viskozní vlastnosti oleje a celkově motor ztišit).
Naposledy editováno 31.01.2012 17:19:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
PS 23 - elixír mládí pro motory a převodovky. Vlastnosti: PS23 má unikátní složení na bázi čistě minerálního oleje. Svými unikátními vlastnostmi díky elektromagnetické polarizaci molekul se molekuly uhlíkového řetězce spojí s povrchem mazaných součástí, které tak jsou neustále chráněny olejovým filmem. Tím je zaručeno snížení tření kovu na minimum, následně snížení spotřeby paliva a oleje, snížení teploty a hluku motoru, snížení množství výfukových plynů, zvýšení výkonu motoru. PS 23 "
To me fascinuje jak ruzni "obchodnici" umi pouzivat ty neprokazatelne formule. Elektromagneticka polarizace. to je jak ty uzasny magnety na trubky co ti mely zaridit ze budes pit zmekcenou vodu

gugo> Jasně, jde jim jen o to, něco prodat a vydělat na tom a nestydí se zneužívat nevědomosti lidí, kteří nemusí zas tak dobře rozumět fyzice, chemii a tak.
Ohledně toho odvápňování vody... Stacionárním polem to fungovat nebude. Je třeba dát na trubku cívku, která je napájena proudem s rozmítanou frekvencí. Tyto se běžně prodávají za nejméně několik stovek, ale já jej mám doma postavený za pár korun, zapojení je podobné tomuto . Mám to odzkoušené a znatelná funkčnost tam je.
Prstencový permanentní magnet se občas nasazoval na hrdlo zalévací konve, s tím, že pak kytky lépe prospívají, nicméně na to jsem žádný spolehlivý důkaz neviděl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
gugo píše: J.M.K.> Hmm to je dobgrej zazrak cituji"
PS 23 - elixír mládí pro motory a převodovky. Vlastnosti: PS23 má unikátní složení na bázi čistě minerálního oleje. Svými unikátními vlastnostmi díky elektromagnetické polarizaci molekul se molekuly uhlíkového řetězce spojí s povrchem mazaných součástí, které tak jsou neustále chráněny olejovým filmem. Tím je zaručeno snížení tření kovu na minimum, následně snížení spotřeby paliva a oleje, snížení teploty a hluku motoru, snížení množství výfukových plynů, zvýšení výkonu motoru. PS 23 "
To me fascinuje jak ruzni "obchodnici" umi pouzivat ty neprokazatelne formule. Elektromagneticka polarizace. to je jak ty uzasny magnety na trubky co ti mely zaridit ze budes pit zmekcenou vodu


Ohledně PS23. Za mých studií na VUT jsme to zkoušeli. Jak mají v tom shotu test tření dvou válečků kolmo osami na sebe s přidáváním závaží. Tam PS23 funguje opravdu líp než motorovej olej (při testu Castrol). PS23 vydrželo cca 30 procent víc. Ale ostatní testy tření totálně vyhořel, resp. se vůbec nic nezměnilo... A řekněme si na rovinu, kde potkáme v motoru bodové tření (což válec kolmo na válec má)? Nikde. Jen chytrej marketingovej tah na nevědomí lidi.
Proto nevěřím těm zázračným tekutinám, jak jsem už napsal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
1 reakcí na tento příspěvek čistič vstřiků, ventilů , komplet vnitřku moto
Prasknutí hlavy nezpůsobila PS23, ale to, že to auto jelo bez oleje, který celý motor nejen maže, ale taky z velké části chladí!

Jinak zastávám názor, že motor je třeba mazat olejem, pro který je navržen. Každopádně staré minerální oleje (nejsem si už jist jejich označením) způsobovaly úsady na částech motoru, které se pak odstraňovaly vyplachovacím olejem. Olejový filtr byl tehdy nezřídka pouze sítkem proti šponám. Pokud byl do takového motoru nalit moderní, aditivovaný olej, usazeniny včetně karbonu se mohly rázem uvolnit a přinejmenším ucpat mazací kanály, v horším se utrhl karbon a nadělal ve válci pěknou paseku. Nemluvě o použití bezolovnatého benzínu ve starých motorech bez tvrzených ventilových sedel.
Dřík píše:
Ohledně PS23. Za mých studií na VUT jsme to zkoušeli. Jak mají v tom shotu test tření dvou válečků kolmo osami na sebe s přidáváním závaží. Tam PS23 funguje opravdu líp než motorovej olej (při testu Castrol). PS23 vydrželo cca 30 procent víc. Ale ostatní testy tření totálně vyhořel, resp. se vůbec nic nezměnilo... A řekněme si na rovinu, kde potkáme v motoru bodové tření (což válec kolmo na válec má)? Nikde. Jen chytrej marketingovej tah na nevědomí lidi.
Proto nevěřím těm zázračným tekutinám, jak jsem už napsal.
Vsechno co se prodava a je zazracne / unikatni / ma to ultimativni silu / patentovane formule atd je minimalne podezrele. No a hlavne kdyz je to zkouseny u Swiss Quality Control.
Jinak nikomu tento produkt nenutim!

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Děkujeme ,,Drne'' Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 18 | 22.4.2025 v 12:37 marna |
Helmy na bazaru [1, 2] Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 34 | 17.3.2025 v 14:25 Komorerth |
Dobíjení Suzuki GSX-R 750 | Pluskycbr | 11 | 13.3.2025 v 20:22 Pluskycbr |
přední blatník Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 15 | 10.3.2025 v 11:10 RTSbike |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |