paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hornet a K&N
 
1.5.2007 v 10:26
Zdravím lidi, koupil jsem staršího horneta 600S a "nedávno", po roce co ho mam :puke: jsem zjistil, že mam K&N vzduchový filtr.
Když měním origo za K&N, tak bych měl jít asi na brzdu, protože se s tím karburátory asi moc nepoperou, že?
Ale, já to koupil už s tim, jezdí to super, do otáček to letí ihned, tak nevim, jestli ten ital s tím byl na brzdě a přetryskovával karburátory nebo ne...
Jde to nějak poznat?
Nebo, co by jste poradili? Ještě plánuju koupit R.P. laďák...

Díky moc :)

1 reakcí na tento příspěvek Hornet a K&N

1.5.2007 v 12:30 | Nahoru | #1
tuzing je dycky komplikovanejsi...ale hornat de do otacek normalne.Podle me to predelany mas,pac ital a vrtat se v tom?To tezko.No bud koupis zase kn nebo na brzdu

(reakce na) Hornet a K&N

1.5.2007 v 12:49 | Nahoru | #2
loop007> proč bych kupoval zase K&N ? Vždyť si ho akorát necham vyprat v tom jejich roztoku, ne?
Doufam že Italové jsou klucí pořádný, a že s tim už na brzdě byly :P . Asi to nějak poznat nejde, jestli s karburátorama něco dělali, co?
Ale potom až tam dam laďák, tak tam asi budu muset taky, co myslíte ?

Hornet a K&N

1.5.2007 v 13:33 | Nahoru | #3
visis>No tak znělo to jako bys to chtěl vyměnit...akorat myslim že on taky nelze prát do nekonečna...italové sou prasata,ale tohle si asi dělaj v servisech se všim všudy

1 reakcí na tento příspěvek Hornet a K&N

11.1.2008 v 17:37 | Nahoru | #4
jen tak mezi řečí, u čtyřtaktu je celkem zbytečný štelovat karbece kvůli tuningovýmu filtru. čtyřtakt se narozdíl od dvoutaktu s tím popere

(reakce na) Hornet a K&N

11.1.2008 v 18:08 | Nahoru | #5
ffugas: :lol: Popere. Dokonce takm že bude střílet do výfuku, časem se podpálí ventily... Ale on to ten čtyřtakt snese :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist