ono to není až tak aktuální, ale v průběhu tohoto roku asi budu mít možnost si vybrat nějakou motorku. Cenu asi moc řešit nebude potřeba, ale přesto bych rád vybral nějakou kde bude dobrý poměr cena/výkon(kvalita) abych za ty peníze dostal dobrou protihodnotu. Chtěl bych něco sportovně cestovního. Uvažoval jsem nad BMW 1600 GT nebo třeba nad Kawasaki 1400GTR nebo Kawasaki ZZR 1400, ale rád uvitám jakýkoliv přispěvek a návrh na jinou moto
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
Naposledy editováno 23.02.2012 11:17:48
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
naprcccs píše: A k cemu je korab, ktery je drahu jak prase a muzea s nim jen po dalnicich?? Jasna volba.. velkou bramboru adv a mas to
pro mě by to byla jasná volba, kor kdyby nemusel řešit finance. A nebo ojetýho advíka + novýho sporta. Seš na cca stejných penězích jako za jednoho novýho velkýho cesťáka.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
Jinak třeba BMW K 1300S nebo ta nová Multistrada
Dave81 píše: pro mě by to byla jasná volba, kor kdyby nemusel řešit finance. A nebo ojetýho advíka + novýho sporta. Seš na cca stejných penězích jako za jednoho novýho velkýho cesťáka.
Jojo taky bych to tak udelal.. vzdyt to ma nejakych 80 kw, cestovni rychlost 170,nefuci na tebe, das tam hliny a muzes do alp i do afriky..
Naposledy editováno 23.02.2012 13:07:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
Macek NX píše: A jsi si naprosto jistý, ona ta kategorie je váhově trochu někde jinde, spíš bych to tak zařadil jako dálkově cestovní. Jsou to silny těžcí býci, to už okolo nohy neotočíš a manipulace taky není nejjednodušší na měkkém terénu v kempu nebo někde při otáčení. Kdo si vybere tyto modely, většínou už si bývá na sto pro jistý, tak snad víš co čeho jdeš...
Počítám s tím, že to bude těžká kráva, přeci jen mám sám přes dva metry a přes metrák, nejsem uplný začátečník takže myslím, že bych se s tím měl zvládnout poprat. Rozhodně bych se s ní chtěl podívat po evropě, takže myslím, že ta kategorie by měla vyhovovat. Nejsem na nějaký řezání na kolínko, na druhou stranu chci zase stačit kamarádům na litrech při nějaký normální projížďce po čechách. Na nějaký blbnutí po městě nebo na polňačky mám KLR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
thor2010 píše: Otázka je ,zda chceš cestovat na velké vzdálenosti nebo většinou jezdit kolem komína a občas vyrazit někam dál.Jestli chceš sjezdit evropu tak Gt 1600 nebo Gtr 1400,Vfr 1200, Pan European, Fjr 1300. Tyhle motorky nabízejí cestovní konfort, ale na blbnutí to není a na cesty po okolí taky ne. Tyhle motorky mají většinou váhu 300 kilo.Mám Blacka, toho ti ale díky staří doporučovat nebudu. Ale třeba zzr 1400 nebo busa mají váhu stejnou, okolo 230kg. Cestuje se na tom velmi dobře ale na výše uvedené to nemá. Na druhou stranu se s nimi nechá blbnout i kolem komína.Líbila se mi vždy Busa, přesto jestli bude nějaká další bude to ZZR.
Původně jsem taky uvažoval o Blackovi, ale když jsem zjistil, že to nebudu platit já, tak jsem si řekl, že se můžu trošku rozšoupnout. Původně to mělo být BMW, ale říkám si jestli je ta cena Té 1600GT ve srovnání třeba s Kasaki GTR 1400 enbo ZZR opodstatněná.
naprcccs píše: A k cemu je korab, ktery je drahu jak prase a muzea s nim jen po dalnicich?? Jasna volba.. velkou bramboru adv a mas to
O tom jsem taky uvažoval, ale cestování mimo cesty, nebo po špatných okreskách mám KLR. Věřím tomu, že s obyčejnou okreskou si poradí i ty mnou jmenované.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
vonZahn píše: V tý kategorii bych bral KTM 990 SM-T.
Jinak třeba BMW K 1300S nebo ta nová Multistrada
Multistradu určitě ne, Italku doma nechci, mimo to je na můj vkus málo kapotovaná. Chci motorku která pojede i bez toho, že ji musím točit. Jinak na tu K1300S jsem koukal a rozhodně nevypadá špatně, ale to už se mě skoro lepší přijde ZZR1400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
gorkin píše: Tvuj vyběr rozhodně nezapadá do SPORTOVNĚ CESTOVNÍCH
Je možný, že jsem s tím trochu ujel a že by mě asi víc vyhovovala ta ZZR1400 nebo K1300S. Něco víc sportovního ty šestnáctkový BMW asi moc sportovní nebudou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
naprcccs píše: Resis tu auto za dvacky a pak moto bez fin. omezeni?? planujes kradez? Nebo nekoho zabit??
dedit vole, jed na krysy uz prej ma
jinak ti teda zavidim starosti a byl taky pro multistradu
firecracker píše: Je možný, že jsem s tím trochu ujel a že by mě asi víc vyhovovala ta ZZR1400 nebo K1300S. Něco víc sportovního ty šestnáctkový BMW asi moc sportovní nebudou ...
Ja bych vybiral mezi busou nebo ZZR1400 busa je sportovnejsi, zzr spis pohodlnejsi.
Osobne, jsem nad tim teoreticky premejslej a ja bych sel do zzr1400, kvuli motoru a spis pohodlnejsimu svezeni.
firecracker píše: Počítám s tím, že to bude těžká kráva, přeci jen mám sám přes dva metry a přes metrák, nejsem uplný začátečník takže myslím, že bych se s tím měl zvládnout poprat. Rozhodně bych se s ní chtěl podívat po evropě, takže myslím, že ta kategorie by měla vyhovovat. Nejsem na nějaký řezání na kolínko, na druhou stranu chci zase stačit kamarádům na litrech při nějaký normální projížďce po čechách. Na nějaký blbnutí po městě nebo na polňačky mám KLR.
Triumph Rocket, a kamarádi na litrech ti možná budou stačit
firecracker píše: Multistradu určitě ne, Italku doma nechci, mimo to je na můj vkus málo kapotovaná. Chci motorku která pojede i bez toho, že ji musím točit. Jinak na tu K1300S jsem koukal a rozhodně nevypadá špatně, ale to už se mě skoro lepší přijde ZZR1400
To BMW bude mít podle mě lepší podvozek, kór s ESA.
Každopádně, pokud jsi to už neudělal, mrkni na http://cycle-ergo.com/ a můžeš si porovnat motorky a to jak se na ně vejdeš
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
Naposledy editováno 23.02.2012 15:12:52
Naposledy editováno 23.02.2012 15:17:04
firecracker píše: Původně jsem taky uvažoval o Blackovi, ale když jsem zjistil, že to nebudu platit já, tak jsem si řekl, že se můžu trošku rozšoupnout. Původně to mělo být BMW, ale říkám si jestli je ta cena Té 1600GT ve srovnání třeba s Kasaki GTR 1400 enbo ZZR opodstatněná.
tu šestnáctku bych spíše srovnával s goldwingem apod
prohledej web je tam i video 1600 a jeji test