Nevím od kud jsi ale treba v Hanusovicich je peknej servis jenom na husaberg.. dale mnoho dilu na husaberg sezenes v prodejnach KTM > coz je skoro vsude.. dale dealerem je www.motohora.cz tam taky sezenes cokoliv a dodaci lhuty jsou kolem tech +- 2 tydnu ale zalezi o co se jedna..
jinak FE 600 je docela poradna raketa :) jenom bych upozornil ze to není zadna hracka na hrani ale uz je to motorka co vyzaduje nejakou tu ´zkusenost´
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 600
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 600
Nemůžeš srovnávat civilní LC4 s ostrejma endurama, to prostě bude motorově vždycky příjemnější.
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 600
Manteufel: až budeš mít možnost tak se svez na ostrý 300 nebo 500 2T...pak asi pochopíš o čem pořád mluvím...bukovej píst tam tuším nebyl, byla odbržděná na 56 koní (byl tam tovární vejfuk HXC).
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 600
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 600
Já už bych teda 4T KTM nechtěl, ale co se týče servisu pro zákazníka, tak to je prostě 1A a ostatní výrobci se mají ještě hodně co učit. A kluci ušatí u Hondy taky :puke:
A s tím okolo FE 600. Musím souhlasit s PetremTM. Taky jsem měl před lety ostrou LC4(bez vyvažováku a oleje v rámu), která však ale šla běžně koupit, ne žádná factory. A jelikož kamarád starého husara měl, měl jsem možnost dost porovnat. Výkon prakticky stejný, ovladatelnost krapet lepší u Husara páč byl lehčí, ale zase plasty nic moc a jak to vybledlo, vapadal Husar spíš k smíchu, povozek stejný, ale nedostatky lautr ty samé - nestartovalo to, nedrželo volnoběh, žralo jak tank, na obou odešlo výborné zapalování SEM a na obou byly problémy s ventilama. Jenže já sehnal všechny díly bez problémů a on si mohl u internetu pr.el usedět, než na něco solidního, většinou však jetého narazil...
Taky oranžády nemusím, ale rozhodně to není k vůli tomu, ža na nich jezdí každý. To je ta poslední věc, která by mě vadila. Spíš zatím nejsem přesvědčený o jejich spolehlivosti, což třeba s příchodem jejich dvouvačkového motoru může být jiné, ale nevím, počkám si. Je ale taky potřeba objektivně přiznat, že ona "poruchovost" bude asi taky ovlivněna dost tím, že oranžád jezdí nejvíc.
Jako hlavní nevýhody spíš u KTM vidím vyšší pořizovací cenu a velkou ztrátu při následném prodeji. Parametry, typu výkon, životnost, ovladatelnost... ty motorky jsou pro hobíka v dnešní době prakticky stejné.
Už jenom při pohledu na motoinzerci to jde pěkně vidět. Husara koupíš jako funglovku za 200 jablek a za dva roky jsi rád, když střelíš za 110 ;) Podíváš se na Yamahu WR a je to úplně jiná cenová liga. Přičemž nabízí pro hobíka obě prakticky to samé...
Je pravda že HbG vděčí za spolehlivost především KTM .
LC4 bez vyvažováku..... jsem nepotkal takže máš lepší srovnání a pravdu.
Tvoje problémy a kamaráda s oběma starými moto se mi vyhly, já řešil jen běžné opotřebení - je pravda že toho bylo taky dost (ta motorka musela mít 1000 hod), ale díly v poho.
Nerad jdu s masou v davu takže KTM, WV, Audi, Škoda ....mají "-". Není to ale že absolutní -, jen když bude srovnatelná moto tak ne KTM.
Jinak téma že jsou všechny moto v podstatě stejný- tak to je do hospody k pivu. Amatér a začátečník to tak může vidět - koukne na čem jezdí jeho kamarádi a koupí. Já vybíral podle parametrů: jednoduchost, hmotnost, ovladatelnost, charakter motoru (vrtání/zdvih), životnost, cena .... A přišel jsem na zásadní rozdíly v přístupu ke konstrukci motorky jako celku.