

P.S. redaktorům z MH samozřejmě jejich názor nežeru, nejsem de.il
Naposledy editováno 27.02.2012 20:27:09
1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda


1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

Doporučuju si obě motky projet, ideálně déle než pár minut po rovině. Já jsem na Streeta moc vyrostl

mam oba triple. Speed je tahsi, ale za to stabilnejsi, lepsie stavany na vysie rychlosti, menej obratny v zatackach, trochu sa spotis na kartingovom okruhu, aby si vladal za streetom. Naopak na velkom okruhu sa uz prejavy vykonovy rozdiel, a zrychlenie speeda nicim nenahradis.
Street ide na zadne lahsie ako speed, citit rozdiel v rozlozeni vahy, ale je aj roztrasenejsi a nervozny. Po presedlani zo speeda na streta sa citis ako na bicykli, street je o 30kg lahsi a celko sedis nizsie. Maximalka je na oboch podobna, na streete som mal zatial 242, na speede 245. Ale skutocnych, lebo chybu tachometra, darovanu vyrobcom som znizil o 3%.
Takze zalezi na tom co sa ti viac paci, a kde budes viac jazdit, ani z jednym nespravis chybu, su to bezkonkurencne svine, ktore o konkurencii za sebou ani nevedia, zabudnu o nej pri prvom zatahu za plyn.
1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

Jindrej píše: Já bych bral velkýho Jelikož, co je větší, to je lepší aneb objem ničím nenahradíš a žádný další trapárny už neznám ale speed bude asi trvanlivější a za mě prostě 1050






Naposledy editováno 28.02.2012 11:30:42
quovadis píše: Na doplnění, měřím 178 a vážím asi 85 , takže vlastně jsem trochu těžší a trochu menší... doteď jsem jezdil Kawu Z 750 r. 2008, chvíli jsem měl půjčenou FZ 1 N a právě při přesednutí z ní zpět na mojí Z 750 mi trochu začal chybět ten "kopanec" v zádech, když se FZ přehoupla nad 7500 ot. Z 750 není špatná moto, ale o tom "houpacím" podvozku asi všichni, co na ní jeli, ví své.. Street R zjevně tahá dobře od spodu po celou dobu, má dobrý vidle i tlumič a brzdy radial, je lehčí, obratnější (oproti speedu) ale, ten pocit "tahá mi ramenní klouby z jamky" tam asi moc nebude. Jasně, musím to nejdřív zkusit. Každopádně díky všem za názory...
Tak jdi do Speeda když jsi jezdil na silnějších strojích.
osobně se taky mi více líbí street... ale když můžeš za velice podobné prachy pořídit litra, tak je asi rozhodnuto...
Navíc po sezóně na streetu se Ti může stát, že to budeš chtít posunout zase o level výš a u litru skončíš stejně...
1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda
Street nebo Speed, to je oč tu běží??


P.S. Co třeba America

4 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda
proč vůbec Triumpha nekupovat :)
1.Dostupnost starších náhradních dílů špatná, málo motorek málo dílů, samozřejmě na Ebay v USA seženeš všechno a za slušnej peníz, ale trvá to. Takže pokud s tím praštíš tak počítej, že ti to bude trvat, takže nejezdíš.
2.Dostupnost nových dílů v pohodě, ale vysoké ceny proti japoncům a taky to trvá, čekal jsem na blbý těsnění k palivový pumpě 4 týdny v sezóně, takže zase nejezdíš.
3.Servis: měl jsem 5 let starou motorku takže sem si říkal to bude v pohodě, bežnej servis voleje atd.. udělá kde kdo, ale pokud začne zlobit elektronika nějaký čidlo atd.. a že jich tam už dneska v těch stříkačkách je, si v háji. Musíš někam, kde na to mají diagnostiku. A těch míst zas až tolik není autorizovanej servis DK moto v Praze (nejhorší co tě může potkat 600,- Kč na hodinu bez DPH + opět dlouhý čekací doby) a ten šéf servisu p. Dener pokud s tím budeš mít nějakej problém tak ho začneš nenávidět. Já měl problém se vstřikování motorka, když se ohřála chcípala sezónu 2009-2010 tam ta motorka byla 2,5 měsíce !! a pořád jen voláš každej tejden, kdy už to bude hrůza, takže zase nejzdíš. Druhej servis je Chralie moto v Teplicích, dobrej chlap rozumí tomu, ale zase protože mu tam Trumpety vozej z celý ČR je zasekanej a čekáš a čekáš. Další je Angel Racing v Olomouci s tím zkušenost nemám. Takže obecně problém a zbytečný, náklady navíc.
4.Obecně nedostatek informací na českých fórech, málo majitelů takže pokud potřebuješ radu, není se moc na koho obrátit.
5.CENA !!! ta motorka tady v našich končinách ztrácí neuvěřitelně na hodnotě lidi se Triumphů bojí a vědí proč takže až budeš prodávat pochopíš, že je to problém málo zájemců a dost peněz projedeš.
Tak snad sem tě odradil ne myslím to upřímně, pokud moto funguje, je to fajn, ale jakmile nastane nějaký problém, týkající se elektroniky motoru apod. máš problém.
Tak to zvaž, chápu, že se chce člověk trochu odlišit, ale není to dobrej nápad. Já už bych dneska koupil nějakých Japonce a spíš šel cestou tunnigu karbonový víka, přepáčko, atd.. i když teď sem to vyřešil rozpočtovým SV 650 a pro moje 3.000 km ročně okolo komína to stačí. Rodina, Hypo, děcka apod. :)
Zdar,
Naposledy editováno 28.02.2012 22:38:06
1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda
o jakých náhradních dílech mluvíš? spotřebák je běžně dostupný a pokud se vyválíš, tak ano, není ještě tolik dílů v čr jetých. Nicméně mně nedělalo vůbec žádné potíže sehnat v čr dva motory, chladič a mrtě dalších věcí defakto obratem. A nepaušalizoval bych triuph jako takový a 675, protože těch už v čr je opravdu dost. CBR bez charisma je na tohle lepší pravda..
Dostupnost náhradních dílů je plus mínus normální a ceny vyšší nejsou. vyzkoušeno. musíš vědět kde nakupovat:) Škoda, že triuph nedělá i Partsdepot..
servis...bohužel na DK jsem toho slyšel hodně negativního, já jezdím k Charliemu a nebyl problém mi opravit stroj v pátek o půlnoci!! s čím souhlasím je ta diagnostika...to je plíseň, jsou zatím jen tři v republice a defakto u jakéhokoliv selhání elektroniky se bez toho neobjedeš. Takže majitel Triumphu např. z jižních čech nebo vysočiny to má pěkně nahovno
fóra...no ano. já vládnu angličtinou, tak není problém dohledat co potřebuju na anglických fórech, ale v čr je to slabší, to ano.
cena...nevím, nemám zatím zkušenost s prodejem triumphu, navíc prodat ten můj kus to bude taky dost specifická záležitost:)))
takže až na detaily souhlasím a podepisuji v plném rozsahu.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda
rick píše: ... a japonce má každej.
To ale taky o necem vypovida.
Když jsem před 4 lety speeda koupil, dal bych ti za pravdu, ale dneska je všechno jinak, speedů a streetů už jezdí docela dost a co se týče poruchovosti, je to jak u každé jiné značky.prostě občas musíš něco udělat.
Pokecat si lidma co maj Triumphy můžeš tady na motorkářích


tak tady:
http://www.triumph.tym.cz/
Volba street, speed? Za mě speed, ale je to otázka preferencí, jak už bylo řečeno

Tý vole, já už fakt jdu do pátý sezóny se speedem



Naposledy editováno 29.02.2012 08:26:12
Ja se na tom taky rad projedu, ale je to male. Fakt. Clovek ma pocit jako na kole. Ale jede se na tom paradne, to zase jo. A ten zvuk!

Speeda jsem bohuzel jeste nemel moznost zkusit. Samozrejme je jasne, ze vykon bude jinde. Ale zase treba takova malickost.. - spotreba. V dnesni dobe ceny benzinu 40ká/litr taky argument. Navic slusneho jeteho 1050 abys pohledal...

Ale naprosto nesouhlasim s vyssi cenou dilu. Nekdy je tomu spis naopak a NOVE dily jsou levnejsi.
Starsi uz na daytony/speed/streed triply sezenes bez problemu..
Shrnuto a podrzeno .. nezlomit ji o osobak, jezdim na ni rad, spokojene, a kazdemu ji doporucim. Kdyz ji milujes, neni co resit ! Viz RUTAN
Naposledy editováno 29.02.2012 10:59:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Street Triple 765 R/RS [1, 2, 3] Triumph Street Triple R, Triumph Street Triple RS | mira82 | 72 | 13.1.2025 v 11:20 Slough |
Rovnání naražených kol - Brno Triumph Street Triple R | Koudy01 | 22 | 24.9.2024 v 05:52 Koudy01 |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |