Dily na batbike





Téma: Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
Mám takovej zvídavej dotaz.Na Enfieldovi mám regulátor dobíjení prásknutej mezi předníma vidlema.No je to tam jak pěst na oko.Jak je moc citlivej na chlazení?Vyhodil sem airbox a mám tam dost místa a říkal sem si že bych ho tam přestěhoval.Ale nevvím jak to bude snášet.
Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 13:48 | Nahoru | #1
všichni co maj hondu, páč tam neudělal soudruh v japonsku ani žebra na chlazení a schoval ho pod kapotu, proto vždy vyhoří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 13:56 | Nahoru | #2

Dominik-Duka píše: všichni co maj hondu, páč tam neudělal soudruh v japonsku ani žebra na chlazení a schoval ho pod kapotu, proto vždy vyhoří


no tenhle sráč žebra má a když bude vedle sání,tak tam nějakej průvan bude.Ale zdálo se mě to od výrobce trochu přehnaný,že ho pískl mezi vidle a je tím pádem náporově chlazenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 13:57 | Nahoru | #3

privateer píše: no tenhle sráč žebra má a když bude vedle sání,tak tam nějakej průvan bude.Ale zdálo se mě to od výrobce trochu přehnaný,že ho pískl mezi vidle a je tím pádem náporově chlazenej.



topí motor fest? možná přecejenom výrobce věděl co dělá

Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 14:03 | Nahoru | #4
Kamkoliv kde za jízdy proudí vzduch, není nikde utopené, a hlavně kde nesálá teplo od motoru. Jestli to má žebra tak na rám s žebrama po směru jízdy, připadně zboku. Běžně se uchladí i prouděním pod kapotama

Citlivé to trochu je - na mašině je ztrátový regulátor, který jedině mění elektrickou energii na tepelnou, chladit se musí. By se možná nevysral hned... ale teplota nad mez už snižuje životnost součástek. Časem by odešel.

Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 14:03 | Nahoru | #5
Hele, já ho mám pod krytem na boku pod sedlem. žebra samozřejmě má a z předu je tam zajištěn průvan škvírou tak 1x5 cm. Navíc je to ve vzdušném prostoru, odkud v originále cucal airbrox vzduch, takže tam nějaká ta výměna vzduchu musí každopádně být.

1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 14:08 | Nahoru | #6
Díky za rady.Sem pokusníček a urval sem z okna digitální teploměr a hodil do toho prostoru, kde byl airbox a max teplota byla cca 50 stupňů,ale to bylo na přímým slunku a za jízdy klesla na nějakejch 35

(reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 14:10 | Nahoru | #7

Dominik-Duka píše: topí motor fest? možná přecejenom výrobce věděl co dělá


No spíš nevěděl kam ho dát jinam.Dokud tam byl airbox,tak tam bylo jediný místo pod sedlem a to by byla plbost a navíc to místo zabral powercommander

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 14:13 | Nahoru | #8

privateer píše: Díky za rady.Sem pokusníček a urval sem z okna digitální teploměr a hodil do toho prostoru, kde byl airbox a max teplota byla cca 50 stupňů,ale to bylo na přímým slunku a za jízdy klesla na nějakejch 35



což ve městě v hicu poleze k 70 a je to v kopru

(reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 14:20 | Nahoru | #9

Dominik-Duka píše: což ve městě v hicu poleze k 70 a je to v kopru


Hm tak nic...a nebo to vzít metodou buďto do ní nebo po ní a mít v kapse náhradní regler. Neb sem opravdu dalek myšlenky patlat na něj další chladič s větráčkem.Dokážu si představit ty pekelný zvuky,když bych otočil klíček a začalo to nabíhat...to by byl opravdu typickej zvuk pro enfielda

Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 14:28 | Nahoru | #10
No nic sena to asi vykváknu a nebo napřed udělám měření teplot ve všech možnejch jízdních režimech a uvidím.
Díky všem

3 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 20:05 | Nahoru | #11
lidi mel bych dotaz jak moc by se měl regulátor dobíjení zahřívat Kámoš po zimě nasratoval yamahu r6 a bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka jak byl horkej je to normalní ? ale dobíjí v pořádku ( měřil sem to multimetrem) jestli se zahřivál dál po projetí a ták sme už nesledovali.

(reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 20:19 | Nahoru | #12

gozer píše: lidi mel bych dotaz jak moc by se měl regulátor dobíjení zahřívat Kámoš po zimě nasratoval yamahu r6 a bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka jak byl horkej je to normalní ? ale dobíjí v pořádku ( měřil sem to multimetrem) jestli se zahřivál dál po projetí a ták sme už nesledovali.


divný.....ten můj se sice taky zahřeje,ale né tak jak to popisuješ ty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

18.3.2012 v 20:57 | Nahoru | #13

gozer píše: l... bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka ... ale dobíjí v pořádku



To dá rozum - beztak jste akumulátor dali nabitý po zimě, alternátor funguje furt, na mašině je permanentní buzení, tak přebytek elektrické energie (protože se ani nedobíjí aku ani nejde na svícení, pouze na zapalování) kterého je dost se může ztratit pouze a jedině zahříváním regulátoru. Jízdou se to zchladí Nicméně že se nedá udržet ruka je docela dost... to je více jak 70°.

(reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

20.3.2012 v 21:12 | Nahoru | #14

dj_hroch píše: To dá rozum - beztak jste akumulátor dali nabitý po zimě, alternátor funguje furt, na mašině je permanentní buzení, tak přebytek elektrické energie (protože se ani nedobíjí aku ani nejde na svícení, pouze na zapalování) kterého je dost se může ztratit pouze a jedině zahříváním regulátoru. Jízdou se to zchladí Nicméně že se nedá udržet ruka je docela dost... to je více jak 70°.

Aha no bylo to přesně jak řikaš takže v tom regulatoru bude nejaky odpor ve kterem se bude stracet přebytečne napětí nejspiše To by davalo smysl celkem .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2012 v 23:56 | Nahoru | #15
gozer> Měl jsem regulátor Ignitech, zahříval se nadměrně a navíc teď po zimě začal přebíjet baterii. Vyměnil jsem jej po konzultaci ve firmě Elesys za tento: M-REG2 a nejen že se méně zahřívá, ale funguje správně. Oproti originálům vypadá robustněji, asi se díky tomu lépe chladí a navíc vypadá parádně. Sedí do originálních montážních otvorů. Výrobce mě sdělil, že byl vyvinutý na extrémní zatížení, a byl testován v okolní teplotě přes 70 stupňů C bez ofukování a drží i při teplotě chladiče 125 st C. Prý to musí zvládnout, cituji slova výrobce "mám Africu Twin a chci od regulátoru, aby když bude obalený blátem jako je zas**ná motorka od OFFíku, sloužil i když bude hyc jak kráva třeba v Africe. Prý nejsou leštiči a od toho co dělají požadují výdrž a spolehlivost". Mám pocit, že dělají věci pro funkčnost než na kšeft. Zkus jim zavolat a uvidíš, s regulátorem ti určitě poradí.

(reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení

21.3.2012 v 16:48 | Nahoru | #16

Motoblazen5 píše: gozer> Měl jsem regulátor Ignitech, zahříval se nadměrně a navíc teď po zimě začal přebíjet baterii. Vyměnil jsem jej po konzultaci ve firmě Elesys za tento: M-REG2 a nejen že se méně zahřívá, ale funguje správně. Oproti originálům vypadá robustněji, asi se díky tomu lépe chladí a navíc vypadá parádně. Sedí do originálních montážních otvorů. Výrobce mě sdělil, že byl vyvinutý na extrémní zatížení, a byl testován v okolní teplotě přes 70 stupňů C bez ofukování a drží i při teplotě chladiče 125 st C. Prý to musí zvládnout, cituji slova výrobce "mám Africu Twin a chci od regulátoru, aby když bude obalený blátem jako je zas**ná motorka od OFFíku, sloužil i když bude hyc jak kráva třeba v Africe. Prý nejsou leštiči a od toho co dělají požadují výdrž a spolehlivost". Mám pocit, že dělají věci pro funkčnost než na kšeft. Zkus jim zavolat a uvidíš, s regulátorem ti určitě poradí.



díky...zkusím jestli by to šlo ke mě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
manuál NA opravy R-enfieldu bullet ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI YettiBob 2 25.5.2022 v 19:22 docent
Zatížení náprav Royal enfield bulle... Royal Enfield Bullet 500, Royal Enfield Bullet 500 E... MarcellusCZ 6 29.5.2019 v 17:55 MarcellusCZ
Začala blbě startovat a nedrží voln... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI privateer 0 5.7.2013 v 12:18 privateer
Máme tady specialitku-černá svíčka ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI privateer 8 15.4.2012 v 10:26 privateer
Nedobíjíme...regulátor??? Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI privateer 9 7.1.2012 v 14:16 privateer

TOPlist