u zx9r, jestli nějaké má, a jestli bude lepší volba novější model, než-li straší model. Dík
za rady.
3 reakcí na tento příspěvek Kawáci zx9r poraďte.
Ale za mě model 2000-01-nejhezčí sportovní Kawasaki doteď(design, barevné variace a hlavně ty šestipístkové třmeny), když nepočítám charizmatickou, ale daleko starší ZXR.
98-99 s tím jedním předním světlem už dneska vypadá mimo mísu!
1 reakcí na tento příspěvek Kawáci zx9r poraďte.
1 reakcí na tento příspěvek Kawáci zx9r poraďte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawáci zx9r poraďte.
Traktormen píše: Hoší děkuji za odpovědi já jsem teda ještě slyšel o zadní kyvné vidlici že u modelu 2002 a 2003 je vystužená a že je to lepší , že u těch starších co nebyly vystužené, že to dělalo neplechu. Jinak musím říct, že mě vzhledově se líbí model 2000 a 2001, protože mají vzadu držáky na ruce a jak už tady bylo řečeno ty brzdy 6 pístkové jsou moc pěkné.
o zadny neplese kvuli zadni kyvce do 01 nic nevim
Spotřeba 5,5- 6,2 litru na 100km, olej měním po 6tis. a po tu dobu není potřeba dolívat.
Jezdím prý sportovně,ale osobně si myslím že normálně, řadím max. v 8tis.
Ladák viper, po ubrání plynu střílí do výfuku, považuju to za normální, ale nevím, nechám si poradit. Na karburátorech to ukazovalo vše ok....
1 reakcí na tento příspěvek Kawáci zx9r poraďte.
Packyn: tak ber po 200km dycky a je to ne? ja jezdil porad na rezervu a tlacil sem asi 10x, ale bylo to spis prijemny zpestreni stereotypu ostatne na ZX10 kontrolku mam a uz sem tlacil taky asi 6x jednou sem dojel dokonce 1.4km bez motoru az k pumpe, protoze sem mel asi 220km/h
Bubrak ZX10R píše: zdar, mel sem 98 2,5 sezony, najel sem 42tis km, prodaval s 64tis km, projel sem i par 00,01, a doporucil bych ti uz tu 00. Hlavne ma bytelnejsi predni kapotaz s uchycenim svetla, me to porad vepredu praskalo kdyz sem jezdil po zadnim. Dale ma 00 lepsi prevodovku, mene falesnych neutralu, mene hlucna (ale to neznamena ze by s 98 byly problemy nebo byla poruchova, ty falesnaky byl takovej kolorit, ktery mi vubec nevadil). Jede to stejne, i kdyz sem nekde cetl, ze ma 00 tezsi kliku nebo neco a lip jede od spoda, ale neprislo mi to. Mela by mit 00 i mensi spotrebu oleje, resp. neznatelnou, ja mel na 98 asi 0.2l kdyz sem ji tocil do bezvedomi. Na ZX10 nemam nic, i kdyz je porad v cervenym, a to by mela mit podobne i ta 00 ZX9. Je to spolehlivej delnik, i kdyz o par vylagrovanejch sem taky slysel, ale to je vyjimka, ta motorka nema zadnou typickou slabinu. Ma nejnizsi spotrebu ze sportovnich motorek a strci do kapsy i spoustu cestaku.
Presne tak..jen bych trochu poupravil.
98-99 - mela jak spodek tak vybusnej vrsek.
00-01 - Prestala mit tak vybusny spodek sla lepe do otacek a zustal vrsek.
02-03 - Dostala tu jinou kliku a NEMELA ani JEDNO vrsek ani spodek
Mel jsem 99ku a predek se mi libil vice jak ten velikej z 00ky.
Jeste mam doma 03kivku vyztuzenou kdyby nekdo chtel na tuning.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawáci zx9r poraďte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawáci zx9r poraďte.
Packyn píše: Bubrak ZX10R> Tak to ses pekne natlacil panecku ja uz tu traparnu nechci zazit chvalim to jak vocas a pak ztroskotam bez kapky ropy.Vzpomenes si na kolik si foukal pneu?
pneu foukam 2.5 predek a 2.9 zadek, zx9 i zx10. obcas mam min kdyz je treba zima, nebo chvili to necham 2.1 a 1.9 z okruhu, nebo podle nalady, kdyz vim ze nekde pojedu zatacky svizneji, tak tam necham min, ale spis kdyz uz to tam je, nez ze bych to upoustel, to upoustim jen na dromu, a pak na nektery gumy sem dostal vylozene tip ze maj mit malo, treba slick KR108 ma mit udajne 1.8 zadni, tak sem to dal a chovalo se to OK (ne jak normalni guma s 1.9, kde je cejtit jak je to cely gumovy ten podvozek, kdyz se to neohreje dostatecne)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawáci zx9r poraďte.
Tu druhou porad mam, nejsem takovej.machr abych poznal tuhost zadni.kyvky, na obouch jsem to nikdy resit nemusel, u obou jsem resil predni vydlice, mladsi kawa ma vzadu sirsi gumu, ale osobne mi vyhovovala ta uzsi...klopi se to lehčeji, od sameho zacatku mi na 02 cuka motor nez se na prvnich 2km ohreje. Jinak jsem neresil nic jineho.
Cupik píše: Bubrak-ZX10R> Zdarec, zx 9r jsem mel dve, r.v. 1999 a r.v. 2002 .
Tu druhou porad mam, nejsem takovej.machr abych poznal tuhost zadni.kyvky, na obouch jsem to nikdy resit nemusel, u obou jsem resil predni vydlice, mladsi kawa ma vzadu sirsi gumu, ale osobne mi vyhovovala ta uzsi...klopi se to lehčeji, od sameho zacatku mi na 02 cuka motor nez se na prvnich 2km ohreje. Jinak jsem neresil nic jineho.
Jj, jel jsem na 02 a pro mě měla příliš měkkou přední vidli, dost se to potápělo při brzdách a ve dvou už jebaly dorazy. Možná zanedbaná údržba, ale tohle mě praštilo do očí hned. GSXR K1 bylo na ten ročník o kus dál v podvozku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |