Téma: Chybové hlášení F1
24.3.2012 v 08:05
Zdravím všechny!
Tak jsem se stal včera večer při cestě z práce dalším překvapeným řidičem,jež usedá na svůj doposud bezproblémový stroj a chce vyrazit na naplánovanou cestu a.....nic. Na palubní desce se rozsvítí magická kontrolka F1 ( dle manuálu závada na vstřikování paliva,nebo CVT-tedy návštěva servisu nutná...) a tudíž nedojde ani k "aktivaci" startéru. Nejdříve člověk beznadějně oblézá stroj s nadějí,že jde třeba o hloupý vtip kolegů z práce ( jeden takový jsem si užil před mnoha lety na svém stroji JAWA 350 -což člověka "poznamená" ....). Je fakt,že srovnávat tuhle techniku nejde.....U JAWY stačil mozek,zkušenost a čas. U Burgmana bych k tomu přidal ještě diagnostiku,což dělá řidiče dost bezbranným...
Ale k faktům,které by mohly zkušenějším "napovědět" :
-mám najeto po zimě něco přez 200km-palivo aditivované,vyjíždím vlastně první nádrž tankovanou před zazimováním" po hrdlo". ( garážováno v suchu s min. teplotou nad 0°C)
-do tohoto okamžiku vše 100% funkční bez podezřelých pazvuků ( motor i CVT )
-od rozsvícení kontrolky se mně podařilo 1x nastartovat ( netuším,jak se to stalo ,ale dojel jsem domů
-za jízdy vše funkční a bez náznaků problému )
-od té doby zase "trucuje"
Na jednu starnu mohu být rád,že se mně to nestalo před pár dny,kdy jsem byl celkem daleko od domova.Na druhou stranu mě "drtí" fakt,že může jít třeba o nějakou blbost ( přechoďák),což se u takto komplikovaného stroje dost špatně odstraňuje "někde mezi poli" a hlavně je narušen ten pocit spolehlivosti a zcela nenadálá závada bez předchozího varování....
Takže kolegové zkušenější,poraďte prosím.
JaMi.
Tak jsem se stal včera večer při cestě z práce dalším překvapeným řidičem,jež usedá na svůj doposud bezproblémový stroj a chce vyrazit na naplánovanou cestu a.....nic. Na palubní desce se rozsvítí magická kontrolka F1 ( dle manuálu závada na vstřikování paliva,nebo CVT-tedy návštěva servisu nutná...) a tudíž nedojde ani k "aktivaci" startéru. Nejdříve člověk beznadějně oblézá stroj s nadějí,že jde třeba o hloupý vtip kolegů z práce ( jeden takový jsem si užil před mnoha lety na svém stroji JAWA 350 -což člověka "poznamená" ....). Je fakt,že srovnávat tuhle techniku nejde.....U JAWY stačil mozek,zkušenost a čas. U Burgmana bych k tomu přidal ještě diagnostiku,což dělá řidiče dost bezbranným...
Ale k faktům,které by mohly zkušenějším "napovědět" :
-mám najeto po zimě něco přez 200km-palivo aditivované,vyjíždím vlastně první nádrž tankovanou před zazimováním" po hrdlo". ( garážováno v suchu s min. teplotou nad 0°C)
-do tohoto okamžiku vše 100% funkční bez podezřelých pazvuků ( motor i CVT )
-od rozsvícení kontrolky se mně podařilo 1x nastartovat ( netuším,jak se to stalo ,ale dojel jsem domů
-za jízdy vše funkční a bez náznaků problému )
-od té doby zase "trucuje"
Na jednu starnu mohu být rád,že se mně to nestalo před pár dny,kdy jsem byl celkem daleko od domova.Na druhou stranu mě "drtí" fakt,že může jít třeba o nějakou blbost ( přechoďák),což se u takto komplikovaného stroje dost špatně odstraňuje "někde mezi poli" a hlavně je narušen ten pocit spolehlivosti a zcela nenadálá závada bez předchozího varování....
Takže kolegové zkušenější,poraďte prosím.
JaMi.
Tady je něco co snad pomůže při hlášce FI - http://www.gsxr.wz.cz/fault.htm
F1 znamená v překladu Fuel Injection,neboli vstřikování paliva
A může to mít vícero variant závad.S některou se závad typu FI se dá jet a s některou asi ne,záleží jestli svítí trvale nebo bliká.Já jsem s tím mohl jezdit,byla vadná lambda sonda,ale bylo to na čtyřkile.
Jinak minulý týden muselo asi být něco ve vzduchu.Večer jsem přijel z práce,zaparkoval,ráno chcu vyjet,otočím klíčkem - a mrtvo,elektrika v riti
z ničeho nic.Svítilo jenom osvětlení pod sedadlem.Zkoušel jsem pojistky,konektory...záhada.Dneska si pro to přijeli ze servisu.Tipuju že to bude ve spínací skřínce.

A může to mít vícero variant závad.S některou se závad typu FI se dá jet a s některou asi ne,záleží jestli svítí trvale nebo bliká.Já jsem s tím mohl jezdit,byla vadná lambda sonda,ale bylo to na čtyřkile.
Jinak minulý týden muselo asi být něco ve vzduchu.Večer jsem přijel z práce,zaparkoval,ráno chcu vyjet,otočím klíčkem - a mrtvo,elektrika v riti

No ta červena f1 svítí furt ale na kilometrovniku to bliká střídavě kilometry s f1 jinak se s tím da jet jen je zvláštní že když sem si udělal tu samodiagnostiku tak se mi to ukazuje bez zavad.To se mi ještě nestalo že se nic nerosvitilo ale pokud si zkontroloval ty pojistky a kontakty tak to bude v te spinačce
Já se v diagnostice neorientuju,tak ti neumím říct v čem je chyba.Pro nic za nic to ale nesvítí.Je to lepší vyřešit,třeba přes servis,než kdyby to přestalo jet a zůstal by jsi trčet někde v prdelákově desítky kilometrů od baráku.
Je to spínačka v riti.Dneska mi volali ze servisu.Nová stojí skoro deset tisíc.Seženou mi second hand za patnáct stovek.
Je to spínačka v riti.Dneska mi volali ze servisu.Nová stojí skoro deset tisíc.Seženou mi second hand za patnáct stovek.
1 reakcí na tento příspěvek Chybové hlášení F1
Tak už sem na to přišel zajel sem za známým a vyhodilo mi to chybu C58 je to asi snímač ctv tak by to neměl byt velky problém ve středu se na to mrkne pak dam det jak to dopadlo
Jsem si myslel ze to bude tou spinackou tak tak to je v pohodě 1500 snad ti vydrží

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaká je životnost variátoru ? (Burg... Suzuki AN 650 Burgman | reno.H-D | 15 | 7.3.2025 v 20:38 lujo |
Burgman 650 2008 Executive - problé... Suzuki AN 650 Burgman | lukee159 | 2 | 23.6.2024 v 10:09 lukee159 |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
neukazuje rychlost ani otacky,pomlc... Suzuki AN 650 Burgman | karolzgalanty | 6 | 11.3.2024 v 18:32 karolzgalanty |
Neřadí + chyba F1 Suzuki AN 650 Burgman | MajklPočernice | 3 | 27.9.2023 v 16:20 MajklPočernice |