Téma: Vetrný štítek na naháče
26.3.2012 v 19:48
Zdravím všechny, mám takové malé dilema... chtěl bych dát na svýho mazla větrný štítek, ale pořád nevím.... nemáte někdo tip ma decentní štítek na Bandita, popřípadě zkušenosti s prouděním vzduchu před a po montáži.... ???? Dík za odpovědi a komentáře
1 reakcí na tento příspěvek Vetrný štítek na naháče
Mrkni ke mně na profil na moje SV. Mám tam štítek Ermax a je v pohodě :) Myslím, že tam vzhledově celkem zapadne a schovat se za něj trošku taky dá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vetrný štítek na naháče
Miro_CZ píše: Mrkni ke mně na profil na moje SV. Mám tam štítek Ermax a je v pohodě :) Myslím, že tam vzhledově celkem zapadne a schovat se za něj trošku taky dá
hod odkaz kerej to je z netu pls diky
poznat to samozřejmě je, měl jsem tam říznutý Puig, aby doléhal až na světlo. bacha na to, aby ti to nešlo až na budiíky, páč ti je to jináč odře, dával jsem tam malou pěnovku. ale dnes už jsem to sundal, přece jen je škoda ty chromované kelímky od budíků schovávat za plexi, navíc naháč je naháč

kulik> Je to tenhle štítek Ermax někde si tam najdeš i Bandita a můžeš mrknout co tam mají na něj.
Taky jsem pořídil na bandasku štítek.. je to znát celkem dost ... ale po měsíci jsem ho zas dal dolu a jedzim bez něj.. vubec mě tam neseděl.. máš to jak s ženskou nahatá je nejhezčí potom si ji oblíkáš a stejne nakonec si uvědomíš že bez vseho je nejlepší .. a ted štítek používám jen když jedu dálku 300 a více KM.


MartinG007> Malý štítek ti ochrání budíky, hrudník a krk od much. Tok vzduchu půjde akorád na přilbu. Vyšší štítek bez deflektoru podobně. Na přilbě stačí pár výčnělků či otevřených vzduchových průduchů a binec z turbulence bude nesnesitelný.
Bohužel je potřeba skloubit víc faktorů dohromady. Výška jezdce, tvar přilby, vzdálenost posezu na mašině, sklon štítku apod.
Já su třeba dlúhý jak písnička a pár štítků jsem už vyzkoušel. Ten co má kolega Harys mně neskutečně pral turbulence do hlavy a krku. Dodělával jsem si na něj tři druhy výškových deflektorů a výsledek +- s žádným kladným efektem.
Bez štítku naháč super, ale ať si říká na naháče kdo chce co chce, na delší a rychlejší trasy a přesuny mně jízda bez něj nevyhovuje. Nápor větru je velký a konstantní rychlost 130 - 160 bez něj ne. Fakt nemám svaly ze železa. Řeči typu když naháč, tak bez štítku a na delší trasy jiný typ stroje neberu. Supersporty se mně nelíbí a kapoty nemusím.
Můj názor - nikomu nevnucuju, popisuju jen mé zkušenosti.
Pokud naháč bez štítku, tak s přilbou Schuberth C3, ale počítat s náporem větru (delší trasy při vysoké konstantní rychlosti).
Abych to ukončil, tak závěrem jsem se přiblížil ke vcelku kompromisu pořízením polohovacího štítku Givi AF49.
Možnost je i menší štítek MRA variotouring s deflektorem.
Každopádně štítek je na delší laborování a zjišťování co ti sedne.
Bohužel je potřeba skloubit víc faktorů dohromady. Výška jezdce, tvar přilby, vzdálenost posezu na mašině, sklon štítku apod.
Já su třeba dlúhý jak písnička a pár štítků jsem už vyzkoušel. Ten co má kolega Harys mně neskutečně pral turbulence do hlavy a krku. Dodělával jsem si na něj tři druhy výškových deflektorů a výsledek +- s žádným kladným efektem.
Bez štítku naháč super, ale ať si říká na naháče kdo chce co chce, na delší a rychlejší trasy a přesuny mně jízda bez něj nevyhovuje. Nápor větru je velký a konstantní rychlost 130 - 160 bez něj ne. Fakt nemám svaly ze železa. Řeči typu když naháč, tak bez štítku a na delší trasy jiný typ stroje neberu. Supersporty se mně nelíbí a kapoty nemusím.
Můj názor - nikomu nevnucuju, popisuju jen mé zkušenosti.
Pokud naháč bez štítku, tak s přilbou Schuberth C3, ale počítat s náporem větru (delší trasy při vysoké konstantní rychlosti).
Abych to ukončil, tak závěrem jsem se přiblížil ke vcelku kompromisu pořízením polohovacího štítku Givi AF49.
Možnost je i menší štítek MRA variotouring s deflektorem.
Každopádně štítek je na delší laborování a zjišťování co ti sedne.
Jezdím bez štítku, protože s ním jsem měl na přilbě dost značný bugr od trubulencí. Vyhodil jsem ho a je to fajn. Dlouhodobé přesuny vysokou rychlostí nepodnikám a krátkodobé rychlostní úlety se dají vydržet. Alespoň člověk dříve zvolní k těm cca 120km/h, kdy je to naprosto v pohodě.
Já koupil FZ6N už se štítkem Baracuda.
Když sedím normálně, tak na mne fouká někde na hrudník a výš.
Trochu se skloním a už fouká zhruba jen na hlavu.
Když dost lehnu, tak schovám i hlavu.
Jinak rovinky mě nebaví, tak jezdím vzpřímeně kolem 90-100 a dá se to celkem příjemně vydržet.
A když se to klikatí, tak mírně zvýším své turistické tempo a už to nevnímám vůbec, asi se trochu podvědomě shrbím.
Takže za mne štítek jednoznačně ano.
A vzhledově mi nevadí, celkem to vypadá slušně.
Když sedím normálně, tak na mne fouká někde na hrudník a výš.
Trochu se skloním a už fouká zhruba jen na hlavu.
Když dost lehnu, tak schovám i hlavu.
Jinak rovinky mě nebaví, tak jezdím vzpřímeně kolem 90-100 a dá se to celkem příjemně vydržet.
A když se to klikatí, tak mírně zvýším své turistické tempo a už to nevnímám vůbec, asi se trochu podvědomě shrbím.
Takže za mne štítek jednoznačně ano.
A vzhledově mi nevadí, celkem to vypadá slušně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka nestartuje Suzuki GSF 600 Bandit | Rimus | 10 | 3.3.2025 v 08:45 Fešo |
Klepání řidítek [1, 2] Suzuki GSF 600 Bandit | Klara_Dlouha | 47 | 17.12.2024 v 11:37 dakarista |
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 115 | 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58 |