


S pozdravem Bači...


2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
KN a mělo to hroznej propad ve výkonu. Po naladění se o něco zvednul výkon a spotřeba o 2 až 3 litry.
ale před vylazením na brzdě u Murkina ta motorka měla cca 119 koní (někdo tu křivku už v PC upravoval, ale asi jen přes počítač). po odladění na brzdě má cca 125 koní a vyhlazenější průběh.
jinak pokud nemáš v úmyslu s výkonem extra laborovat, tak stačí PC USB III.
cena za nový PC USB III se pohybuje kolem těch 7 tis.
koda5 píše: loni jsem si tam nechal dát powercommander 3 dával jsem z důvodu, že jsem koupil svody a
KN a mělo to hroznej propad ve výkonu. Po naladění se o něco zvednul výkon a spotřeba o 2 až 3 litry.


mmks píše: Kámoš se ho chce zbavit z Tuona 06. Měl ho tam už při koupi,strašně mu to žralo a na brzdě zjistili, někdo nastavil prostě vše na max.vrátili mu teda tovární nastavení (měl to domluvené jen přes známého za pár kaček tak se moc nesnažili).výkon mu stačí,se spotřebou pokojeny,takže ho chce prodat. Mám mu říct ať se ti ozve?


1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
KedaR_K píše: Nejde o samotné zařízení, ale o to kdo ti to naladí. PC sám o sobě nedělá nic. Já si to sobě dělal, protože na tom mám to nejlepší vybavení co může být a rozdíl je znát.
To zní skoro jako pozvánka k tobě do dílny..

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
PC3 7000kc
PC5 7500kc
asi bych uz volil tu petku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
dakarista píše: jinak ceny jsou
PC3 7000kc
PC5 7500kc
asi bych uz volil tu petku ale porad vaham jestli se to vyplati
No já si myslím že si za to "VYPLATÍ" člověk zaplatí..


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
Bači píše: No já si myslím že si za to "VYPLATÍ" člověk zaplatí.. Protože po nalazení to sice bude mít trošku lepší prdy ale ty se musí taky něčím živit takže spotřeba povyleze hodně nahoru. Pořád mě to láká, ale zvažuju zda-li do toho jít skrze převážně silniční ježdění...
Ty si laborant jak sviň....




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
Raďas-Kačka píše: Ty si laborant jak sviň....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
P.S.: Spotřeba roste vzhledem k navýšení kW geometrickou řadou, a to doslova
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
KLIKOUS píše: Bači> Cus. Factory RSV mám taky a myslím, že i hodně vymazlenou, co jse týká výkonu ( PCIII, sání, BMC,airbox, iridium,svody bez katu,akrapy... ) a výkon tam je, ale zase taková hitparáda to není. Rozdíl je, ale brzy si na něho zvykneš.
P.S.: Spotřeba roste vzhledem k navýšení kW geometrickou řadou, a to doslova


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
KLIKOUS píše: Bači> Vím, kdo prodá ŘJ Ignijet, sání jiné , větší airbox, upravené a převrtané vstřikování ( podoba Amanu )za 19 000 Kč. Nárůst výkounu okolo 10 až 15 HP.
Slušný a to hodně..Jen ta cena pro mě není říkal jsem si upravu tak do 8tis..



1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
RSV Factory nemá byť prečo priškrtená. Prečo by to niekto vedome robil? Skús sa vrátiť k pôvodným výfukom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)
Fedor píše: Bači> RSV1000 Factory je perfektná motorka. Navyše je aj krásna. Investovať do PC, keď sa používa iba na zábavu je podľa mňa úplne zbytočné. Za tie peniaze treba radšej kúpiť benzín, brzdové doštičky a podobné užitočné veci ako napríklad aj sadu pneumatík a poriadne sa na motorke vyblázniť.
RSV Factory nemá byť prečo priškrtená. Prečo by to niekto vedome robil? Skús sa vrátiť k pôvodným výfukom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 factory a Power commander...:)

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |