1 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.
1 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.
2 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.
ten motor je podle me uplne stejnej... az teda na cislo a typ motoru.. s cim muzes mit problem na evidencce a STK... napis Lunovi jak to vyresil....
zxr: naposled co sem na nej koukal tak byl za 1600Ecek... ale postupne cenu zvysoval, takze tipuju ze ted byl neco kolem 2tis?
ja na nej taky tak dlouho koukal, az me prestalo TL brat natolik abych do nej koupil motor v cene dvou motorek.... tzn az ten muj zakuka tak pujde tele do srotu a ja poridim konecne nejakou normalni motorku
Naposledy editováno 13.04.2012 15:06:29
2 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.
ShortyF4zEr píše: dewwil> Tyy jo, mám za to že jsem ho viděl na ebay, byl tam sotva týden :D není to uprava od HRC racing nebo tak něco? Hodně našlapanej ale těch penízků :-/ A ty tvoje km dost nedávám,co tam liješ za olej nějakej vývojovej z nasa?? Když v něm nebude bušit klika jak v tom mém tak snesu vše už aby vrčel.
Ahoj, jj byl na Ebayi, on se tam jednou za čas vždycky na chvíli objeví od jednoho a tentýž člověka, buď si prodej vždycky rozmyslí nebo mu spíš za něj nikdo takovej ranec nedá tak to stáhne. Jinak je narvanej race dílama od Yoshimury, který už dneska neseženeš nebo jsou za hroznou palici, proto je ten motor tak drahej, doma mám kopii katalogu co by měl ten Race Engine obsahovat přímo na TLR, ale k tomu by ti víc řekl asi Yoshboy, ten byl dokonce v jůesej omrknout poslední dvě AMA TL1000R a navštívil i továrnu Yoshimura Tady u toho co je na prodej je výhoda, že k tomu dává i spoustu těch racingovejch důležitejch dílů, ale samostatně ty díly neprodá, pouze s tím motorem
e: jinak k mýmu TLR, leju pouze 10W-40 Motul 5100 po každých 6000km i s filtrem, a každých 12000km někdy i dřív nový svíce a sem tam kontrola a seřízení ventilů, teď byla na seřízení po 32000km(nějak jsem neměl čas chvíli nejezdit a dát to seřídit) a všechny vůle OK, kromě jednoho sacího na př. válci a výfukovýho na zad. válci, jinak byla 3x měněná spojka, jednou ECM, bo mi ho jeden Koudelka omylem odpálil resp. vyhořel ovládací okruh palivové pumpy co ovládá pal. relé (než se sehnala nová ECM tak to šlo ochcat přemostěním kablíků od relátka, ale mělo to jednu nevýhodu, že občas nešel vypnout motor ani chcípákem a ani klíčkem takže klasicky přes kvalt a pak si musel vytáhnout pojistku od pal. pumpy, jinak běžela dál dokud ti to nevyflákalo baterku), ve středu jsem zase na vyjíždce zůstal viset před Zbraslaví bo mi to na rovince zdechlo a vybliklo na mě FI, tak mě polil pot co to zas odešlo, no spustil jsem autodiagnostiku a chyba C23, manuál jsem u sebe neměl tak to spravil telefon do Davle Robertovi a bum ho Tip Over Sensor (náklonové čidlo) a jelikož jsem vždy připraven tak jsem z pod bobíka vytáhl sadu nářadí "malý nezbeda", demontoval sedlo řidiče a kuk ho uklepal se mi držák TOS a sensor se válel na regulátoru, zalovil jsem v sadě a vytáhl tkaničku a tou jsem omotal pohyblivej věnec senzoru, aby se nemohl hýbat, zašrouboval krytku TOS zpět drátem zaaretoval k držáku nadrže a během 15min. jsem frčel dál, jinak žádný velký závady nebyly, jo akorát tam mám teď už třetí regulátor dobíjení, ne že by ty předtím nějak nefungovaly, ale dávaly mi na volnoběh 13,5V a při zátěži v otáčkách to padalo na 12,3V, teď už je to OK 14,1V na volnoběh a 13,2-13,7V při zátěži v otáčkách...
Naposledy editováno 14.04.2012 07:53:08
1 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.
na foru jsou ohledne toho různé názory, můj adept byl castrol power 1 racing 10w50 ale zase si říkám že by to chtělo olej kterej byl v tu dobu výroby nejpoužívanější bo nejlépe která značka je doporučená pro tento stroj. A s tím regulátorem myslíš že to kolísání mohlo mít vliv na výkon v otáčkách? já se koukal že už tam nemám originálni reguloš, ani zdaleka tak nevypadá je nějakej větší ale snad líp pro mě že byl měněný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |