
Pokud byste měl někdo zkušenost s něčím co vám na jedné z motorek vadí, tak rád uvítám podněty na co se při zkušebkách mimo jiné soustředit. Obě motorky jsou v cca stejné cenové hladině, jsou nahatý, mají dva válce a jsou krásný. Když si sesumarizuju rozdíly takhle od stolu, tak zatím žádnej není rozhodující, takže to bude těžký boj. Když někdo najdete nějaký důvod proč tu či onu, tak sem s ním a já ho zvážím

Il Mostro:
-větší krouťák (to ale smázne pravděpodobně převod)
-za mě čistší design
-vzduch/olej, tudíž jednodušší a na servis případně levnější
-pro řidiče asi o čuď, pro spolujezdce mnohem pohodlnější
-ABS (může se hodit do začátku a třeba na mokro)
-Antihop (viz ABS)
-lehoulince levnější
Strassenkampfer:
-VÝKON +30procent
-plně stavitelný podvozek vzadu (i když myslím že i na monstru bych našel optimální nastavení díky předpětí)
-brutální design
Jakmile se svezu, tak sem samo dám svou zkušenost. Do té doby uvítám podněty viz výše

Naposledy editováno 18.10.2012 15:39:53

1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

2 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

Jarda89 píše: čydlo> 11ka Monster že nejede?? Jako 800ka Rotax je hodně povedenej motor, ale na výkon a krouťák Monstru teda nemá...
Hele fakt nejede. Na sprint i na top speed je rychlejší Griso a to je na pováženou...



1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Gonzo píše: na konci roku? to jeste zmenis nazor.. mozna i dvakrat :D
Hele to nevylučuju


To že Monster nejede beru s rezervou, sice je to "jen" 100 koní, ale zase 105Nm. Na druhou stranu nelze přehlížet 30 koní co má Streetfighter navrch. To je taky důvod proč si je pojedu osedlat, abych měl aspoň trochu jasno. Řazení mě baví a častější než na MTčku to rozhodně nebude

A co se týče výfuků, tak s pravděpodobností hraničící s jistotou vítěz dostane Termignoni. Miluju ty dvoumetrový skoky do dálky když se nějakej opálenej zevl sune po přechodu ostentativně pomalu, já vytočím motor a hned ho zavřu. Na zavrčení se zevl nervózně rozhlédne, zapruží, no a na prásknutí akrapa skočí v rozmezí 1,70-2,15m.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Hockin píše: a co bojovník 1100? To je sakrra zlá a neposedná motorka
To je zatím moc, bojím bojím

Jo a taky už krapet překračuje rozpočet, to bych na ní musel čekat asi ještě další sezonu

Jarda89 píše: čydlo> 11ka Monster že nejede?? Jako 800ka Rotax je hodně povedenej motor, ale na výkon a krouťák Monstru teda nemá...
Jel si na něm? Já jo před rokem 1100EVO. Přesedlal jsem z F800ST a jezdil 50min. a výsledný pocit: NEJEDE

Franco82 píše: To je zatím moc, bojím bojím
Jo a taky už krapet překračuje rozpočet, to bych na ní musel čekat asi ještě další sezonu
JJ,je to mrcha zlá a chyby neodpouští.O penězích se ani nebavím.
Tady bych si taky nevěděl rady,možná spíš SF,přece jen je jich málo.Ale zase ti to bude na srazech každý očumovat,páč na ty mrdky japonský se nedá dívat .-)

Bral bych jednoznačně Příšeru s Evou a pokud máš za to, že ti nebude výkonově stačit, jdi do něčeho úplně jiného, s tím malým Streetem si vůbec nepomůžeš, to mi věř. Ale po MT-03 ti zátah myslím chybět nebude. Ono ve finále, mám za to, ten Monster oproti tomu Streetu na silnici slabší nebude. Je to úplně jiný charakter motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo


PS: měl jsem f800r a ta opravdu nejela...
1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo


p.s. Každopádně po přesednutí z tý východoněmecký popelnice napsat,že to v porovnání nejede chce asi rozsáhlej dylýt


Londoner píše: ja bych vedel jak to vyresit.....ehm.....
No tvoje varianta by se mi taky zamlouvala, jenze je tam par ale. Nejmlasim kouskum budou 4 roky, coz by az tak nevadilo. Jenze najit nedobastlenej kousek mezi tim malem co jich je... Pokud by se to povedlo, tak by to pro me ale bylo prijatelne reseni, to jako jo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo







A jestli jde o mé ST ano souhlasím na obrázku v katalogu vypadá jako popelnice, ale já ji mám rád


A jinak nejsem žádný fanda bmw ani jiné značky...například je pro mě naprosto odpudivý vzhled čelní masky F800R nebo GS a gsx-r 1000 tuším od r.v.2008 je pro nejškaredší ss pod sluncem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
čydlo píše: zmulin> ty seš taky myslím odborník jen přes katalogy a ještě si to blbě přečteš suchá spojka? kdes na to přišel?
jo přesně takhle jsem uvažoval...hele novej monster krouťák 100, koní 100 to by mohl být posun z mého st...jenže hodnoty v katalogu jsou něco jiného než jízda...prostě to nejelo
když chci jezdit okrsky a zatáčky nasadím na ST dva nebo 3 a drtim jak nejlíp umím, tím nechci říct že jsem čertví jaký jezdec
když jsem to udělal na monstru tak to nešlo, prostě furt v omezovači pač ten motor se krásně rychle vytáčí ale pořád jako by se nic nedělo (POCITOVĚ) takže řadim a řadim jak zběsilý a už to bylo lepší, jenže to mě brzy přestalo bavit. Když jsem jel přesuny po lepších cestách plus rovinky a přiblížil jsem se 150 180 no tak jak se normálně jezdí, tež to nešlo bo všude fučí (jasně naháč) ale ten posed u mě není aktivní pač mě omezuje...já říkám aktivnímu posedu když mám ruce uvolněné a pokrčené lokty (jasně že jsem u toho nakloněný vpřed) abych mohl lehce dát protirejd, abych mohl dát meziplyn při zmáčnuté brzdě a vůbec abych měl uvolněné ruce a tím byl můj posed jezdecky aktivní
Takže můj názoz: monster NEJEDE
(zas dostanou někteří kopřivku a třetí infarkt
) komerce a globalizace z něj udělala klidnou nenáročnou motorku pro každou blondýnu...proto asi ten 848SF ne? Nebo si myslíte že jsou u ducati kteréni a postaví sami sobě konkurenci?
A jestli jde o mé ST ano souhlasím na obrázku v katalogu vypadá jako popelnice, ale já ji mám rád pač ve skutečnosti je to trochu njinak
a tak univerzálně a se vším luxusem by mi monster za ty prachy nemohl sloužit.
A jinak nejsem žádný fanda bmw ani jiné značky...například je pro mě naprosto odpudivý vzhled čelní masky F800R nebo GS a gsx-r 1000 tuším od r.v.2008 je pro nejškaredší ss pod sluncem
všechny podlitry jsou MRTKY!!


1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Je tam ještě přimíchaná MTS1200 ale to jen pro to, že jsme ji měli půjčenou taky.
1.jízda – MULTISTRADA 1200S Sport červená
Zvuk takový přidušený, ale slyšet je. Po usednutí za řidítka mě překvapila jejich šířka. Mají snad dva metry rozpětí nebo co. Rychlosti padaly jako nůž do másla a motor, to je kapitola sama pro sebe. Ta motorka jede vážně strašně moc! Po ohřátí a v režimu sport + 2 pasažéři jsem tomu naložil a Gabča měla co dělat, aby neslítla na zem. Akcelerace je opravdu famózní. Motor svůj původ ve STREETFIGHTEROVI zkrátka nezapře a to se mi líbí. Méně už jezdecká pozice a to strašné přední plexi. Vyzkoušel jsem jen horní a dolní polohu, na nějaké laborace nebyl čas, ale i tak mi to hnalo vítr přímo do přilby a s hlavou dělalo hrozné věci. Turbulence, kývání do stran atp. chybí mi tady bezprostřední kontakt s předním kolem a vzpřímený posez s doširoka roztáhlými pažemi na sportovním vyžití taky moc nepřidá. Upřímě ten motor je v takto zaměřené motorce tak trošku zbytečný. Pokud k MTS budu přistupovat jako k přerostlému motárdu, na kterém nefouká, budiž. A z toho tvrdého podvozku a vzpřímeného posezu mě normálně začaly bolet záda, páč všechny rázy jdou rovnou přes prdel do páteře. Ne, tahle motorka mě neoslovila… Asi jsem na ni ještě moc mladej.
2.jízda – MONSTER 1100evo červený
Prvních 200-300m a zastávka na světlech. Gabča se tlemí a já taky,. Ty vole to je jiný kafe co? Uznale pokyvujem hlavami. Motorka je maličká, hravá a krasná. Zvuk tohoto agregátu je i se sériovými výfuky parádní. Duní to tam a chrochtá, jedna báseň. Motorka je opravdu malinká, ale nečiní nám nějaký problém se na ni poskládat. Přední brzda má se zastavením mnohem méně práce než na MTS1200, přitom kotouč okusuje naprosto totožný třmen. Zvláštní. Pozice sezení po vzoru SF, útočná a do předu skloněná. Čitelná odezva od předního kola a zatáčky řežu s mnohem větší jistotou než na předchozím stroji. Všechno je tak samozřejmé, čitelné a návykové. Ani malá přeháňka nám nepokazila radost z jízdy na MONSTERU. ABS funguje citlivě a DTC asi taky, i když to jsme nepoužili. Motorka není tak divoká a zrychlení není tak famózní, ale pánové, tady měním pohled na výkon motocyklu! V životě bych nevěřil tomu, že řeknu… 100koní výkonu stačí! Opravdu. Monster letí i ve dvou jak zajíc s brokem v prdeli a na normální silnici jeho výkon dostačuje k předjíždění i ke sportovní jízdě. Při zavřeném plynu krásně duní a brzdí motorem. Tohle je úplně jiný kafe než to, co předvedla naše bývalá MTS 1100 osazená prakticky stejným agregátem. Fakticky. Neradi vracíme klíče a pomalu přistupujeme ke králi. Tedy spíš k princátkovi, oděnému do žlutého kabátku…
3.jízda – STREETFIGHTER 848 žlutý
Usednu za malinko vyšší řidítka než měl „velký bratr“ Ááá? To od někud známe. Chi… V zadu nepohodlná destička místo sedačky spolujezdce, ale Gabča se drží zuby nehty. O poznání míň místa pro nohy než na SF1098. Po třetí vyrážíme na stejnou testovací trasu, která se skládá z kvalitní zatáčkovité okresky, kousku dálnice, tří velkých a dvou malých kruháčů a kousek vede i městem, jako by centrem. Což znamená křižovatky a semafory. Nevim jak je to možné, ale v techničtějších pasážích byla jízda na MONSTEROVI snadnější. SF občas cukne, poskočí a zazlobí. Né tolik jako jeho vzor SF1098, ale pořád víc než neskutečně dobrý M1100. Gabča místo v zadu hodnotí jako nejhorší z celé trojice a na první místo dává monstera. MTS je prý pro důchodce. Přední brzda srovnatelná s mosterem, ale když vezmu všechny tyhle tři dnešní DUKATKY, ani jedna z nich nebrzdí! MONOBLOCK Brembo z modelu SF1098S mě pěkně rozmlsal a tak už to asi bohužel zůstane. Přichází dálniční úsek s dlouhou a táhlou zatáčkou, ze které se brzdí na kruháč a odtud míří vstříc sjezdu do obce s další pěknou zákrutou. Teprve tady malý SF vytahuje své zbraně. Dostatečný výkon a pevný podvozek zaručují 100% porci zábavy. Jenomže, když koukám přes ten malý LCD display na přední kolo, nemůžu nevzpomenout jeho velkého bratra, který byl o poznání brutálnější a teď mi „uklidnění“ menšího SF848 nějak začíná vadit. Na trojku se to ve 150km/h nechce postavit… Zkrátka nemá ty koule, Když už, tak už! V porovnání s ním malý SF nejede a nebrzdí. Samozřejmě řečeno z nadsázkou. MONSTER je jiný a tak k němu i přistupuju, tohle je ale STREETFIGHTER! Gábinka v zadu pořád poposedávala a byla z něho celá taková nervózní. Stejně jako na našem bývalém SF1098.
1.místo MONSTER1100evo
2.místo STREETFIGHTER 848
3.místo MULTISTRADA 1200S
1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Ivos píše: No super cece!!!Jak dlouho musis met ten trihrnek???
Nesser voe!!!! Tak dlouho, dokud budu chtít. To, že je ve firmě neznamená, že ho nemůžu prodat dřív, že jo.

Byla by ho škoda, je to vážně moc dobrá motorka na to, abych ji zajel a hned zase střelil. To si nezaslouží.
Zatím zkouším, testuju, porovnávám a počítám. Nic víc a nic míň.


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis ducati Ducati Monster 1100 EVO | yamahačka | 29 | 13.3.2025 v 12:04 t_freedom |
S čím se kámoší Ducati 848, krom Sh... Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 84... | ThePauli | 11 | 5.12.2024 v 16:25 ThePauli |
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 182 | 19.5.2021 v 14:16 fandaism |
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce | fs155 | 52 | 15.5.2020 v 21:59 fs155 |
Spotřeba Ducati Monster 1100 EVO | Tomassino92 | 12 | 25.3.2020 v 11:13 GrametS |