1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se seřizujou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se seřizujou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se seřizujou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se seřizujou
1 reakcí na tento příspěvek Jak se seřizujou
teprve pak přijde na řadu nastavení předpětí nebo výměna pružin s jinou tvrdostí
a ladění útlumů
edit: ale jestli to je nová motorka jak píše zdkucera tak jsou mechanicky v pořádku a je to jen o nastavení
ostatně k nové motorce musí být i manuál
1 reakcí na tento příspěvek Jak se seřizujou
pokud budes na Shoeach utahovat vrchni sroubek bude tlumic tvrdsi na compresi (stalceni) a pokud spodni budou se vidlice pomaleji vracet - rebound (utlum) ,ale pozor pokud utahujes jak jedno tak druhy vzrdy to ma vliv na tu druhou hodnotu.....takze pokud chces tlumice tvrdsi na kompresi a aby zustal utlum stejnej budes muset utlum trochu povolit....
je to vse o zkusenostech a o tom poznat jak se tlumic chova jinak....zase takova sranda to neni :)
2 reakcí na tento příspěvek Jak se seřizujou
A lenny58,ty vždy víš kam dopadneš při skoku.Co když zrovna skočíš do dolíku.
nooo tam de o kompromis mezi tvrdyma,strednima a mekkyma tlumicema.... neexistuji tlumice ktere by perfektne tlumili jak na crose na velky skoky nebo na enduru po lese po korenech..... vzdy musis zvolit takove nastaveni aby to vyhovovalo priblizne v nakem okruhu.
Pokud ti chodi tlumice nadoraz (jsou mekke) vyresi to jedine nove(tvrdsi) pruziny a doladi se to olejem....
Utlum ti vlastne nastavuje jak se ti bude vidlice rychl = vracet male diry - rychle vraceni a velike skoky nebo diry - pomala rychlost utlumu , je to v podstate individualni podle trati.... ale neznamena ze kdyz ti jde tlumic nadoraz na jednom skoku z cele trati ze je neco spatne... to pak chce trochu dopilovat ty dopady :thmubup: