Téma: Zagreb kemp

6.5.2012 v 23:28
Zdravím, v létě chystáme cestu do chorvatska, hledáme ubytování v Zagrebu nějákej kemp, ví někdo o nečem, díky

2 reakcí na tento příspěvek Zagreb kemp

7.5.2012 v 00:15 | Nahoru | #1

7.5.2012 v 03:16 | Nahoru | #2

dj_hroch píše: Na každém rohu, už je tam civilizováno až hrůza... Prostě se zbalte a vyražte, pořešíš na místě podle toho kam přijedete a kde se vám bude líbit. Je blbost řešit dopředu.

asi tak

7.5.2012 v 08:07 | Nahoru | #3

v roce 2008 jsem byl na moto v chorvatsku a z jednoho kempu mě vyhodili, asi nějaká soukromá akce a druhý byl katastrofální.. takže se nedivím, že to řeší dopředu.

V tom kempu to byl extra hnus a socialky ani nemluvím, protékající sprchy a hajzly v maringotce. V kempu byla většina čechů co dojeli autem a žrali tam konzervy a já je tuze litoval.. dovolená jak má být Jsou tak naučení ještě od komančů nebo co. Cena přitom byla větší než někde v soukromí či v hotelu se snídaní u Balatonu. A to jsem ještě nechtěl elektřinu.

1 reakcí na tento příspěvek Zagreb kemp

7.5.2012 v 09:05 | Nahoru | #4
...stejně jako u privatu nejdřív mrknu o co go než se ubytuji - pakarna pokud dojedu v noci s nasranou spolujezdkyni co už chce spat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zagreb kemp

7.5.2012 v 09:17 | Nahoru | #5

Po dvakráte co jsem byl v HR na moto, tak jsem dojel až kousek pod Karlovac. Tam je kemp SLAPIC. Výbornej kemp u řeky s restauračkou. Ráno koupel v průzračný teplý řece. Sociály čistý a nesmradlavý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zagreb kemp

7.5.2012 v 12:34 | Nahoru | #6
[quote=Stewe]FishX3> Má spat na motorce toť ad-1 a ad-2 proč by měla bejt nasraná, když je na dovo?/quote]

Ad1 - spí
Ad2 - to právě říká taky :)

.....asi moc nejezdíš s babou (a to mam hooodně tolerantní - na mašině jezdíme na každou dovču, ale představa, že je po půlnoci, tak asi beru co je -- i když to bych se na kemp vybodnul a rozbalil stan někde v klídku na pláži - proč platit o noc víc a ještě hledat že...)

7.5.2012 v 15:44 | Nahoru | #7

FishX3 píše:
Ad1 - spí
Ad2 - to právě říká taky :)

si vedle, já jezdím jenom s manželkou Co se noclehu týče, tak neremcá, asi mám nejtolerantnejší ženskou pod sluncem Na druhou stranu máš pravdu s tím přechrupnutím někde kdesi na nějakém místě, než zběsile hledat kemp

Zagreb kemp

7.5.2012 v 20:40 | Nahoru | #8
Hledám dopředu, lepší je se podívat. Ptal jsem se na Záhřeb to bude na první den, pak se jede do Zadaru, ale to už bude kemp všude ;)

1 reakcí na tento příspěvek Zagreb kemp

8.5.2012 v 09:15 | Nahoru | #9

8.5.2012 v 21:54 | Nahoru | #10

Bimbo ze Žižkova píše: pěkně si tu cestu užij,já to letos zase nedám jsem finančně vycuclej,tak jedu aspoň autem.Mě bude snad 300let než se dostanu na mašině aspoň do toho chorvatska.Každej rok to plánuju a nakonec z toho kvuli nějaký chujovině sejde