globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: YZ 250 honování váce
Zdravím všechny motorkáře. Vlastním yamahu yz 250 r.v. 04. Po roce co ji mám jsem udělal G.O. taky jsem nechal poměřit válec jestli není šišatý a následně nahonovat. Na netu jsem zjistil že nové dvoutaktní krosky by měli za sezónu vystřídat 4 písty. Zajímalo by mě jestli bych po tom honování měl taky vyměnit 4 písty, nebo to platí jen pro borce co jezdí závody? A nebo jenom pro úplně novou mašinu? Předem dík za všechny odpovědi!!!
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 21:21 | Nahoru | #1
pokud lítáš víkendově pole lesy, i trať, tak to by byl kur*a drahý koníček měnit píst 4x za sezonu....

(reakce na) YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 21:24 | Nahoru | #2
endstand> No právě proto chci vědět jestli se to má měnit jen u nových mašin, nebo závodně jetých.

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 21:29 | Nahoru | #3
Píst se má měnit, když je opotřebením mimo toleranci.

(reakce na) YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 21:37 | Nahoru | #4
c.j.> Za normálních okolností by to mělo stačit jednou za sezónu, nebo po 100 mth. Ale mě by zajímalo jak to má být po tom honování.

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 21:54 | Nahoru | #5
nikasil ,nový píst , cca po 10 mth výměna pístu a nezáleží na tom jestli závodíš nebo ne. píst má jen 1 kroužek proto se spodní část pístu brzy opotřebuje a netěsní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 21:58 | Nahoru | #6
ja1> Já mám na pístu 2 kroužky. A kdyby se měl po 10 mth měnit píst tak by to bylo cca každých 14-21 dní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 22:17 | Nahoru | #7
LukynHot> yz 250 nebo yz250f to je rozdíl jestli 2t nebo 4t u obou 10 mth a píst

YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 22:18 | Nahoru | #8
Při výměně pístu není třeba válec honovat, to se dělá jen po výbrusu/po novém nikasilu.

YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 22:21 | Nahoru | #9
neříkám že motokros je levná záležitost.jestli cheš ušetřit na pístech,pak neušetříš na nikasilu. silné stroje žádají své oběti

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 22:29 | Nahoru | #10
Lidi neblázněte. Na 2t 250 ten píst musí bez problémů vydržet minimálně 40-60 mth při závodním použití! A vydržel by určitě i dýl.

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250 honování váce

15.5.2012 v 22:35 | Nahoru | #11
Cus kup si motohodiny a mas to vyřeseny jestli to mas vyhonovany tak bychtam normalne sopnul origo pist a vymenuj ho po 40-50 motohodinach dycky se nanej třeba při 30 mth koukni ale 50 mi vydrzel.Ja davam po 50 mth
Je natobe jak budes riskovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 13:14 | Nahoru | #12
ja1> a jaký ten rozdíl je, když píšeš u obou 10 mth? u 4t v závodním režimu, pokud nejedeš zrovna MS, tak nikdo nemění snad po míň než 30 mth. pokud někdo jezdí vyloženě hobby, tak např. u starších crf 450 2007 vydrží píst i 100 mth. hobby ježdění u 2t vydrží píst celou sezonu. třeba olej u 4t se mění v intervalech po 5-7 mth. ale je možný, že v manuálu bude udávaná hodnota kolem 10, možná o něco víc mth, ale běžnej smrtelník to nedělá

(reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 15:46 | Nahoru | #13
ja1> 2-T ale 10 mth najedu za 14 dní.

(reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 15:50 | Nahoru | #14
kokain> Mám motohodiny. Zatím jsem najel 2,2 mth a píst mám od proxu. Jakou značku dáváš ty, a jak vypadá ten píst po 50 mth?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 15:58 | Nahoru | #15
RadimDR> Kamoš má cr-f 450 a olej v motoru mění jak ty říkáš po 5 mth. Každý říká že 2-T stačí měnit píst každou sezónu. Já jsem si říkla že bych ho vyměnil po 100 mth, ale trápí mě že se u nových 2-T mají za sezónu vystřídat 4. Mě zajímá jestli to samé nečeká mě když jsem nechal nahonovat válec.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 16:11 | Nahoru | #16
pospa5> PO kolika měníš na cr píst?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 16:20 | Nahoru | #17
LukynHot> pokud nejezdíš pořád plný-ale fakt plný,tak 50 hodin píst v klidu vydrží..,ale chce to kvalitní olej a taky pravidelně čistit vzducháč!

a to 4x do roka?to máš tak-kdo chce jezdit na špičkové úrovni,tak jezdí prakticky pořád,minimálně 2-3 tréninky týdně,takže ty hodiny se rychle nasčítaji...

(reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 18:06 | Nahoru | #18
Dolph-cz> zdar hele po 50mth vypada píst někdy ,že už je tam tak 200mth a nekdy vypada krásně záleží jak často taky budeš prát vzducháč ja davam po 50mth a zatim dycky vydrží osobně si myslím ,že 100mth je hrozně moc´,ale toje na každym jestli bude pokoušet,aby se mu to rozlítlo.
Ale to se říct neda muže se rozlítnout po 20 nebo taky po 200mht.

2 reakcí na tento příspěvek YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 20:28 | Nahoru | #19
tady ty motohodiny litaj to clovek nestaci zirat

1mth magora na zavodech vyda tak za mesic obcasnyho vikendovyho mrcaseni po polich..

pro hobiky opravdu vetsinou staci u 2T 1x za sezonu pist a obcas olej.

Ostatne presny hodnoty jsou v kazdym manualu primo pod beznou udrzbou, takze neni problem zjistit jestli je pist opotrebenim jeste v toleranci jak pise c.j.

(reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 20:34 | Nahoru | #20
Dolph-cz> Já tam leju plnů sintetiku od agipu. a o vzducháč sa starám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 21:06 | Nahoru | #21
xtas> Já jsem měl v plánu udělat nový píst zas až na další sezónu. Mě jen zajímá jestli po tom honování válce a kompletní GO motoru se musí vystřídat 4 písty za sezonu jak u Nové mašiny.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 21:23 | Nahoru | #22
LukynHot> Ne.Honování není nová motorka hele řeknu ti to tak mas to nejlevnejsi a pohodovy.
1.zavolej do yamahahy nadiktuj jim vin.
2.řeknouti rok (pro jistotu)
3.řekni že potřebuješ na yamahahu yz 250atd. objednat píst a co potřebujes
4.řekneš jim nacionali a mašto!
5.pakto tam šoopni a dupni do stroje

(reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 21:28 | Nahoru | #23

kokain píše: LukynHot> Ne.Honování není nová motorka hele řeknu ti to tak mas to nejlevnejsi a pohodovy.
1.zavolej do yamahahy nadiktuj jim vin.
2.řeknouti rok (pro jistotu)
3.řekni že potřebuješ na yamahahu yz 250atd. objednat píst a co potřebujes
4.řekneš jim nacionali a mašto!
5.pakto tam šoopni a dupni do stroje



what?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 21:40 | Nahoru | #24
LukynHot> měnim po dvou letech, což je u mě zhruba těch 60mth, ale nemám ty motohodiny změřený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

16.5.2012 v 21:48 | Nahoru | #25

LukynHot píše: xtas> Já jsem měl v plánu udělat nový píst zas až na další sezónu. Mě jen zajímá jestli po tom honování válce a kompletní GO motoru se musí vystřídat 4 písty za sezonu jak u Nové mašiny.



pist se meni kdyz je opotrebenej - pokud neberu zavodni nasazeni. Neres to, jednu nadrz to zajizdej a hotovo. Tyhle moudra z netu - to mas jako bys nekde vycet ze mas slitat 6 gum za rok

Naposledy editováno 16.05.2012 21:49:44

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

17.5.2012 v 08:51 | Nahoru | #26
xtas>u 2T měnit občas olej? to snad nemyslíš vážně..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2012 v 08:57 | Nahoru | #27
LukynHot>určitě nečeká, udělej to, jak to máš v plánu cca 100mth. nevim taky přesně v jakým režimu jezdíš, ale republika to asi nebude. jestli chceš, tak si můžeš zavolat na toto číslo 603 429 565 (www.brumla.com), pan Brumla ti určitě rád poradí především dloholetýma zkušenostma se špičkovým motokrosem, případně si u něho můžeš koupit i ND, který bych určitě v Yamaha nekupoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

17.5.2012 v 09:21 | Nahoru | #28

RadimDR píše: xtas>u 2T měnit občas olej? to snad nemyslíš vážně..



to je ale debil on neví,že do 2-taktního motoru je leje olej do benzínu....

a nebo,že by myslel olej v převodovce ?

edit

Naposledy editováno 17.05.2012 09:23:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250 honování váce

17.5.2012 v 10:41 | Nahoru | #29
Dolph-cz> no od začátku tématu je tu řeč o motoru, o převodovce žádná zmínka. jsou to přece dvě různý věci, motor je motor a převodovka je přvodovka. a to ti ještě napíše: "Tyhle moudra z netu - to mas jako bys nekde vycet ze mas slitat 6 gum za rok"

(reakce na) YZ 250 honování váce

17.5.2012 v 10:50 | Nahoru | #30

RadimDR píše: Dolph-cz> no od začátku tématu je tu řeč o motoru, o převodovce žádná zmínka. jsou to přece dvě různý věci, motor je motor a převodovka je přvodovka. a to ti ještě napíše: "Tyhle moudra z netu - to mas jako bys nekde vycet ze mas slitat 6 gum za rok"



jo,to mi přimomíná borce,co dal krosu do servisu-ať mu udělají údřžbu na motoru a oni mu vyměnili olej v motoru a v převodovce né-to neříkal

dělám si prdel..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist