Téma: Yuki Speedy 50 2T
16.5.2012 v 16:17
Zdar lidi,
kde na tytok stroje objednáváte díly?
Taky bych rád věděl, kde k tomu sehnat manuál.
Kvůli zapalováni(měnil se válec, píst) a nastavení karbecu.
A taky abych mohl zkontrolovat jestli to správně maže.
Pač ojel v motoru smrdí benzínem a je dost řídký.
kde na tytok stroje objednáváte díly?
Taky bych rád věděl, kde k tomu sehnat manuál.
Kvůli zapalováni(měnil se válec, píst) a nastavení karbecu.
A taky abych mohl zkontrolovat jestli to správně maže.
Pač ojel v motoru smrdí benzínem a je dost řídký.
Když se podívám na motorky a povídání ve tvojem profilu, tak je tohle téma recese a nebo v horším případě jsi měl v poslední době ošklivou nehodu. Ale olej v motoru u 2T fakt nenajdeš. Jediná dvě místa, kde má tenhle skůtr olejovou náplň je olejová nádrž odděleného mazání a cca 1 decka v převodce u zadního kola - a v těchhle místech by benzín fakt být neměl a ani se tam nemá jak dostat.
U toho řetězu (sekundární převod) by také žádný olej být podle mně neměl. Podle mně ti tam protéká směs benzínu s olejem z motoru. Osobně bych to hodil do servisu, ať si s tím poradí. Pokud je motor jinak bez problémů, tak tyhle prkotiny žádnou dardu stát nebudou a vyhneš se případným pastem plynoucím z čínských lehce nestandardních řešení.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Speedy 50 2T
Nevím přesně, jak to na tomhle typu vypadá. Variátor s řetězem jsem rozebraný neviděl. Musí tam ale někudy procházet hřídel z motoru a kolem ní tam může simerinkem prosakovat benzín, který ten olej naředí. Tam by chtělo zjistit, kde se tam bere a přetěsnit to. Jinak k doplnění tématu - zapalování bude C.D.I. a tam podle mně nebude třeba nic nastavovat a na karburátoru, pokud s ním nikdo nic nevyváděl, bude stačit doladit volnoběh a volnoběžnou směs - to bys taky mohl dát bez manuálu. Servisní manuál na tenhle stroj dohledáš opravdu těžko. Jestli jsi válec měnil za stejný, nebude s karburátorem problém. Pokud jsi dával tuningový (např. 70 ccm), bude třeba přetryskovat. Tyhle motůrky jsou v podstatě hrozně jednoduchý a pokud jsou rozumně okopčený, obvykle i fungujou. Největší průšvih u čínských jednostopých strojů bývá pokus o motor vlastní konstrukce.
ghostxx píše: Nevím přesně, jak to na tomhle typu vypadá.....
Konečně normální odpověď. Díky!
Válec tam je origo, ten se neměnil. Borcovi to po zimě nechtělo nastartovat, tak do toho mrdal. Proto bych to chtěl nastavit, ja kto má byt. Jestli na to nejsou nejaké přesné hodnoty.
Je tam zapalko CDI, ale říkal jsem si co kdyby, přece jen je to 2T a nikde jsem neviděl nějaký snímač polohy jako u 4T nebo tak něco podle čeho by to prostě poznalo jestli je píst v horní úvrati.
Z nádržky vedou dvě hadičky, ta v které teče benzín by určitě měla být napojedná na komoru s plovákem a ta druhá nasává benzín podtlakem, takže u vývodu jak je sání.
Pokud jo, tak to bylo opačně.
Ale pořád moc nevim, jak si to samo maže. Je vyvedá hřídelka zboku na čerpadýlko které ten olej z druhé nádržky čerpá, ale to se mísí přímo v nádrži?
Přímo v nádrži asi ne. Koukni, kam vede hadička z olejové nádrže a případně ověř funkčnost čerpadla. Jestli tomu oddělenému mazání nevěříš, tak ho můžeš vyřadit z provozu, normálně si míchat benzín s olejem sám a nemusíš se stresovat. Jinak mně ještě napadlo k tomu oleji v převodce - zkusil bych ho vyměnit (ten slint skoro nic nestojí) a sledovat, jestli bude po nějakém odjetém kilometru zase smrdět benzínem - fuoco může mít pravdu.
Nastavení bohatosti směsi na karburátoru: s citem zašroubovat vzdušník, až bude zavřený (opatrně utažený - někdy se snadno strhne), pak povolit o cca 1,5 otáčky. Nastartovat motor, nechat běžet ohřátý na volnoběh, zkoušet otáčet šroubkem a sledovat, jak klesají a stoupají otáčky motoru. V poloze, kde bude mít motor nejvyšší otáčky, ho nech. Volnoběh, pokud nemáš nějakou hodnotu v návodu ke skůtru, nastav tak nějak podle citu. Pojezdi a pak koukni, jak vypadá svíčka. Když bude dobrá (ideálně rezavá), tak je směs v pohodě.
Ještě u čínských skůtrů často zlobí podtlakový ventil přívodu paliva.
Nastavení bohatosti směsi na karburátoru: s citem zašroubovat vzdušník, až bude zavřený (opatrně utažený - někdy se snadno strhne), pak povolit o cca 1,5 otáčky. Nastartovat motor, nechat běžet ohřátý na volnoběh, zkoušet otáčet šroubkem a sledovat, jak klesají a stoupají otáčky motoru. V poloze, kde bude mít motor nejvyšší otáčky, ho nech. Volnoběh, pokud nemáš nějakou hodnotu v návodu ke skůtru, nastav tak nějak podle citu. Pojezdi a pak koukni, jak vypadá svíčka. Když bude dobrá (ideálně rezavá), tak je směs v pohodě.
Ještě u čínských skůtrů často zlobí podtlakový ventil přívodu paliva.
Ten ventil je naštěstí v pořádku, mazání zkontroluju a ten olej stejnak budu měnit aj s řetězem vevnitř, pač je vytáhaný jak guma v trenkách
Problém je ale s dílama, na stránkách yuki jsem se zaregistroval abych mohl objednat díly.
Jenže...mají hlavu, nemají válec a píst.
Píšu si maily s někým z toho skladu a furt mi neodpověděl kdy díly vůbec budou.
Nedá se to objednat z někama jinama?
Popřípadě 70ccm válec, píst a palica spolu s jinýma triskama?

Problém je ale s dílama, na stránkách yuki jsem se zaregistroval abych mohl objednat díly.
Jenže...mají hlavu, nemají válec a píst.
Píšu si maily s někým z toho skladu a furt mi neodpověděl kdy díly vůbec budou.
Nedá se to objednat z někama jinama?
Popřípadě 70ccm válec, píst a palica spolu s jinýma triskama?

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
po nastartování nejde do otáček Yuki Speedy 50 | fides | 2 | 14.3.2018 v 06:49 masel |
yuki speedy 50 2T nechce se mu jet Yuki Speedy 50 | TOPCENY | 7 | 13.10.2014 v 22:45 irka553 |
zvýšení výkonu yuki speedy 50 Yuki Speedy 50 | vstan | 20 | 10.8.2012 v 08:19 sinistre |