Nějaké tipy? (kromě výměny motorky, vyndání 3svíček, změna trasy apod )
Uzavřeno 10.07.2012 v 18:46 uživatelem mmks
Otevřeno 11.07.2012 v 19:23 uživatelem mmks
Naposledy editováno 10.07.2012 16:32:38
1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky
Rada: vyser se na velkou motorku, kup si pětikilo a začni se učit jezdit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky
mmks píše: seikos> jezdím 4 sezonu a neříkám, že jsem extra jezdec a mám toho extra najeto. Před tím to taky nebylo 5tikilo, ale ZRX11 a s tím jsem ke konci jezdil na stupačky. Taky jsem si ale připadal v těch pomalých jistější.
To že někde jedeš zatáčku na stupačky, neznamená že jsi dobrej jezdec.
Ale obecně řečeno, já jsem jezdil extra vostrý zatáčky na jedničku, ve vyšších otáčkách a jistil jsem se zadní brzdou. Ono takovýchto zatáček až tolik není, aby to motorce jakkoliv ublížilo
Dvouvál je na tohle asi jeste horsi nez 4V, ale na výjezdu to chce opatrne na plyn.
Pokud to mas ucukaný v nízkých otáčkách, tak to jezdi na jedničku a neser tam hned plnej.
2 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky
1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky
artpep píše: 180 stupňů je snad rovně,tam není třeba brzdit ani podřazovat
To máš fuk. Nám to stejně nejede, nebrzdí a nezatáčí. Navíc z toho chčije volej a je to předražený
1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky
1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky
Je třeba si je najet a snažit se je jet celé pod plynem, což zabrání "kopanci" při přidání při uklapnutým plynu, kterej umí být nepříjemný. Z kopce, kdy má motorka tendenci se rozjíždět, zadní brzda pomůže regulovat rychlost.
Ale mně se to kecá, s nahatým pětikilem Stejně mi to s ním furt nejde jak by mohlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky
artpep píše: 180 stupňů je snad rovně,tam není třeba brzdit ani podřazovat
nejsi Einsteinův potomek?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky
1) musíš mít odřazeno před a zatáčku regulovat plynem...čili ani jednička už moc nekope, páč základní přidání dáš v nájezdu
2) vracečky se projíždějí tak, že je lehce přetáhneš na nájezdu a pak o trochu víc zlomíš
3) při rychlejším průjezdu musíš pracovat tělem - přesouvat těžiště (dopředu/dozadu a dovnitř zatáčky)
pak to můžeš projíždět třemi styly
a) reguluješ jen plynem - většinou při cestovním tempu
b) reguluješ plynem a jistíš se zadní brzdou - při sportovním tempu (pokud máš těch vraceček víc - a dolů - bacha na uvaření brzdy )
c) nastavím plyn a reguluju spojkou, tohle se většinou jezdí na dvojku/trojku - při palbě a v terénu
ale já jsem jen rychlejší turista...