Můj dobrý kamarád si rozhodl pořídit nějakou "novou" motorku a padl mu do oka tento stroj.Poněvadž ale o něm v podstatě nic neví,rád by se dověděl nějaké základní info.Jak je to se servisem,nějaké ty slabiny,na co si dát pozor při koupi atd...
Není to žádný začátečník,ani to nebude jeho "první velká".Jestli ho dobře znám,tak od motorky očekává především "fun factor".Jezdit bude středně dlouhé výlety po republice,žádné velké cestování,žádný terén.
Za všechny poznatky a rady budu povděčen,díky předem.
1 reakcí na tento příspěvek Buell XB12X Ulysses-Prosím o zkušenosti,rady.

Měla jsem, byla jsem moc spokojena. Sedělo mi to více než bavoráček. Moc pohodlné cestování, jak pro jezdce, tak pro batužek

Mě třeba přišla zábavná, ale je to o tom, co přesně chce a co mu sedí...
Můj důvod prodeje byl ten, že jsem z toho špatně dosáhla na zem a jezdila častěji poslední dobou po městě

1 reakcí na tento příspěvek Buell XB12X Ulysses-Prosím o zkušenosti,rady.
Jinak je to celkem spolehlive na udrzbu celkem nenarocne jak se neco vysere stoji to dardu spotreba kolem 5-8... pri koupi nekoho sebou kdo natom uz jel bo jak nato sednes prvne nechapes co to je.....
Buellxb.com
Naposledy editováno 19.07.2012 22:19:51
Klidně ti pošlu kontakt na kámoše,má to zmáknutý. Já nebejt na chopery určitě du do toho. Sporťák jako každej jinej,motor z chopera,brutální a nezaměnitelnej zvuk a jede jaku hovado. Povozil jsem se a je to paráda. Dobrá údržba a ceny dílů lacinější než na japonce. Díly bezproblémů koupíš a pošlou z USA , potom cena ještě lepší.

Pjercak píše: no enduro to neni
to moc né, spíš něco jako cestovní motárd :)Pjercak píše: pohodleny cestak celkem jo
jo to je, akorát holky s nomálnim zadkem na tandemu maji madla přesně pod nim (né že by na tom seděly, to už by musela bejt prdel jako hrom :))takže když se chytěj je to jako by se držely půlek...asi by byly pohodlnější víc vzadu a vejš (ale na to na motorce neni prostor)Pjercak píše: a korat se to vlni ale proc stim jezdit 200 ze
asi záleží na nastavení tlumičů a na gumách. Testoval jsem max speed a na 5ku k červenýmu nějakejch 210-215km/h (jela by dál ale otáčky nedovolej
Pjercak píše: Jinak je to celkem spolehlive na udrzbu celkem nenarocne jak se neco vysere stoji to dardu
....drahý je jak co a od kud to člověk sežene. Na druhou stranu když to srovnám s jap. čtyřválcem co jsem měl, tak díl je třeba (né vždy) dražší, jenomže to potřebuješ jen 2x a né 4x :)Pjercak píše: spotreba kolem 5-8
to ti to tolik žere? sem se přes 6 nedostal, většinou to vychází na 5,5 (ve dvou svižně a nebo sám trochu svižně svižně
Pjercak píše: pri koupi nekoho sebou kdo natom uz jel bo jak nato sednes prvne nechapes co to je.....
mě sedla hned, sem si připadal jak kdybych to už někdy řídil :) ...akorát na řazení sem si musel trochu zvykat a na to, že se motor jen tak převaluje.Klasickou necností jako má každý XBčko je rozpálenej rám od motoru (nevim jestli existuje cvok, kterej by na tom jel v kraťasech nebo tenkejch pláťákách), hluk ventilátoru a proud horkého vzduchu od něj směřující na pravé stehno (i když nevim jestli je to výškou a polohou stupaček Xka a nebo mojí vejškou, ale mě to fučí pod nohou takže celkem dobrý).
Nevim jak jiný XB, ale Xko na můj vkus v noci málo svítí. Pak jsou ještě lidi co měli problém s ložiskama v zadním kole (Model 2008 už to má pořešený bo tam inženýři z USA pro sichr hodili ještě jedno ložisko na víc :)), nemůžu to potvrdit nebo vyvrátit, preventivně jsem je vyměnil za SKF a krom jednoho předního(to bylo trochu orezlý a trochu chroupalo) vypadaly vevnitř jak nový.
Zábava na tom je veliká, akorát mi někdy chyběj koně, ale s tim sem to kupoval abych nejezdil jak hovado...na druhou stranu polohou za řidítkama a charakterem motoru mi to umožňuje jet pomalu a nebejt nasranej, že se nedá předjíždět...se prostě na chvíli převtělim do čopráka bublám a jedu jak s hnojem

Lulajda píše:
Můj důvod prodeje byl ten, že jsem z toho špatně dosáhla na zem
A to máš na fotkách nízké sedlo...já mám standardní a při svejch 182cm a dlouhejch nohách v enduro botech dosáhnu jentak tak celou plochou nohy...v pantoflích jen na špičky

Jo ještě jsem si vzpomněl...má to malej rejd (ale jestli nejezdí terén tak je to celkem šumák)do modelu 2008...2008 a vejš maji větší bo jde snad nějak "odemknout" dorazy řízení


1 reakcí na tento příspěvek Buell XB12X Ulysses-Prosím o zkušenosti,rady.




1 reakcí na tento příspěvek Buell XB12X Ulysses-Prosím o zkušenosti,rady.

Amík píše: ....Po prvním nastartování u prodávajícího jsem myslel, že nahodil zbíječku. Stál jsem od Buella max metr a cítil jsem fakt otřesy země a vibrace v nohách....





Věděl by někdo přesný rozdíly mezi verzí X a XT? Tipuji, že to bude světlá výška a s tím související výška sedla, díky jiným zdvihům a možná rozdíly ve výbavě, jinak je vše stejné(naladění motoru ap.)?
Vzhledem ke stavu našich silnic je vlastnictví jedné byť sportovně cestovní motorky (většinou využívanou pro jízdu ve dvou) sebemrskačstvím a už jsem se zařekl, že na Buse budu jezdit jen pěkné úseky co znám!
Buell se mi docela líbí, na netu k němu ale moc info k dispozici bohužel neni...Na druhou stranu mám zkušenosti jen s Japoncema a nevim co od toho čeka(spolehlivost, dostupnost dílů, jednoduchost konstrukce pro servis svépomocí atd)...
Kam s Bulíkama jezdíte do servisu?
Díkes
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Buell Ulysses nefunkční zásuvky Buell XB12X Ulysses | fischpis | 4 | 3.8.2020 v 11:47 fischpis |
Motokufry - dotaz na prodejní cenu Buell XB12X Ulysses | bartfox | 4 | 24.5.2019 v 07:51 bartfox |
řemen NA buella XB12X ulysses Buell XB12X Ulysses | HonziVFR | 0 | 27.9.2018 v 09:53 HonziVFR |
2 válec pro vyššího jedince [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom, Yamaha TDM 900, Honda XL 100... | Czfoxxx | 64 | 25.6.2017 v 21:08 findejs1310 |
Pirelli diablo rosso ii a pilot road ii Buell XB12X Ulysses | VITEK_M | 2 | 30.4.2017 v 11:39 ZdeněkS |