Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Hodně km, bez přebržděných předních kol Dzgofmann
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dolph-cz píše: takže je to tak-jsem si to myslel,ale nechtěl jsem to tady tahat.u auta taky-přeletíš větší nerovnosti kolo se odlepí od země,blokne se a abs ho povolí-a než začne zase naplno brzdit,tak setinky vteřiny a metry letí....a pokud je takových nerovnosti víc za sebou,tak abs blbne jak na ledě a brzdy nebrzdí...
u auta jsem měl takhle jednou hodně horkou chvilku,na motorce to musí být o to horší..
jojo,je to tak,motorka pak "vůbec" nebrzdí, naštěstí jsem jel tak 30-40km/h. Nicméně v křižovatce na hlavní v 99 % nepotřebuješ krizově brzdit, protože se snažíš předvídat... narozdíl od zatáčky, kde tě v mnohem větší rychlosti může něco překvapit
osobně to brždění jsem vždycky nějak ustál,ale zmiňovaná kontrola trakce je fakt dobrá věc-jak se jednou to kolo roztočí,tak dlouho trvá,než se zase chytne...
Čičin píše: jojo,je to tak,motorka pak "vůbec" nebrzdí, naštěstí jsem jel tak 30-40km/h. Nicméně v křižovatce na hlavní v 99 % nepotřebuješ krizově brzdit, protože se snažíš předvídat... narozdíl od zatáčky, kde tě v mnohem větší rychlosti může něco překvapit
Láďo mě se to tež stalo byl jsem kokod od té doby už za autem nejezdím ve stopě nikdy, hlavně tam kde to neznám pač se mi to stalo když jsem byl líný si najet do jiné stopy nebo předjet plechovku ve městě a tím jsem nerovnost neviděl. Ale jak říkáš většinou jedeš tak pomalu že to vlastně není krizovka ikdyž ti ABS zbytečně prodlouží brzdnou dráhu. Už to nedělám
Tež jsem kvůli panickému brždění skončil na svodidlech (můj druhý crash), už uběhlo hodně km od té doby takže vím když jedu pilu nesmím v krizovce brzdit jak kokod bo mám ABS zastaralé, není to co má dnešní 1000RR nebo třeba multistrada
Naposledy editováno 21.07.2012 11:58:07