Již nějaký ten pátek sedlám na Kawasaki ER5. Ne že bych nebyl spokojen, vím co v ní mám, nikde mě na cestě nenechá, vše funkční, pneu nové, dostavá pravidelně olej, prostě i ona se mnou musí být spokojená. Ale k věci, poslední dobou si stále víc zahrávám s myšlenkou něčeho většího. Tedy by mě zajímaly názory bývalých majitelů pětistovek, ať už od Kawy, Suzuki, Hondy... Co teď sedláte a jste spokojení, nebo by jste volili jinak?
Moje volba by byla asi někde Yamaha FZ6 S2, Kawasaki Z750, malej Bandit - 650, možná Hornet nebo Triumph Street Triple... Ale neřeknu si za rok, "kurňa, proč jsem nevzal raději Bandita 1250 nebo velkýho Zeda"? Asi názory budou, vezmi velkou motku a neřeš to, ale na to moje ježdění "kolem komínu" s občasným výletem někam dál? Projedu městskou zácpu s s velkým Banditem se stejným přehledem jako s lehkou pětistovkou? Každopádně předem díky za každý názor i postřeh
Třeba ten street triple je navíc snad o nějakých 20 kilo lehčí, takže manipulovatelnost bude taky mnohem lepší.
Samozřejmě si můžeš koupit třeba velkého bandita Z1000 nebo TST 1050, ale šestkou podle mě nic nezkazíš...na ty naše silnice...
Šestku musíš točit, litr ti táhne pěkně už od spodku. Kdybych měl prachy a byl na tvojem místě tak koupím Street Tripla
Na druhou stranu je fakt, ze uz ted vim, ze si tu sestku necham treba jeste pristi rok a pujdu nekam dal ....
Druhý fakt je tvůj věk a to, že nejlepší omezovač je rodina a to co sedí na nádrži tý tvý Kawy.
Třetí fakt je ten, že mnoho lidí tvrdí že nejlepší šestka se 750-ka.
A poslední, že litr neznamená automaticky 180 koní, ale znamená automaticky mnohem lepší jízdu, zejména pokud se chceš častěji pohybovat hluboko pod hranicí červeného pole.
Kup si TDM 900 a budeš nadšenej Čtyřválec je totiž pro holky.
1 reakcí na tento příspěvek Bývalí majitelé 500cmm - hledám!
kup si TDM 900 jak řiká seikos a budeš v rozpacích, časem možná i nasranej, ale nejezdí to špatně, to zase ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bývalí majitelé 500cmm - hledám!
mirazciny píše: kup si horneta nebo bandita, bandit je línější, hornet dravější.. ostatní zmíněný bych asi v poměru kvalita/cena/výkon nesrovnával.. ani ten bandit mi nejde moc z pusy.. Záleží na ročníku. Za horneta se můžu postavit, hodně příjemně mě překvapil
kup si TDM 900 jak řiká seikos a budeš v rozpacích, časem možná i nasranej, ale nejezdí to špatně, to zase ne
To netuším z jakého důvodu by měl být v rozpacích nebo nasranej z TDM
Jediný co mě trochu mrzí, je absence většího krouťáku odspodu.. I z toho důvodu už bych dneska šel spíš do FZ8 nebo nějaké sedmpade...
Nicméně i ta šestka umí pěkně frčet A stejně to je většinou tak, že mě limituje hlava a ne výkon motoru..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bývalí majitelé 500cmm - hledám!
seikos píše: To netuším z jakého důvodu by měl být v rozpacích nebo nasranej z TDM
čim bych začal, platí pro 850, částečně i pro 900:
Začnu asi tim nejznámějším - přístup k baterce sorry, ale rozebrat kvuli tomu půl motorky je trochu naprd
nesvítí to
žere to
žere to olej
údržba je peklo (u yamah by se to asi dalo říct obecně )
na to, že to vypadá jako "térénější" to neni vhodný pomalu ani na hrubší polňačku
úložný prostor na to, že to je "cesťák" je NULA.. i do CBR 929 RR se mi pod sedlo vešla půla šumavskýho bochníku, buřty, okurka a 4 rajčata
jo a fouká na tom kdyš seš většího vzrůstu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bývalí majitelé 500cmm - hledám!
mirazciny píše: čim bych začal, platí pro 850, částečně i pro 900:
Začnu asi tim nejznámějším - přístup k baterce sorry, ale rozebrat kvuli tomu půl motorky je trochu naprd
nesvítí to
žere to
žere to olej
údržba je peklo (u yamah by se to asi dalo říct obecně )
na to, že to vypadá jako "térénější" to neni vhodný pomalu ani na hrubší polňačku
úložný prostor na to, že to je "cesťák" je NULA.. i do CBR 929 RR se mi pod sedlo vešla půla šumavskýho bochníku, buřty, okurka a 4 rajčata
jo a fouká na tom kdyš seš většího vzrůstu
No, je vidět že jsi zamrzl v době před deseti lety a TDM 900 jsi neviděl ani z rychlíku. Ale jsi chopen dělat chytrýho. Protože se bavíme o TDM 900 a ta:
-má baterku normálně od sedlem a luxusně přístupnou
-svítí skvěle
-přes 5 litrů nemáš šanci se dostat. Já dlouhodobě jezdil za cca 4,6 litru
-nulové spotřeba oleje, o všech 900ccm
-údržba jako u jakékoliv japonské motorky, tedy zcela běžná
-tady máš video z naší letošní cesty po Rumunsku, kde jel s námi jeden na TDM a s obutou do silničně-enduro gum vpohodě projel křížem krážem (dohromady asi 90km po offroad cestách včetně několika brodů řek) celý Banát a dokonce i Cestu králů, kde bys pomalu ani nevylezl pěšky, takže do lehkého terénu úplně v pohodě. Je to o rukách a ne o motorce. Navíc ten chlápek byl mimo asfalt poprvé v životě a zvládnul to s motorkou výborně.
-pod sedačkou jsem vozil lékárnu, nářadí + univerzální klešťoklíč, celý balíček antipichu - knoty, nástroje, bombičky a 2 náhradní žárovky
-fouká na ní jako na každé motorce. Lze pořešit jiným plexi, jako na jakékoliv jiné motorce.
-a už přestaň plácat hovna, když do toho vůbec nevidíš, stejně jako jeden vocas, co se mě snažil před rokem přesvědčit tvrzením, že "to co projedeš na TDM, projedu i já na R1". Jo ať jede na R1 někam na východ
Naposledy editováno 01.08.2012 22:43:07
seikos píše:
-a už přestaň plácat hovna, když do toho vůbec nevidíš, stejně jako jeden vocas, co se mě snažil před rokem přesvědčit tvrzením, že "to co projedeš na TDM, projedu i já na R1". Jo ať jede na R1 někam na východ
rozhodně do toho nevidim pobavils..
že nesvítí, za tim si stojim, bohuželo to nemůžu doložit vlastním videem, leč jet v noci po polní cestě byl docela poděl (abych nekřivdil jenom TDM tak nutno dodat, že na 1150GS bych bez přídavných byl taky trochu nervózní jak blbě to svítí)
tvojí spotřebu nechápu, já se pod 5 nikdy nedostal
olej? za 1000km co jsem jí měl než šla do světa sem dolil 2 decy a to se mi zdá opravdu trochu moc
Co si ještě vybavuju tak v terénu (polní cesta, šotolina) nestíhal podvozek a na silnici při ostřejší jízdě to bylo jak na vlnách.. koupil jsem jí v říjnu a v listopadu prodal.. byl sem vážně zklamanej