vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát


Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Naposledy editováno 23.08.2012 11:36:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
foky píše: Pokud se o to někdo aspoň trochu staral (oleje atd.), tak tyhle velký objemy daj v pohodě hodně přes 200000km.
jen s olejema to 200tis neda spesl kdyz to bude mit 20 majitelu a kazdej to jen kurvil a na udrzbu sral.ale 100tis by mohla dat.
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
http://www.motoinze...643014-gsx-1200.html (není to nádhera???)
Přeji Ti šťastnou volbu!!!
HARYS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
z-x-r píše: ale 100tis by mohla dat.
Díky tomuto obecnému (a neustále prezentovanému) názoru je situace v ČR přesně taková jaká je......
Motorku nad 30-40000km neprodáš, protože se někdo někde dočetl, že XJR1300 by "mohla dát 100t. km" a usoudí, že u malýho Horneta tím pádem už musí bejt 40000km smrt.
Nevidim důvod, proč by neměla třeba XJR1300 dát 200000km, když to dávaj 1200ccm tříválce v autech



Naposledy editováno 23.08.2012 13:54:57
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
foky píše: Díky tomuto obecnému (a neustále prezentovanému) názoru je situace v ČR přesně taková jaká je......
Motorku nad 30-40000km neprodáš, protože se někdo někde dočetl, že XJR1300 by "mohla dát 100t. km" a usoudí, že u malýho Horneta tím pádem už musí bejt 40000km smrt.
Nevidim důvod, proč by neměla třeba XJR1300 dát 200000km, když to dávaj 1200ccm tříválce v autech
Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej

srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci

Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

jinak tuhle jsem taky koukal, mám ji v hledáčku, vypadá opravdu moc pěkně

jinak já mám 175/86..tak bych se ani 750 tak nebál, ale prostě ta 1200 jede nádherně a nemusí jet v červeným

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd


z-x-r> čoveče sorry ale co jsi tím chtěl říct? nějak nerozumím řeči tvého kmene

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
mischa638 píše: To že něco točí víc otáček neznamená že je ten motor víc namáhaný. Si něco přečtěte o střední pístové rychlosti... Ale zrovna u těchto SACS motorů od Suzuki bych neměl o výdrž motoru opravdu strach. Sou to lety ověřené držáky, proč je asi používali přes 20let dá se říct bez úprav?
gsx-r 1100 1986 pokud se nepletu



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
z-x-r píše: Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej a to ze tupec si mysli ze u stare vrany bude mit 30tis tak je jeho naivita real je kousek pred smrti.
srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci
Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.
Co pak reknes treba na dewwilovo TL 1000 R se 150000km, coz je navic ostrej dvouvalec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
HornisGSX píše: LubinWR> maj recht B12 je B12 a nebo přišetři na B14
z-x-r> čoveče sorry ale co jsi tím chtěl říct? nějak nerozumím řeči tvého kmene

otázkou je ale, že naháč bude až současný enduro prodám

jinak 1250 není kompromis, kompromis bude INA 1200 nebo B12 ale v pěkným a zachovalým stavu..ještě koukám že tu vede XJR, musím na ně někde kouknout..
Jinak na TDM tady asi nikdo není a já po dnešní jízdě na TDM850 vcelku pěkným a za hezký peníz taky NE...nějak mě ta motorka neoslovila ikdyž se mi původně líbila...
XJR-bytelnej stroj, těžkej, bohužel kousek na kterým jsem byl byl řekl bych v KO stavu
Bandit 1200 - tak ten se mi zatím zdá nej, dokonce i víc než Ina, navíc jsou za dobrý peníze

Ina 1200 - pěkná, opravdu klasika, bohužel sem na ni jel jen krátce, nebylo možno ji víc vyzkoušet

REX1100 - no ten mě moc neoslovil, ale když sem na něj koukl zblízka tak o něm i uvažuji, není jich moc, cenově o něco výš než ostatní...ta kaplička mi k tomu nesedí, ale zase to tu motorku odlišuje...jetě ji někde projet

co si o tom myslíte? ta cena je pěkná, už jen na ten ročník, ale i s těma km by to byl super kup...pokud jsou ok

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
- ten první nemá origo budíky, za štítkem je jen nějakej bastl... na první kouknutí je pěknej a není to poznat. Proč to tam u jinak dobře vypadajícího stroje je ? Mě se na N bandasce líbí právě ty chromované budíky, takže za mě ne-e.
- ten druhej je ročník 2008, tyhle novější modelový roky nemám nakoukaný, tak moc nevím, je to dovoz "J", co to je ? Aby to nebyla nějaká (nejen legislativní) past...
Včera byl ještě v inzerci jeden pěknej, rv. 2001, původ ČR, 48tis, doložený servis, po malý nehodě, podle fotek to jenom lehlo na bok, byl za jeden den pryč, už ho nemůžu najít... Ten byl za poslední dobu nej... Nemáš už ho doma ?
Co třeba tenhle .Je v Praze v bazaru. vypadá trochu zanedbaně, jsou na něm vyměněný klasický věci jako na každý padlý mašině (neorigi řídítka, zrcátka, vejfuck... z fotek není nic moc poznat, nemusí to ale bejt tak špatný. Kdyby v ceně ještě třeba k těm karbecům mrkli pod víko na ventily a rozvod... ???
Naposledy editováno 04.09.2012 21:57:53
ty linky byly jen tipy co jsem našel v inzerátech, jinak jsem byl asi na 2 kouknout, pak na 2 GSX a 1 ZRX..ale prostě Bandit se mi zatím líbí ze všech nejvíc...na těch ostatních sem moc nejezdil, ale Bandity jsem trochu protáhl..a pak ještě toho Horneta 900...BANDIT 1200

Přes Bandit Stránky jsem našel tenhle inzerát v Havlíčkově Brodě. Podle fotek by to byl kus, na který by stálo za to se mrknout...

ještě jsem se byl podívat TADY a taky je pěkná, navíc naladěná a pěknej zvuk...tu první jsem ani neslyšel, borec nebyl ochotnej ji ani nastartovat pokud prej nemám vážnej zájem...
Naposledy editováno 05.09.2012 21:31:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit škube Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 24 | 7.4.2025 v 15:44 MEK0TA |
Boční kufry a držáky Yamaha XJR 1200 | sahul | 2 | 23.3.2025 v 12:25 Palmok |
Zrcátka Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300 | Martinezzz | 3 | 23.3.2025 v 07:47 eda |
Teče olej z pod šroubu Yamaha XJ 900 | takjanevim | 28 | 10.3.2025 v 13:36 FJRPEPA |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 15 | 24.11.2024 v 21:18 G_I_Joe |