globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125 pro velké
název témata zní fakt divně, ale prostě potřebuji motorku pro mě jakožto 195cm velkýho a 85kg vážícího držitele A1 řidičáku. Mělo by to být enduro 125, motor 4takt, nejlíp Japonec. Mam sice Blatu ale tu vracim do fabriky a koupim si konečně MOTORKU do výběru sem dal tyhle tři, ale rád si nechám poradit něco lepšího. Hlavně ať je to ověřenej držák, né experiment jako byla Blata...
Předchozí
1 2
Následující

125 pro velké

31.8.2012 v 20:33 | Nahoru | #1
varadero

125 pro velké

31.8.2012 v 20:43 | Nahoru | #2
Kup si 2takt sem taky větší, mám TDRko a absolutně vyhovuje

1 reakcí na tento příspěvek 125 pro velké

31.8.2012 v 20:43 | Nahoru | #3
Na tvojí výšku by mohla bejt dobrá třeba Yamaha WR 125 R

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 20:50 | Nahoru | #4
Varadero má kluk od vedle a prostě mi nesedne, moc těžký... varana prostě ne
TDR je moc hezký ale nechci aby mě 2takt sežral...
WR je nádhernej stroj ale drahej nato, že za rok a půl budu mít řidičák na 35kW

Co to co mam ve výběru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 20:53 | Nahoru | #5
nebo co malej Dominator? http://www.tipmoto....-125-trans-city.html docela se mi líbí, je spolehlivej? seženu na něj díly?

Naposledy editováno 31.08.2012 20:54:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:12 | Nahoru | #6
Mistr.X> malyho dominatora jsem mel, velikostne se na nej vejdes, jen je hodne uzkej, spolehlivost by mela byt "neomezena" nebot tam nic neni, pocitej s castymi vymenami oleje (2tis.km), jinak beznej spotrebak by mel byt nomalne k dostani
je to 6 kvalt, spotreba kolem 4l, kratce zprevodovanej, jede max 100 z kopce s vetrem v zadech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:19 | Nahoru | #7
Mistr.X> Nesežere, dá se to v pohodě uživit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:19 | Nahoru | #8
bikes> počítám že honda se nebude obtěžovat vyvíjet pro každou 125 jinou konstrukci, jinej motor... zdá se mi totiž NX dost podobný jako např CLR, nemam pravdu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:23 | Nahoru | #9
mroe> a kolko žere? a jakej olej?

(reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:25 | Nahoru | #10
Mistr.X> pokud se nepletu tak ten motor je nak z xl 125, ona NX 125 se zacala delat koncem 80 let, takze ten motor uz je takovy dedecek

1 reakcí na tento příspěvek 125 pro velké

31.8.2012 v 21:29 | Nahoru | #11
MZ 125 SM

125 pro velké

31.8.2012 v 21:31 | Nahoru | #12
bikes> dobrá... mě se totiž stršně líbí dospělej Dominátor tak mě napad co malej

Naposledy editováno 31.08.2012 21:32:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:33 | Nahoru | #13
Mistr.X> tak 5+, podle ruky a nálady a motorový oleje nejsou drahý, 2takt je sice finančně náročnější, ale ta motorka ti to potom vratí

(reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:36 | Nahoru | #14
FrankySS> mám dlouholetou osobní zkušenost s ETZ 251, uvažoval sem i o ETZ 125 + přendat válec na 150. Nový SM ale neznam, viděl sem RT a přišlo mi dost malý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:45 | Nahoru | #15
mroe> já měl až na Blatu samý 2takty - fichtla kentoyu zoom 50 a MZ ETZ 251. O fikovi se bavit nebudem, Zoom mi žere 3,3 - jezdim jedině na plnej plyn a MZ tak 4,5 až 5 při pěknym svezení. Táta měl MZ 150 a říkal že max 4... takže 5+ se mi zdá na 125cku dost... a jak vrátí? jako že nepojede jako 4takt 80 ale 100? za rok a půl mam klidně šestikilo a to se nebude dát srovnat ani se stopětadvácou otevřenou na 30kW

1 reakcí na tento příspěvek 125 pro velké

31.8.2012 v 21:51 | Nahoru | #16
copak bylo s balatou, nešlapala ?
já si na XR musel taky zvednout podvozek aby mi to líp sedělo a povedlo se.

ten rok a půl to vydrž na čem koliv ale XT, XR a DR jsou fak malý, co vim z valstní zkušenosti mam 196cm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:57 | Nahoru | #17
Mistr.X> Ta svižnost, akcelerace atd.., ale když chceš 4takt, 2takty ti vnucovat nebudu

(reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 21:59 | Nahoru | #18
wáca> XT sem si byl omrknout a project, mělo ale stočenej tacháč tak sem ho nebral... a sice vypadala celkem přijatelně ale když sem na ní sed, tlumiče sjely o pořádnej kus dolu a já si připadal že sedim pomalu na zemi :D a co ten CeLeR, jak je velkej? Máte někdo zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 22:00 | Nahoru | #19
mroe> klidně dvoutakt, ale ať nežere takže asi 4takt, co?

Naposledy editováno 31.08.2012 22:01:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 22:15 | Nahoru | #20
Mistr.X> Každej 2takt bude žrát, ale zase pojede líp a víc než 4takt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 22:23 | Nahoru | #21
mroe> chápu, znam z praxe, máš naprostou pravdu. Já ale na 125ce odjedu sezonu a fous a tak chci koupit motorku co bude žrát naprostý nic a nebudu muset na ní šáhnout. Blata je nepovedenej experiment, během 1000 najetejch km tři reklamace a fabrika neví, nerozumí a beztak sem si to udělal sám tim že sem na motorce jezdil :D chci držáka, pak si ho necham na ježdění v sobotu ráno pro rohlíky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 22:48 | Nahoru | #22
Mistr.X> Jasný, chápu na co motorku chceš, já na ní jezdím každej den do školy, a sem s 2 taktem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek 125 pro velké

31.8.2012 v 22:50 | Nahoru | #23
CLR a XT ne to nejsou zrovna velký motorky, to už je blata lepší. Jak už tady padlo-varadero, nebo derbi terra, a nebo ještě to TDR/DT, ale ty zase 2T nechceš no, nebo to WRko, ale to je zase dost drahý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 22:52 | Nahoru | #24
mroe> tak přece jenom si dostal rozum a to CBRko nekoupil, že?

(reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 23:02 | Nahoru | #25
cita29> blata neni lepší, blata je sráč a fabrika na zákazníka sere. DR bo CeLeRa jde koupit za 20 až 30... nechci něco drahýho, odjedu sezonu a kus a mam řidičák A s 35kWtkama ... ale když o tom tak přemejšlim, 2takt bych tu chvíli možná byl ochotnej živit... no, popřemejšlim, optam se rodičů, protože benzin částečně financujou oni a uvidim... Jak vyberu mezi inzeratama 2takt v dobrym stavu? často píšou otevřenána na 20kW, neznamená to, že pak motor bude náchylnější a můžu očekávat, že se mi vysere a já budu dělat GO?

(reakce na) 125 pro velké

31.8.2012 v 23:19 | Nahoru | #26
cita29> JEŠTĚ, ŽE TAK !!! To by byla taková pi*ovina, který bych litoval celej život.. naštěstí mi brácha domluvil, a sem za to fakt rád

1 reakcí na tento příspěvek 125 pro velké

31.8.2012 v 23:42 | Nahoru | #27
no DRko jako takové je celkem delší (aspon mi připadá) než třeba Kawasaki KMX a yamaha DT. DRko má výšku sedla cca 840mm a když se na to sedne tak to ještě klesne takže já ze svíma 172 centimetrama nemám vubec problém. Být tebou volil bych spíše DTčko což mi přišlo pohodlnější než KMXko které má to sedlo u nádrže ponekud široké.Ted ale záleží jestli by si šel do 2taktu no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

1.9.2012 v 00:35 | Nahoru | #28
Johnny23> Drko má kluk co se mnou dělal autoškolu, takže se za nim zastavim a sednu si na to ... jinak já na skútru se spotřebou 3.3 najel 5 tisíc km, což mě stálo 6000kč v benzínu. Pokud bych vzal v úvahu nějakej 2takt o spotřebě 5litrů, tak mě 5tis. Km bude stát přes 9 tis. Kč.... rozdíl přes 3 tisíce - za 3390 sem si včera koupil novej krásnej UVEX ENDURO proto bych radši 4takt... možnná tu MZtu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 pro velké

1.9.2012 v 00:36 | Nahoru | #29

Mistr.X píše: mroe> chápu, znam z praxe, máš naprostou pravdu. Já ale na 125ce odjedu sezonu a fous a tak chci koupit motorku co bude žrát naprostý nic a nebudu muset na ní šáhnout. Blata je nepovedenej experiment, během 1000 najetejch km tři reklamace a fabrika neví, nerozumí a beztak sem si to udělal sám tim že sem na motorce jezdil :D chci držáka, pak si ho necham na ježdění v sobotu ráno pro rohlíky



kolik toho najezdíš za ten rok, že řešíš rozdíl 1,5l na 100km u motky co narozdíl od většiny malorážek jede???

1 reakcí na tento příspěvek 125 pro velké

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2012 v 01:07 | Nahoru | #30
no, já mam cca. 182 cm. Mam DR a v pohodě, ale s tvejma 195 cm nevim nevim, jestli by ti to nepřišlo, nemyslim že by ve skutečnosti bylo, ale přeci jenom ten pocit na tom je hodně důležitej. Motor sice nezničitelnej, ale pro parametry tvojí postavy bych spíš vzal malý varadero, ale to je zase docela problém sehnat za rotumný peníze v pěknym stavu a vzhledem k tomu, že chceš 4takt tak si nejsem uplně jistej. Jinak bych bral asi DT o Yamahy - je vyšší než DRko, je to 2takt, takže víc pojede když bude rozumně otevřený, spotřeba +- 5l. Takže pokud ti nevadí 2takt tak asi DT. A pokud chceš určitě 4takt tak bych sáhnul po DR a ten rok a půl to bez problému vydržel, jak řikam, pokud chceš spolehlivost a minimální spotřebu tak DR ideál, ale zas na úkor toho, že to nebude žádnej trhač asfaltu ani rychlostních rekordů. Tedy suma sumárum za 2takt DT pokud bys to zvládnul těch +- 5l (motor taky bez problémů vydrží hromadu km) a jestli 4takt tak asi DR. Hlavně vyber na čem se budeš cítit nejlíp a nenech si nakecat blbosti (jako třeba odemně ). Tak šťastnou volbu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki dr 125 se Suzuki DR 125 Kmindo 2 16.3.2024 v 15:16 Kmindo
Suzuki DR 125 Šroubek bohatosti sm... Suzuki DR 125 Normalcy 2 27.2.2024 v 14:53 Drakl
Hlava suzuki dr 125 z Číny Suzuki DR 125 motosuz 12 11.9.2023 v 12:45 Ararauna
Problémy s cdi na suzuki dr 125 se Suzuki DR 125, Suzuki DR 125SM Fanda_Husak 1 9.5.2023 v 15:58 combust
Zapojení karburátoru Yamaha XT 125 Motofox1 4 3.4.2023 v 14:02 Slávek-TDM


TOPlist