Uzavřeno 04.11.2012 v 01:45 uživatelem Humbart
Ale jehla na karbu má být na prvním zářezu zhora. Takže to máš dobře. Teoreticky, jelikož každý motor je trochu jiný, experimentálně ji můžeš o zářez zvednout a zhodnotit změnu.
Taky hraje roli způsob jízdy, hlavně jestli z kopce vyřazuješ rychlost.
Příklad: na své 640 mám normálně cihlové svíčky, ale při sjezdech v Alpách, jsem občas pomáhal brzdám i bržděním motorem. A potom jsem na odpočivadle vyndal svíce a byly bílé.
Vzd. šroub mám na 1 otáčku od utažení a pro můj motor je to optimum. Jehla 1. zářez zhora.
Spotřeba velmi příjemná.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 640 chudá směs
To se s dvoutaktem nedělá...jinak zadřete motor
kdyža tam neteče benál, tak nemaže
tak pozor a šťastné kilometry
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |