1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší chopper 125ccm
Pokud máš dost financí, tak se koukni buda na Yamahu Viragu, Hondu VT125 nebo suzuki intruder či yamaha drag start.
Pokud ne, tak korejský choppery nejsou taky špatný(Daelim, Hyosung).
No a čína? Proč ne, třeba ta yuki neni taky špatná, jenom nesmíš bejt levej jak šavle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší chopper 125ccm
Pokudeš seš vysokej tak vyřadíme virgo.
Taky sem se rozhodoval, mezi těmito třemi a s mýma 195cm byl intruder nebo dragstar. Víc mě to táhlo na intruše, a podívej se u čeho jsem skončil ....
Snad se aspoň kapku pomohl, a jak říkam V ať vypadá pěkně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší chopper 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
Zephyr-750 píše: Rebel 125 není špatná volba. Ale možná bych si koupil jeho novější kopii Yuki Tine. Za stejné nebo menší peníze budeš mít motorku o 10 let mladší, s jasnou historií a pravděpodobně nestočenou.
To je důležitý, ty stočené km :) Radši japonce i když bude mít třeba o 20tis km víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
FrankySS píše: To je důležitý, ty stočené km :) Radši japonce i když bude mít třeba o 20tis km víc...
Sám v profilu čínu doporučuješ, tak o co ti jde? Klidně si kup 125 japonce s 30t na tachu a 50t v reálu. Neříkám, že tyhle malé motory nic nevydrží, ale odhaduju, že 50t je hranice, kdy začínají žrát olej a jsou zralé na GO. Vzhledem k tomu, že s tím každý jezdí, co to dá a potom to stejně prodá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
Zephyr-750 píše: Sám v profilu čínu doporučuješ, tak o co ti jde? Klidně si kup 125 japonce s 30t na tachu a 50t v reálu. Neříkám, že tyhle malé motory nic nevydrží, ale odhaduju, že 50t je hranice, kdy začínají žrát olej a jsou zralé na GO. Vzhledem k tomu, že s tím každý jezdí, co to dá a potom to stejně prodá.
Doporučuju konkrétní typ, a to Yuki 125 SM... žádná jiná čína se jí nevyrovná, a to tu uslyšíš třeba i od jiných... záleží jak se kdo k tomu chová, ale tady nejde jen o motor, u číny jsou ty motory ok, problém je vše okolo... Nekvalitní matroš apod...
Pokud budeš sem tam potřebovat drapnout za plyn, tak z těch dvou doporučuji spíš toho Intrudera. Je to pěkná motorka, sytič na řídítkách (to se mi jako začátečníkovi dost líbilo protože jsem se nemusel při vypínání škrabat v rozkroku

Ještě jsem slyšel, že Honda Shadow je dobrá a fakt vypadá dospěle, ale osobní zkušenost s ní nemám. Bylo tu zmíněno Yamaha Virago, ale to je skutečně malá motorečka. Chce to vidět vedle některé z ostatních jmenovaných a uznáš, že mám pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší chopper 125ccm
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
do 20 000kč- za tu cenu seženeš leda nějakou čínu (Yuki vista 125, yamasaki , Siamoto Geco 125, Chunlan tiger 125, Adams 125 atd . Občas se za tuhle cenu objeví i nějakej starej japonec, ale ten může bejt časovanou bombou, protože ten prodejce ví, proč za to chce tak málo.
20 000kč-30 000kč Za tohle už koupíš Kawasaki Eliminator, Suzuki Marauder , což jsou jednoválce, ale taky se zhruba od 25 000kč začínaj objevovat Yamahy Viraga a Hondy Rebel. Ale většinou to jsou kousky starší 10ti let s nájezdem přes 30 000km.
nad 30 000kč se už daj koupit ty novější dvouválce do V tj Intruder, Shadow, Dragstar Aquila.
Takže si podle toho vyber, podle mě není čína špatná volba, díly jsou levný, častokrát jsou kompatibilní s většinou pitbikovejch motorů. Ale pokud umíš motorku jen natankovat a umejt, tak radši přišetři a kup něco novějšího a spolehlivějšího.
Za tuhle sezonu jsem najel 5000km a nikdy se mi nestalo, že bych zůstal někde viset se zdechlou motorkou. Byl jsem v Rakousku, kus na Slovensku, objel jsem půlku republiky a všechny závady jsem opravoval bud na krajnici, nebo jsem sehnal někoho se svářečkou. Asi 5x jsem opravoval karbec, vlivem vibrací se třeba vyšroubovala tryska, upadla jehla, ucpalo se něco atd. Taky mi třeba prasknul stojánek a po pádu se mi urazila stupačka. Vždycky stačilo zajet do nějakýho JZD a nechat to za krabičku Startek svařit. Mě třeba čína baví, je to dobrodružnější, když nevíš, co tě za jízdy potká a jestli vůbec dojedeš.

Ale chápu, že pro někoho, kdo se v tom nevyzná je čína naprosto nevhodná, pokud bych měl jet do servisu pokaždý, když to nejede, tak bych se z toho asi obtáhnul.
a) chci jezdit ne se v ní vrtat víc než je nezbytně nutné pro bezpečnou jízdu = spolehlivost
b) po nějakém čase mi určitě přestane výkonostně stačit (při tomto obsahu jasnější nad 1000 sluncí) a budu ji chtít prodat = takže aby držela hodnotu a byla po "tom" čase prodejná navzdory najetým km a stáří.
...takže jsem raději od "hříšných" myšlenek na levnou kopii Viraga (Yuki Darker) rychle upustil a šel jsem do Suzuki Intruder. A za mne spokojenost nesmírná i když čas zmíněný v bodě b byl kratší než jsem čekal

A ve stejném duchu se nesou i má doporučení. Nicméně rozhodnout si musí sám kterou cestu zvolí. To rozdělení do cenových kategorií by mohlo nakopnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
Hippieguy píše: Tom.Rossi> Zodiac to může vzít takhle:
do 20 000kč- za tu cenu seženeš leda nějakou čínu (Yuki vista 125, yamasaki , Siamoto Geco 125, Chunlan tiger 125, Adams 125 atd . Občas se za tuhle cenu objeví i nějakej starej japonec, ale ten může bejt časovanou bombou, protože ten prodejce ví, proč za to chce tak málo.
20 000kč-30 000kč Za tohle už koupíš Kawasaki Eliminator, Suzuki Marauder , což jsou jednoválce, ale taky se zhruba od 25 000kč začínaj objevovat Yamahy Viraga a Hondy Rebel. Ale většinou to jsou kousky starší 10ti let s nájezdem přes 30 000km.
nad 30 000kč se už daj koupit ty novější dvouválce do V tj Intruder, Shadow, Dragstar Aquila.
Takže si podle toho vyber, podle mě není čína špatná volba, díly jsou levný, častokrát jsou kompatibilní s většinou pitbikovejch motorů. Ale pokud umíš motorku jen natankovat a umejt, tak radši přišetři a kup něco novějšího a spolehlivějšího.
Za tuhle sezonu jsem najel 5000km a nikdy se mi nestalo, že bych zůstal někde viset se zdechlou motorkou. Byl jsem v Rakousku, kus na Slovensku, objel jsem půlku republiky a všechny závady jsem opravoval bud na krajnici, nebo jsem sehnal někoho se svářečkou. Asi 5x jsem opravoval karbec, vlivem vibrací se třeba vyšroubovala tryska, upadla jehla, ucpalo se něco atd. Taky mi třeba prasknul stojánek a po pádu se mi urazila stupačka. Vždycky stačilo zajet do nějakýho JZD a nechat to za krabičku Startek svařit. Mě třeba čína baví, je to dobrodružnější, když nevíš, co tě za jízdy potká a jestli vůbec dojedeš.
Ale chápu, že pro někoho, kdo se v tom nevyzná je čína naprosto nevhodná, pokud bych měl jet do servisu pokaždý, když to nejede, tak bych se z toho asi obtáhnul.
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší chopper 125ccm


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší chopper 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší chopper 125ccm
Zephyr-750 píše: Tom.Rossi> ...Problém majitelů a ne výrobce. A je jedno, jestli to byla čína nebo japonec...
Tak bez diskuze, že nezodpovědný majitel dokáže ze sebelepší (nejen) motorky udělat vrak. Nicméně počet stížností na čínské motorky ze strany jejich "šťastných" majitelů o něčem vypovídá. Za všechny např. zablokovaná řidítka za jízdy na Yuki Darker , to už není legrace. Argument, že kdo nemá ruce levé, tak si s drobnýma závadama poradí není úplně na místě, protože pokud se budu chtít v něčem pořád vrtat, tak můžu začít modelařit nebo se věnovat veteránům. Tam si šmíru, lepidel, barev a já nevím čeho za nehtama užiju požehnaně a v případě veteránu pak úsilí můžu završit i jízdou a případným uplatňováním technických dovedností v terénu když se to vysype. Nicméně předpokládám, že zakladatel vlákna chce jezdit a servis svépomocí omezit jen na úkony nezbytně nutné pro to aby poznal světa kraj a užil si to. Což mě osobně až tak zavrženíhodné nepřijde

edit: překlep
Naposledy editováno 21.09.2012 07:05:19
Hippieguy píše: Ladis85> To určitě je, ale zase je nejdražší. Pro šestnáctiletýho kluka je docela utopie koupit si mašinu za 45 000kč. Kor když je to něco, co bude za dva roky prodávat.
Jednak se dá pořídit pod tou cenou, co píšeš (viz DragStar XVS 125 v inzerci) a za další dragouna po čase bez problémů prodáš a ani na tom prodeji nemusíš moc tratit. Nemluvě o tom, že ta mašina je fakt krásná.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika Daelim VL 125 Daystar | kcermak | 1 | 6.2.2025 v 12:12 krokoš |
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
vadný karburátor Kawasaki EL 125 Eliminator | Guru22 | 4 | 21.11.2023 v 05:46 Guru22 |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... | Danda01 | 4 | 13.9.2023 v 12:39 Romansan |