Jakékoliv další tipy na laďák uvítám. Klidně i z druhé ruky.
Požadavky: Rozumná cena, homologace (vyndavatelná homovložka je plus), životnost (parkuju venku, nerad bych, aby to po sezóně nebo dvou totálně zrezlo). Nechci karbon.
Rady, že na GS je laďák na hovno nepotřebuju. Starou koncovku nadšeně zevnitř žere koroze, tak proč výměnu nespojit s lepším zvukem.
1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e

1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e
1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e

2stroke píše: Přesně tady tyto výfuky od Marvingu jsem měl na mé GSX 1100 F (samozřejmě úplně stejné ty výfuky jako z tvého odkazu nebyly - mezi GS 500 a GSX 1100 je malinko rozdíl - ale byl to stejný typ), zvuk byl úplně stejný jako u sériového výfuku...
Dík. Škrtám z výběru, takže zůstává Takkoni, Ixil a cokoliv, co místní doporučí. Kdo doporučí něco, co má ve sklepě a chce se toho zbavit, má plus

1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e

Edit jinak ixil ma dobre ceny a hodne toho ma s homo vlozkou takze no stres pred fizlama a zahranicim
Naposledy editováno 20.09.2012 11:50:53
1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e
Naposledy editováno 20.09.2012 15:51:07
Hafuša píše: Ahoj.Tady je docela pěknej kousek.V porovnání docela "levně"motoshop.miramoto.cz/cz/e-shop/366309/c11431-akce-vyprodej-2011/vyfuk-ixil-suzuki-gs-500-e-0105-os8031-doprodej-2011.htmlTeda píšou,že není skladem,ale třeba by šel ještě objednat...
Dík. O tom vím

Cena je v pohodě. Tím levně bylo myšleno, že mi nemáte doporučovat karbonový akrapy a jiný na GS zbytečně předražený hračky

Další věc je,že pokud koupíš nějakou no name nebo i nějakou univerzální laděnou koncovku.Bude muset motorka pravděpodobně na seřízení.Aby nedošlo ke zhoršení průběhu výkonu
Další věc je,že aspoň mě jde docela o vzhled.A pokud si představím,že bych koupil na GSo "laděnou koncovku" ,třeba právě ten Ixil.Tak oni ho dodávají i s montážní sadou pro napojení na původní potrubí.Jenže u GS je potrubí ČERNÉ a ta montážní sada je z NEREZU!!!! Takže to napojení a přechod nerez - černá trubka mi teda na pohled naprosto nesedí a působí to na mě jako pěknej bastl.
To už bych si radši koupil tu dražší "laděnou" koncovku od Ixilu.Která je v černém provedení.A napojení bych řešil,aby to přesně dosedalo na původní výfukovou rouru.Pak by to bylo celé designově čisté....
No asi jsem moc náročnej.Taky jsem to řešil a stále občas si s myšlenkou nového výfuku pohrávám.
Se seřízením se počítá - aspoň se to děcka na průmyslovce naučí


2 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e
Původní koncovka byla uříznuta kousek za koncem svodu a Yoshimura byla na svodovou trubku navlečena a zajištěna pružinami.
Nevýhodou ale u GS500 jest to, že pokud není výfuk vyroben na míru přesně dle originálního, je třeba odmontovat hlavní stojan, jelikož s jiným výfukem se stojan ve zvednuté poloze nemá kde "opřít".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hromová roura Marving na GS500e

Naposledy editováno 21.09.2012 04:44:45
J.M.K. píše: Není to pravda, že na GS500 "laďák" nemá význam. Měl jsem tam nerezovou koncovku Yoshimura RS-3 a zvuk byl výborný, srovnatelný se zvukem litrové sportovní motorky. Na volnoběh sice nebyl nijak znát, ale stačilo slabě vrknout plynem a bylo to asi, jako když najednou štěkne stádo dvaceti vlčáků. A výměna ani nijak nerozhodila motor - výkon jako čert a spotřeba 3.5l/100km.
Původní koncovka byla uříznuta kousek za koncem svodu a Yoshimura byla na svodovou trubku navlečena a zajištěna pružinami.
Nevýhodou ale u GS500 jest to, že pokud není výfuk vyroben na míru přesně dle originálního, je třeba odmontovat hlavní stojan, jelikož s jiným výfukem se stojan ve zvednuté poloze nemá kde "opřít".
To vypadá lákavě, ale bez hlavního stojanu bych být nechtěl.
Jinak mám za to, že ta koncovka je jen dvouplášťová trubka s vatou. Za kvalitu fotek se omlouvám.


Enthropy, Johny_F> Problém je v tom, že "botka", o kterou se hlavní stojen ve zvednuté poloze opírá, je součástí originální koncovky a bez ní by stojan asi bouchal do kyvky, nebo koncovky... těžko říct, na tom GSu na fotkách už to bylo tak udělané a stojan odmontovaný, tak jsem to nezkoumal. Až na tom druhém, kde byl výfuk origo, jsem zjistil, jak to má býti. Sice si to včíl nedovedu pořádně představit, ani to změřit, jelikož takovou motorku včíl nemám, ale myslím, že snad nebude problém tam přidělat nějaký opěrný element na jiném místě rámu, třeba poblíž čepu stojanu. Není snad tak nezbytné, aby se stojan opíral až na konci svého ramene.
1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e
1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e
1 reakcí na tento příspěvek Hromová roura Marving na GS500e






Pokud je v pohodě, tak původní rouru neřež. Radši si hoď inzerát, že hledáš dobitej nebo rezavej origo výfuk na GS a ten pak znásilni

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stále černá svíčka na dvouválci SUZ... Suzuki GS 500E | MeCool | 17 | 10.3.2025 v 16:31 Pedl |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 29 | 21.2.2025 v 12:32 vojta007 |
Suzuki GS500E kontrolka, čím nahradit Suzuki GS 500E | JirkaGS | 11 | 18.2.2025 v 10:00 vojta007 |
Nesvítí světla Suzuki GS 500E | Gsóóó | 1 | 10.2.2025 v 15:16 rg250 |
Nestartuje Suzuki GS 500E | Dejwidos | 24 | 6.2.2025 v 11:03 Dejwidos |