paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nefunkční chcípák
19.10.2012 v 16:54
Musím zdechat klíčkem páč červené tlačítko nemá vliv. Když sem ho rozebral a spojil dráty taky to nemělo vliv. Takže problém bude buď v kabeláži, nebo v místě kam ty dva drátky vedou. Poradí někdo k čemu je chcípák připojený?

Dík

Blokovaní uživatelé: Rogerer

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 17:03 | Nahoru | #1
chcípák nebo klíček? drátek z chcípáku půjde asi někam k přerušení kontaktů, cívka? nevím...docela by mě to taky zajímalo, nad tím jsem nikdy neuvažoval

(reakce na) Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 17:14 | Nahoru | #2

PájaViků píše: chcípák nebo klíček? drátek z chcípáku půjde asi někam k přerušení kontaktů, cívka? nevím...docela by mě to taky zajímalo, nad tím jsem nikdy neuvažoval



Název tématu napoví co nefunguje

Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 18:10 | Nahoru | #3
chcípá se klíčem,chcípák je nouzovka.Dokonce to mám v manuálu .Ale jinak neporadím

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 18:15 | Nahoru | #4
Jestli je to jen tlačítko, tak může jen poslat impuls do ECU a tam může být předprogramovaný počet nouzových vypnutí. Pokud se vyčerpá, pak to může takto dopadnout. Některé mašiny to tak mají. Takže projdi kabeláž, kam dráty od tlačítka vedou.

(reakce na) Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 18:22 | Nahoru | #5

J.M.K. píše: Jestli je to jen tlačítko, tak může jen poslat impuls do ECU a tam může být předprogramovaný počet nouzových vypnutí. Pokud se vyčerpá, pak to může takto dopadnout. Některé mašiny to tak mají. Takže projdi kabeláž, kam dráty od tlačítka vedou.



Tlačítko a k němu připájený červený a bílo-červený drát, při jejich spojení to nemá na start vliv. Vedou spolu s ostatníma kablíkama do svazku který míří pod nádrž a jsou omotané společnou izolací. Proto se ptám než to začnu odstrojovat jestli někdo neporadí, ať nemusím rozkrájet celou elektroinstalaci.

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 18:47 | Nahoru | #6
stahni si manual a tam uvidis elektroschema a kam ty draty vedou

manual je tady

http://www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-yzf-r1.html#manualy

jinak ja chcipak pouzivam furt a bez problemu

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 19:37 | Nahoru | #7
chcípák je k ničemu...stejně nehodláš padat ne?

(reakce na) Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 19:44 | Nahoru | #8

tigerbou píše: chcípák je k ničemu...stejně nehodláš padat ne?



nevim jak to ma jeho R1, ale pokud ma automaticke rozsveceni svetel, tak je bez chcipaku neseridi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční chcípák

19.10.2012 v 20:14 | Nahoru | #9

Bubrak ZX10R píše: stahni si manual a tam uvidis elektroschema a kam ty draty vedou

manual je tady

http://www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-yzf-r1.html#manualy

jinak ja chcipak pouzivam furt a bez problemu


Není správný formát url.
obrázek[/url

Na druhém obrázku je chcípák pod číslem 59. Tak zitra aspoň zhruba vím kde mám kutat. Doufam ze se nekam posunu

Naposledy editováno 19.10.2012 20:14:37

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční chcípák

20.10.2012 v 10:29 | Nahoru | #10
předpokládám, že to budeš mít podobný jako na ´99...
pod prdelej máš relé, který přerušuje celej okruh. Co spínač od bočáku, chcípneš to když vyklopíš bočák se zařazeným kvaltem? Pokud nechcípne,zůstalo viset to relé. Pokud bočák vypíná, je to v kabelech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční chcípák

20.10.2012 v 19:03 | Nahoru | #11
XJelen> Stojánek to chcípne.

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční chcípák

22.10.2012 v 00:26 | Nahoru | #12
chcipakem se nema chcipat? cemu to vadi?
uz sem na tohle par diskusi zaslechl v hospode u piva a nikdy z toho nebyl zadnej rozumnej vystup.
Prijde mi to jako svetova otazka co bylo driv? -slepice nebo vejce.

Ja klickem zapinam eletriku a startuju startovacim tlacitkem a tim padem chcipam chcipacim tlacitkem a pak teprve klickem odpojuju eletriku.
Pokud by klicek primo startoval tak bych to klickem tak jako v aute zdechal ,ale takhle k tomu pouzivam chcipak. Prijde mi to logictejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční chcípák

22.10.2012 v 08:50 | Nahoru | #13
cuir. V návodech opravdu bývá napsáno, že červené tlačítko slouží k nouzovému vypnutí. Což ale neznamená, že by se tím nedal motor vypínat naprosto běžně.
Mně naopak přijde nelogické dělat dva úkony tam, kde stačí jeden.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční chcípák

22.10.2012 v 12:02 | Nahoru | #14

Maartyy píše: XJelen> Stojánek to chcípne.


čekuj kabeláž... ale, pokud by byl seklej kabel, bylo by to jako vyplej chcípák... když ten chcípák vypneš, nastartuješ, nebo ne? Pokud ti to blokne starter, pak by přepínač fungoval správně

(reakce na) Nefunkční chcípák

22.10.2012 v 12:38 | Nahoru | #15

1100Virago píše: cuir. V návodech opravdu bývá napsáno, že červené tlačítko slouží k nouzovému vypnutí. Což ale neznamená, že by se tím nedal motor vypínat naprosto běžně.
Mně naopak přijde nelogické dělat dva úkony tam, kde stačí jeden.


ale zase chcipat klickem neni takova frajerinka jako kdyz zastavis u houfu zenskych a vrknes plynem a hend zdechnes chcipakem klickem by to nebylo ono:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční chcípák

22.10.2012 v 13:42 | Nahoru | #16
XJelen> Nastartuju at je chcipak zaply nebo vyply. Chcipak funguje tak ze kdyz je zapnuty tak jsou ty dva dratky co do nej vedou spojene? Nebo naopak, spoji se pri vypnuti chcipaku? V prvnim pripade by musel byt problem primo v tlacitku ktere kabliky permanentne spojuje. Zkusim ho jeste rozebrat a to do posledniho dilku, popripade dratky odpajet od tlacitka a uvidime co se stane.

Nefunkční chcípák

22.10.2012 v 16:35 | Nahoru | #17
Chcípák je zbytečná váha navíc. Kór na R1 pičovole. Doporučuju celý odříznout
Taky chcípám klíčkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční chcípák

22.10.2012 v 16:57 | Nahoru | #18

Maartyy píše: XJelen> Nastartuju at je chcipak zaply nebo vyply. Chcipak funguje tak ze kdyz je zapnuty tak jsou ty dva dratky co do nej vedou spojene? Nebo naopak, spoji se pri vypnuti chcipaku? V prvnim pripade by musel byt problem primo v tlacitku ktere kabliky permanentne spojuje. Zkusim ho jeste rozebrat a to do posledniho dilku, popripade dratky odpajet od tlacitka a uvidime co se stane.


hele je to normálně rozpínací přepínač, normální poloha je sepnutej a když klapneš nahoru, tak rozpojí obvod toho relé a to přeruší zapalování a obvod startéru. Takže když to rozepneš neměl by ani točit startér a mělo by to zhasnout.

(reakce na) Nefunkční chcípák

24.10.2012 v 13:15 | Nahoru | #19
XJelen> tim se ovsem moznost poruchy omezuje jen na cerveny cudlik o vikendu ho vymenim docasne za nejaky jiny gombik a uvidim

Nefunkční chcípák

26.10.2012 v 19:12 | Nahoru | #20
Po odpájení chcípáku na mě čučely ty dva dráty a motorka nastartovala

Naposledy editováno 26.10.2012 19:13:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 31.5.2024 v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist