Mám celkem domlácená kovaná OZta ke svojí factorce a chtěl bych se je pokusit dát do pucu.
Bod 1) potřebuji někoho, kdo by je opravil - předek je na jednom místě trochu nakoplý a zadek dostal asi pořádnou prdu, ráfek už někdo měl v ruce ale oprava se úplně nezadařila a povrch ráfku je zvlněný a hrbolatý, prostě prasárna. Rád bych tedy nějakou firmu, nejlépe v okolí Prahy, kde mi řeknou jestli je reálné to dát dohromady, bude na to spoleh nebo ne a eventuálně to i kvalitně opraví. Radši si připlatím za slušnou práci, nepotřebuji za každou cenu ušetřit.
Bod 2) by poté byl elox. Je možné chytit takový modrý odstín, jaký ta factory origo kola mají? Komaxit nechci, mám s ním zkušenosti a i když držel, je to celkem tlustá vrstva a hlavně by to nemělo tu hloubku.
Prosím tedy o vaše názory a doporučení
takže po opravě kola bude rozumnější nalakovat a odstínů barev a různě probarvených vrchních laků je dnes tolik,že si určitě vybereš...
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
Milosek.m píše: zadej si kde kdo děla elox a tam ti poradej....jo a v katalogu rsv je to kolo "anodiozovaný" asi za 35koliku kdyby jsi chtel novy ale musela to byt mrda z toho stojanku ze to skurvilo ozeto
Tvl to je kružítko, ty ze stojánku nepadaj
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
Petr-RSV píše: Bratr nechával spravovat kované kolo na Subaru, kde chyběl i kus materiálu. Ve Fryštáku na to je firma, kde dělají věci i na rally - rámy s homologací apod. www.ncpower.cz . Tam by ti to udělali na 100% a v super kvalitě - dělají to denně. Co se týče toho eloxu, tak to je bez šance (nebyl by to rovnoměrný odstín). Nechej to zalakovat. Origo kola jsou eloxovaně?
Tady tu firmu doporučuji....sice mě rovnali liták, ale byl tak bouvhlí,že narážel zevnitř do brzdiče....už jsem ho odepisoval a za 300Kč aj s přezutím mě to udělali za hodinku na oběd.
Dělá to už dlouho a fakt parádně.
http://alurepas-pekar.cz/
Ja bych to vzal modrou metlou.... Plus treba nakej polomatnej vrchni lak, ja ted budu stejne opravovat bejby bratricky tech tvejch... z rs125
Naposledy editováno 29.10.2012 15:32:08
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
Sice to teda asi nejde opravit a nepůjde to nastříkat ale já si nějak poradím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |