*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022
10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/
Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek
Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.
*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE
Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …
Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.
Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.
Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.
Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.
Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************
Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Sema píše: Verdom> Hm, to bych rozhodně neřekl, že je to takto umělé. Zajímavé, co všechno jde udělat.
A prý se to dělá tak, že se ten nový díl hodí na nějaký čas do hnoje a chytne to pak tu správnou patinu působením těch organických látekelevator píše: A prý se to dělá tak, že se ten nový díl hodí na nějaký čas do hnoje a chytne to pak tu správnou patinu působením těch organických látek
Jako asi by hnůj fungoval taky, ale kdo by se v tom hrabal.
Ale tak jak se dělají přípravky proti korozi,
tak jsou i ty, co jí rozjedou, jako třeba Owatrol rust spirit .
Pokud se to zároveň i zavře do igelitovýho pytle a ob den přikrmí,
máš za pár dní lišku jak pod okapem za rok.
Vlasťáku tak hodně kilometrů v sedle se šťastným návratem.