![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ohledně toho co chci: Menší sportovnější skůtr, se kterým nebude problém dojet vzdálenosti alespoň 50km . Nechci zas bejt úplná brzda tak aby se s tím dalo jet aspoň těch 90, jestli je to vůbes reálný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jaké máš rozpočtové omezení?
1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Upřímně: co tě k tomu skútru tak táhne, že je podle Tebe lepší jak 4T dvácy?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Já to v globálu vidim asi takhle:
- Alespoň 90km/h 125ccm skútr sice dá, ale nedá se očekávat, že by to přežil něják dlouho
- Ve městě vyhrává skútr? A čím konkrétně?
- Dát na skútru víc jak 50km, tak mi nejspíš praskne hlava z toho rámusu neuvěřitelně vytočenýho motoru
- Spotřeba bude asi taky trochu jinde
- Variátor = další potenciální kurvítko, jehož oprava není zrovna laciná
- Viděl jsi někdy stav skútrů ve městech u moře? Dovoz nebude o moc lepší
- Krytí nohou proti větru je sice na skútru lepší, ale když slítneš, tak je jedno jestli ze skútru nebo z dvacky = rozhodně se vyplatí na to mít výbavu
To je čistě můj názor a samozřejmě Ti tím neberu ten Tvůj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Pro zajímavost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 04.11.2012 22:11:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm
sharkis píše: Sucker> tak to abys rozbil prasátko - pokud se nepletu, tak je TDR dvoutakt, což je sakra drahá věc na provoz
E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR
To bude asi tím že je to dvoutakt? A nebo tím že tam přílíváš olej jako do všech 2T? Větší kravinu si napsat ani nemohl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
EpicFail píše: To bude asi tím že je to dvoutakt? A nebo tím že tam přílíváš olej jako do všech 2T? Větší kravinu si napsat ani nemohl
Proč myslíš, že je to kravina?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jasně, že ten rozdíl nebyl tak dramatickej, ale prostě ho ten kilometr v součtu stál opravdu víc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm
Za mě jdi zásadně do stroje typu YBR.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
-jestli jezdíš po městě přes hodinu a v zácpách absenci řazení+spojkování uvítáš
-nohy na podlážce máš lépe chráněny při bočním nárazu od auta
-řve to jen při rozjezdu, pak už to vyjde na stejno
-ybr bude mít stejné problémy 90tku udržet, vybírej radši mezi vodníky
-lepší ochrana před deštěm, větrem a zimou (některé maj i vyhřívání od motoru)
-převezeš i uzamkneš víc nákladu
-pohodlněji se ti nastoupí
-řemen vydrží až 15tkm, variátor odejde skoro ve stejné době jako ozubená kola+vidličky ybrka a bude to levnější a snažší na výměnu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/6.gif)
(přesto bych si já skůtr nikdy nekoupil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
skůtra má ve městě dost výhod - úložný prostor ne věci, nemusíš řešit kam hlemu či rukavice, dobrá ochrana před bordelem a zimou, levný provoz, snadný provoz bez řazení a spojkování mezi auty
jinak ta 250 jela i přes 120 tachoa v kuse se dalo držet 100-110 se spotřebou 3,5 a na 300 km trati jsem jel za cca stejný čas jako autem, mimo města mě auto předjelo, ve městě přes 3 semafory jsem předjel já auta ve výsledku to vyšlo nastejno
ad hluk a vytočený motor, na nízké otáčky byl skůtr super tichý na rozdíl od LC8
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
na při 90 kmh to bylo pořád v pohodě
sharkis píše: Prosimtě to bydlíš v New Yorku, že to chceš do města a zároveň na tom dát alespoň 50km ?
Upřímně: co tě k tomu skútru tak táhne, že je podle Tebe lepší jak 4T dvácy?
Já to v globálu vidim asi takhle:
- Alespoň 90km/h 125ccm skútr sice dá, ale nedá se očekávat, že by to přežil něják dlouho
- Ve městě vyhrává skútr? A čím konkrétně?
- Dát na skútru víc jak 50km, tak mi nejspíš praskne hlava z toho rámusu neuvěřitelně vytočenýho motoru
- Spotřeba bude asi taky trochu jinde
- Variátor = další potenciální kurvítko, jehož oprava není zrovna laciná
- Viděl jsi někdy stav skútrů ve městech u moře? Dovoz nebude o moc lepší
- Krytí nohou proti větru je sice na skútru lepší, ale když slítneš, tak je jedno jestli ze skútru nebo z dvacky = rozhodně se vyplatí na to mít výbavu
To je čistě můj názor a samozřejmě Ti tím neberu ten Tvůj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
máme Vity 125. mimo město sice neudrží 90, ale 80 v klidu.
z křižovatek odpálíš prostým otočením plynu
nestepuješ po řadičce při lovu na neutrál
ÚLOŽNÝ PROSTORY (neocenil jsem,dokud jsem nepoznal)
palivoměr (nevím, jak to mají ty jmenovaný motorky?)
žádný otevírání/zavírání benzínu - otočíš klíček, zavrčí čerpadlo a startuješ (obzvlášť žena to oceňuje)
když zamknu řízení a motorka stojí na hlavním stojánku, tak se stojánek zablokuje - další forma pojištění proti zlodějům
kurevsky pohodlný sedlo
v dešti máš suchý nohy (kdo někdy dojížděl do práce, tak to dokáže ocenit)
manévrovatelnost neskutečná (ano,tady je i nevýhoda, že 10´kola tě na horší silnici natřesou - částečně to eliminuje to dobrý sedlo)
když se sekneš někde v parnu ve městě (a ne vždycky to jde prokličkovat), tak se motor chladí větrákem a nepřehřívá se
ad řev vytočenýho motoru - když si dáš hlavu k výfuku, tak dřív cítíš teplo, než bys slyšel zvuk
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 05.11.2012 16:41:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kymco Agility 16+ po nastartování p... Kymco Agility 125, Kymco Agility City+ 125 | Jurda65 | 2 | 15.7.2022 v 16:42 zdenysrx6 |
přepis do madarska pls Gilera Runner 125 | Tomas737 | 9 | 30.3.2022 v 19:18 cmiral |
Poraďte se zazimováním Gilera Runner 125 | Tomas737 | 12 | 19.10.2021 v 11:05 SuperSic58 |
Nejede Gilera Runner VX 125 Gilera Runner 125 | Ivan007 | 12 | 17.2.2021 v 14:12 SkotyCZ |
ztrata výkonu během jízdy Gilera Runner 125 | Abs | 5 | 31.10.2020 v 19:52 Jiřin61 |