Uzavřeno 13.11.2012 v 06:23 uživatelem Shark660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
ta má druhá projižďka na jawě 660 sportard byla u brněnské přehrady kdy jsem vyjel po štěrkové cestě (!opravdu odmítám pro některý překrucovače že by ta trojka ustřelila na štěrku!) na hlavní kolem přehrady (po brňák kolem Pryglu), když jsem vyjížděl do střechy na hlavní tak mně ta mašina dvakrát zdechla. možná je to mým zvykem na gumové motor jawy 350 na které jsem přijel, možná je to tim že neumím na motorce jezdit, možná to bylo motorkou.... přece jenom je to jednoválec a to naladěné do daleko vyšších otáček než na xt.
můj dojem odpředtim? do 4500 otáček jako jawa 350 jedoucí na jeden válec od 4500 nahoru?
vypadalo to přesně takhle
prostě kladivo který je do určité chvíle přiškrcený aby pak začlo bouchat o to víc.
nikdy mně nezáleželo na papírovéch parametrech, jde o to jak se ten motor projevuje a ten motor ve sportardovi z ničeho nic když ho nutíš chytne překvapivou a neprosto vyrážející dech chuť k životu. to co do té doby bylo utlumený tak pak bouchnou saze. říkali borci z jawy že ten motor pokud je surové tak je tohle výraznější, pak že je to trochu plynulejší.
takže jsem vyjel na tu hlavní.... je pravda že bylo asi 15°C a zrovna začínalo mrholit.
jenomže v místě kde já jsem vyjel na hlavní, dal jsem za jedna- opatrně, za dva amírné náklon dopředu ať se nezvedá, napůl opatrně ale už do otáček a pak za tři.... narychlo puštěná spojka a plyn okamžitě na doraz, otáčky poklesly na něco nad 5 tisíc, v tu chvílu jsem byl v aleji která byla zastíněná a kde byl asfalt suché. opravdu jsem se leknul když mně ta prdel ustřelila a bylo to v otáčkách kdy ten motor kope nejvíc. kdo ví jak se chová jednoválec naladěné do otáček ví o čem mluvím při tom samozřejmě přední šavle natažený a nádherná zvuková kulisa.
konkrétně to byl jawácké prototyp jawy 660 s bíléma plastama pokreslené fixou
john-mcclane na ní jel přede mnou a pamatoval si aji ten můj odjezd na tu hlavní
takže je to pravda. bylo to sice za zhoršenéch podmínek, ale furt to bylo na čistým a nemokrým asfaltu.
kdo mě zná, ví co su zač, že su možná blázen ale ne pohádkář a te´d mám upřimnou náladu po těch pár páterech. ale ani tak si nevyméšlím.
lákal by mě ten calif. takovýhle hrubý chování v retropodání
a prosím nesrovnávat s řadovéma čtyřválcama. aji když to bude mít 4x tolik koní a bude se to zvedat na prdel aji na šestku plynem, furt to chování nebude tak surový.
konec konců, věřím že druhé ročník jawadnů nebyl určitě ten poslední takže pokud má někdo nějaký pochybnosti nebo si chce sportarda "recenznout" na vlastní kůžu, nic mu nebrání se s nim na jaře nebo v letě osobně projet.
rád si s nim pak povykládám o tom jaký byly jeho dojmy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |