Nebo také může být rozhozená směs a v určitém režimu ulívá svíčku. Ale střílení při ubrání plynu ukazuje na chudou směs, kterou mj. může zapříčinit právě nízká hladina v karbci.
Postup je v základu takový, že se dorazovým šroubem nastaví takové otáčky, kdy motor běží pravidelně a udrží se (tedy většinou mírně nad předepsané volnoběžné otáčky), pak se pomalu laboruje se šroubem bohatosti, až se "vychytí" nejvyšší otáčky. Otáčky se pak upraví dorazovým šroubem na předepsanou úroveň a opět se šroubkem bohatosti zkusí, zda se otáčky na jednu, nebo druhou stranu nezvýší. Případně se pak ještě upraví dorazovým šroubem a důležité je, aby motor při přidání plynu reagoval svižně a plynule, bez váhání, "skákání" do otáček a střílení. Bohatá směs se projeví černou svíčkou a někdy i zvýšenou kouřivostí (zvlášť u dvoutaktu) a někdy se motor při přidání hltí, chudá směs zase neochotou motoru akcelerovat do otáček, bílou svíčkou a také samovolným zvyšováním volnoběžných otáček (podobně jako při falešném vzduchu).
Naposledy editováno 14.09.2013 10:38:45
Mám suzuki DR650R rv 91. po výměně vydřené vačky a vahadel, motorka nechce jít na neutrál více než 6tis otáček a při jízdě z ní člověk víc jak 4tis. otáček taky nedá, karbec už byl několikrát vyndanej, s jehlou jsem laboroval, se směsí taky, hladina v karbecu by měla být dobrá, filtr vypranej v benzínu. Skoušel jsem jinou řídící jednotku zda to nebude tím, pořád stejné. Jo a když mám jehlu uplně na té drážce aby byla směs co nejvíce ochuzená, tak svíce stejně jsou černé, přitom jsem dávali gufera na ventily nové a kroužky by měli být také v pohodě, poradte díky:)
1 reakcí na tento příspěvek Náhlý úbytek výkonu
Nyní závada - samotné CDI 12D00...:
Po dlouhodobém dloubání a hloubání a několikaterém diagnostikování stařičkým PAL testem JT, a dále pamatovaje poučky, že křivka regulace předstihu podle otáček jest křivkou základní platící pro plný výkon, kdy motor s velkým přebytkem výkonu je provozován na plný výkon jen velmi zřídka, a proto korekční hodnoty mají zcela zásadní význam, jsem zjistil (po 4 Plzních a půl krabičce černých Benson & Hedges), že k žádné regulaci (předstihu), vlivem mi neznámého činitele, nedochází...
Takže CDI sice pouštělo impulz na ind. cívky, nicméně stále na hodnotě otáček volnoběžných...
Minulý týden jsem zakoupil od zde registrovaného uživatele Tiber88 identickou jednotku 12D00 (za super cenu v porovnání s jinými nabídkami), a problém jest vyřešen...
Dále pak tím, že vlivem špatného předstihu docházelo k zahoření části směsi i v koncovce výfuku, tedy v místě, kde docházelo vlivem zpětného tahu k okysličení, se mi utrhla (vyhřátím) absorbční trubka od koncového "tlumiče" ve výfuku (3 bodové sváry), kompletně se roztrhala a následně úzkými průzory "tlumiče" vyletěla ven absorbční vlna (původně kolem trubky), opálila se cedulka s logem na vnější straně tlumiče, a shořelo lůžko guma-kov, kterým je tlumič připevněn v rámu...
Ponaučení:
I když CDI dává impulz, neznamená to, že musí být ready Což určitě není nic revolučního pro zkušenější, nicméně učícím se dávám na vědomí
Naposledy editováno 29.09.2015 10:52:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | FerryUltra | 13 | 28.10.2022 v 16:12 Drakl |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |