Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
zajímalo by mě, jestli pokud koupim ahopingovou spojku musím kupovat jiné lamely, nebo jsou shodné s těma co mám na standardním svém spojkovém koši? a jak dlouho taková spojka vydrží cca?
když koupíš antihop, tak je to zpravidla celá spojka, vč. koše, lamel etc.
vydrží něco mezi nulou a pěti miliónama kilometrů, podle toho jaký je majitel hovado, ale při běžném způsobu použití vydrží víceméně to samý co normální spojka.
Je to jak kdy Nevím, jestli to tak TSS má u všech spojek... ale s jistotou vím, že na některých to tak opravdu je, nahrazují třeba jen unašeč a přítlačák...
Pokud vím, tak se mění celá spojka protože tam jsou štylovatelné pružiny pro nastavení ´´anti-hopu´´ a podle mě tohle hraje hlavní roli u výdrže spojky hned po levé ruce šoféra...
Lamely, plechy a vnější spojkový koš zůstávají téměř vždy původní. Akorát je třeba zkontrolovat celkovou výšku sady lamel a plechů aby korespondovala s předpisem výrobce spojky. Pokud je v sadě jedna "odlehčovací" lamela, tak ta se obvykle vyhazuje a nahrazuje standartní lamelou. Více najdeš v manuálu (např. u TSS). Na spojce se nic "nešteluje", pouze můžeš měnit pružiny nebo vnitřní unašeč s jiným úhlem vypínacích segmentů, pokud ho výroce dodává.........