Téma: PCX 150 na dalnici?
29.11.2012 v 23:00
Je PCX 150 vhodná na dálnici? Prý je to na pohodovou jízdu 80-90, což by už šlo. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Díky
Mám PCX 125, občas s tím jezdím i po dílnici. Tak cca 110km/hod. Jízda jako taková je v této rychlosti na motorce naprosto v pohodě. Motorka se nevlni, ani neklepe. Po dálnicích dělám přejezdy tak cca do 20km. Do Brna bych na tom po dálnici nejel. Přeci jen je to lehká motorka, a když tě někdo předjede trochu svižně, tak to s ní trochu zamává. Takže na občasný přejezd dálnice je to v poho, ale na delší jízdu po ní to moc není a to si myslím že bude platit i pro PCX 150.
Já jezdím s Altanticem 250 a když jedu po dálnici jezdím 120 km/hod, nebezpečné mi to nepřijde, jde i předjíždět kamiony. Když je velký provoz (D1) tak nikdo moc víc než 120 nejede a to ani v levým pruhu a když je prázdno, tak se chce jen pořádně koukat do zrcátek, aby se někdo nepřiřítil. 80 - 90 km/hod je už o držku, to leda jet za kamionem (v nějaký rozumný vzdálenosti) aby tě neobjížděli, ale museli předjet jiným pruhem. Ale pozor, za kamionem se tvoří vzduchový pytel a motorka se nechladí, tak nejezdit tak moc dlouho.
Z vlastní zkušenosti, jak udržíš 100km/h, tak není problém. Kamiony tě už nepředjíždí a klidně se můžeš za jeden pověsit a alespoň ušetříš na spotřebě a budeš krásně v zákrytu. Připadá mi, že v porovnání před tak 5-10 lety se dálnice dost zpomalily. Dříve jsme jezdili tak těch 160 a ostatní drželi krok, teď už jen tak 110-120, a téměř nikdo mě nepředjíždí, dokonce většina jede ještě pomaleji...
PCX je takový zvláštní skútr neskútr - nemá ochranu proti větru jako klasické vetší skútry, třeba zrovna na kotníky fouká díky vykrojení plastů mnohem hůře než na klasickém naháči. Originál plexi taky moc nechrání a vítr tlačí přímo do helmy. Párkrát jsem jela na 125 a ten výkon je na dálnici fakt žalostný, 150 je na tom o něco lépe, ale žádný extrém. Co se týče rychlosti, tak v zatáčkách v cca 90 km/h se vlní a celkově mi přijde méně stabilní, taky díky těm úzkým gumám (9 cm?), při najetí na nerovnost je to docela "sranda". Je dělaný hlavně do města a podle toho se taky chová.
Uplně v pohodě, vubec bych se toho nebál. Pokud udržíš 90km/h, tak se pověsíš za nějaký auto uplně bez problémů a pojedeš. Takových řidičů je dnes opravdu hodně, benzín je drahej, tak se tempo (hlavně) na dálnici zpomalilo. Hlavně nejezdi u kraje, ale drž se uprostřed pruhu, tím je donutíš, aby tě předjeli levym pruhem a nenasrali se vedle tebe - nebudou tě předjíždět tak na těsno. A ještě bych ti doporučil si vzít na sebe reflexní vestu, budeš aspoň líp vidět.
Sám takhle jezdim dlouhý přesuny, při kterých nemam důvod pospíchat. Najdu si auto, který jede 90 nebo 100km/h, pověsim se a něj a vezu se za nim absolutně bez problému a když mě někdo chce předjet, tak ať si poslouží, je mi to absolutně jedno...
P.S. Hlavně nedělej pičoviny, jako jezdit blízko bílý čáry nebo v odstavnym pruhu. Foukne z boku a si na s*ačky... Kecy že jak to nejede 130 za hodinu, tak to nemá na dálnici co dělat, ignoruj.
edit: Jezdil sem na dálnici i s ČZ 125, držel sem si svých 80km/h a nijak nebezpečný mi to nepřišlo.
Naposledy editováno 30.11.2012 14:59:42
Sám takhle jezdim dlouhý přesuny, při kterých nemam důvod pospíchat. Najdu si auto, který jede 90 nebo 100km/h, pověsim se a něj a vezu se za nim absolutně bez problému a když mě někdo chce předjet, tak ať si poslouží, je mi to absolutně jedno...
P.S. Hlavně nedělej pičoviny, jako jezdit blízko bílý čáry nebo v odstavnym pruhu. Foukne z boku a si na s*ačky... Kecy že jak to nejede 130 za hodinu, tak to nemá na dálnici co dělat, ignoruj.
edit: Jezdil sem na dálnici i s ČZ 125, držel sem si svých 80km/h a nijak nebezpečný mi to nepřišlo.
Naposledy editováno 30.11.2012 14:59:42
Nemají kamiony většinou nastavenej na dálnici omezovač lehce nad 90 km/h ?
Jinak tlumiče jsou u nové pcx už lepší, ale po dálnici kde jsou panely bych nejel, v létě u Vyškova jsem myslel, že nepřežiju, skákalo to doprava doleva...ale po pěkným asfaltu na klid, vítr je jasnej...
Já jel jednou s pcx 125 do Zlína a cajk, čekal sem že mě budou chtít vytlačit, ale ani jsem tak nepřekážel a pár kamionů i předjel ( byl víkend - žádnej provoz )...ale s vědomím že budu jezdit permanentně nějakej úsek po dálnici bych pcx ani 150 být tebou nekoupil.
Zeptej se v diskuzi zde na fóru přímo o pcx 150 , třeba někdo lítá po dálnici tak ti řekne co a jak...
Jinak tlumiče jsou u nové pcx už lepší, ale po dálnici kde jsou panely bych nejel, v létě u Vyškova jsem myslel, že nepřežiju, skákalo to doprava doleva...ale po pěkným asfaltu na klid, vítr je jasnej...
Já jel jednou s pcx 125 do Zlína a cajk, čekal sem že mě budou chtít vytlačit, ale ani jsem tak nepřekážel a pár kamionů i předjel ( byl víkend - žádnej provoz )...ale s vědomím že budu jezdit permanentně nějakej úsek po dálnici bych pcx ani 150 být tebou nekoupil.
Zeptej se v diskuzi zde na fóru přímo o pcx 150 , třeba někdo lítá po dálnici tak ti řekne co a jak...

Fany07 : S tím nalepením za kamion jsem to zkoušel taky, ale když jedeš pár metrů za ním v závěsu, nemáš šanci zareagovat třeba na cihlu na silnici uprostřed pruhu , kterou on přejede ale ty to do ní napálíš, proto jsem radši zase ubral a nechal ho kousek odjet...zase paráda - žádnej vítr, ale ta nejistota...
Mně se zase povedlo něco podobného na velké. Přijíždím na semafory, akorát padla zelená, dojíždím auto, najednou půl metru předemnou kupa písku
. Ještě že mám motorku těžkou jako tank, tak to ustála, ale skoro mě hodila přes řídítka
.
Naposledy editováno 01.12.2012 00:38:07


Naposledy editováno 01.12.2012 00:38:07
PCX 150 jsem měl od nového stroje stejně tak jsem mel i PCX 125, ale před měsícem jsem ho prodal a vyměnil za Burgmana 400 ale musím říct že PCX 150 na dalnici DOSTAČUJE.
Oproti obsahu PCX 125 je na předjíždění kamionu o dost svižnějsí. Na PCX 125 jsem se necitil bezpečně na té PCX 150 už ano.
Oproti obsahu PCX 125 je na předjíždění kamionu o dost svižnějsí. Na PCX 125 jsem se necitil bezpečně na té PCX 150 už ano.
1 reakcí na tento příspěvek PCX 150 na dalnici?
Nevíte někdo jak se dá odstranit omezovač rychlosti u nové pcx 150, je pouze do 110km/h.?
Měl jsem i starší model pcx 150 a tam omezovač byl na 120, což už stačilo, protože o moc více by to stejně nejelo, ale 110 na 150ku je prostě málo, díky za rady.
Měl jsem i starší model pcx 150 a tam omezovač byl na 120, což už stačilo, protože o moc více by to stejně nejelo, ale 110 na 150ku je prostě málo, díky za rady.
Michael47 píše: Nevíte někdo jak se dá odstranit omezovač rychlosti u nové pcx 150, je pouze do 110km/h.?
Měl jsem i starší model pcx 150 a tam omezovač byl na 120, což už stačilo, protože o moc více by to stejně nejelo, ale 110 na 150ku je prostě málo, díky za rady.
Nemá omezovač, jen ECU vypočítává kolik koní má dodat a pokud se tomu blíží, tak sníží přísun paliva. Můžeš dát otevřené ECU nebo najít někoho, kdo to umí přehrát. Také je možné dát jiný variátor, aby jsi ECU zblbnul a on vypočítal nižší aktuální výkon, ale logicky stoupne spotřeba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Odstranění omezovače rychlosti Honda PCX 150 | Michael47 | 5 | 18.4.2020 v 16:48 sidahanz |
Honda pcx 150 ladáky Honda PCX 150 | l333v | 2 | 19.10.2016 v 18:54 petrumr |
Honda PCX 150-Tuning Honda PCX 150 | Martinpcx | 1 | 27.5.2015 v 19:26 kajaspacek |
kymco nebo honda??? Honda PCX 150, Kymco K-XCT 125i | Trinnlee | 8 | 11.3.2015 v 07:12 zdeny65 |
Prémiová paliva podruhé Honda PCX 150 | Cukin | 13 | 11.2.2015 v 13:42 motovlk |