Takže věc se má tak...v prvním kole hledáme někoho,kdo ovládá legislativu v tomto oboru...on sice utrpěl vzdělání nějakýho právního směru,ale tohle je poněkud specifický odvětví. V druhým kole budou potřeba poradci na téma stavba a design dráhy. Pokud to někdo ovláda oboje o to líp....ti co budou psát že slyšeli že to jde takhle...tak to prosím ne. Peníze jsou v tomhle není problém....stavební technika je vlastní.
Díky za nápady,poznatky a užitečný kontakty
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
je tam nějakej bordel,takže ten je v plánu přesunout na strany a zahrabat a vytvořit ochozy pro diváky aby je to drželo dost vysoko nad děním a nebyl problém
okruh z toho asi neuděláme...přeci jen je to jakási vytěžená díra v zemi...
pořešíme legislativu....no a co sem s ním mluvil,tak by nějakýho stavitele z USA nebyl problém finančně utáhnout.
Zatím si vesele prohlížíme různý dráhy a odhadujem náklady a kolik materiálu musíme přestěhovat...to nejmenší nám vychází na cca 350 tater,ale to je ten základ spíš počítáme s několika násobkem.
Jinak je tam natažená voda,elektrika a občerstvení pořešíme pronájmem fleku nějakýmu jinýmu subjektu
privateer píše: s prachem by si měl poradit celkem hustej pruh lesa co mu patří taky,kterej je mezi pozemkem a dálnici.....
je tam nějakej bordel,takže ten je v plánu přesunout na strany a zahrabat a vytvořit ochozy pro diváky aby je to drželo dost vysoko nad děním a nebyl problém
okruh z toho asi neuděláme...přeci jen je to jakási vytěžená díra v zemi...
pořešíme legislativu....no a co sem s ním mluvil,tak by nějakýho stavitele z USA nebyl problém finančně utáhnout.
Zatím si vesele prohlížíme různý dráhy a odhadujem náklady a kolik materiálu musíme přestěhovat...to nejmenší nám vychází na cca 350 tater,ale to je ten základ spíš počítáme s několika násobkem.
Jinak je tam natažená voda,elektrika a občerstvení pořešíme pronájmem fleku nějakýmu jinýmu subjektu
Trať máme legální, vedle hlavní silnice.
Trať na černo nedělej- zbytečně vyhozené prachy a čas.
Trvalo to asi dva roky, musíš mít všechna možná měřeni, souhlas všech možných spolků a celkem podpásovka a třešínka na dortu je stáhnutí a uložení ornice z trati( v našem případě cca 800m3) , která nesmí být použitá na skoky atd.
Dopravní řešení atd. Je toho moc, ale jde to!!