Takže věc se má tak...v prvním kole hledáme někoho,kdo ovládá legislativu v tomto oboru...on sice utrpěl vzdělání nějakýho právního směru,ale tohle je poněkud specifický odvětví. V druhým kole budou potřeba poradci na téma stavba a design dráhy. Pokud to někdo ovláda oboje o to líp....ti co budou psát že slyšeli že to jde takhle...tak to prosím ne. Peníze jsou v tomhle není problém....stavební technika je vlastní.
Díky za nápady,poznatky a užitečný kontakty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať
susta. píše: Tak jednoduché to asi nebude. Pozemek má nějaké určení, třeba orná půda, nebo trvale travní porost a je nějak veden v katastru.Nepovolí ti jen tak něco postavit.
no já bych spíš zvolil strategii na nic se neptat. V dnešní době, kdy je třeba na každej prd sto papírů a povolení, je podle mě lepší trať zbudovat na černo a pak se postupně snažit o dodatečnou legalizaci. Podle mě stejně úřady nemají moc způsobů, jak takovou činnost zatrhnout a když se úkáže, že nikoho trať neobtěžuje a pole je už stejnak rozoraný, tak souhlas postupně vydají. Myslím že podobným způsobem vzniknul Chlístov, ale tam je trať přímo u vesnice, takže se proti trati zvednul opravdový odpor, ne jenom ten standartně byrokratický
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať
markus píše: no já bych spíš zvolil strategii na nic se neptat. V dnešní době, kdy je třeba na každej prd sto papírů a povolení, je podle mě lepší trať zbudovat na černo a pak se postupně snažit o dodatečnou legalizaci. Podle mě stejně úřady nemají moc způsobů, jak takovou činnost zatrhnout a když se úkáže, že nikoho trať neobtěžuje a pole je už stejnak rozoraný, tak souhlas postupně vydají. Myslím že podobným způsobem vzniknul Chlístov, ale tam je trať přímo u vesnice, takže se proti trati zvednul opravdový odpor, ne jenom ten standartně byrokratický
Toto je dobrá myšlenka.
Sparta si takto na letné udělala stadion,a Bauhaus v Brně-Ivanovicích stojí přesně podle tohoto klíče.