paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Menší kolečko na řetězovce
9.12.2012 v 08:50
Ahoj,chtěl jsem se zeptat někoho kdo má na FZ1 menší o zub kolečko na výstupní hřídeli. Tuším že originál tam je 16.Zajímá mě jak moc se zvětší použitelnost motoru od spodu a maximálka.Hlavně mě zajímá jestli to je tak velký rozdíl.Díky Mirek

1 reakcí na tento příspěvek Menší kolečko na řetězovce

9.12.2012 v 09:06 | Nahoru | #1
mám to na hornetu, je to trošku znát na síle, maximálka se logicky sníží ale o kolik to jsem nikdy neřešil, žádný extra velký rozdíl to ale není

(reakce na) Menší kolečko na řetězovce

9.12.2012 v 09:21 | Nahoru | #2

Maty_Kolin píše: mám to na hornetu, je to trošku znát na síle, maximálka se logicky sníží ale o kolik to jsem nikdy neřešil, žádný extra velký rozdíl to ale není



U motorek, co se nedokazou na nejvyssi stupen vytocit do cerveneho, ani maximalka klesnout nemusi. Imho urcite vyhody prevazujou, jenom se pak musi casteji radit.

Menší kolečko na řetězovce

9.12.2012 v 11:03 | Nahoru | #3
FZ1 má dobrý spodek. znám i horší

Menší kolečko na řetězovce

9.12.2012 v 11:47 | Nahoru | #4
I ja sem mel na hornetu o zub mensi, trosku zmena tam je, za tich par kacek to stoji, ted sem koupil i o zub mensi na ktm ,ale jeste sem ho tam nehodil,neni cas.

1 reakcí na tento příspěvek Menší kolečko na řetězovce

9.12.2012 v 13:54 | Nahoru | #5
MIRA919-FZ1 má originál 17/45,takže kolečko 16 pokud už ho máš je menší.
Jinak zde si to můžeš přepočítat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší kolečko na řetězovce

9.12.2012 v 14:33 | Nahoru | #6
CBRlitrRR> dobrej postreh ze origos ma 17z

(reakce na) Menší kolečko na řetězovce

9.12.2012 v 15:17 | Nahoru | #7
SuperPivis> Jen upozornuji MIRA919,že tuší špatně s 16 kolečkem.

Menší kolečko na řetězovce

29.12.2012 v 21:24 | Nahoru | #8
Měl jsem na FZ1 kolečko 15 a nedalo se s tím jezdit...

Menší kolečko na řetězovce

31.12.2012 v 15:14 | Nahoru | #9
16-46 je na FZ1 osvědčenej převod, můžu doporučit.

Menší kolečko na řetězovce

22.1.2013 v 14:53 | Nahoru | #10
Original je 17z. Já mám 16/45z. Rozdíl to je, ale není zase až moc velkej. Tachometr ti bude kecat asi o 6%. Maximálku neřeš, jelikož máš N. Od 250 je to už fakt dost velkej nápor na krční páteř. Kvalty se kapinku zkrátí, trojka už sice nejede 200, ale zato má výrazně větší sílu. Spotřeba je +/- stejná, možná kdybys jezdil hodně dálnice, tak bys to poznal. Jen povolit tu matici dá fakt zabrat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 31.5.2024 v 06:04 ALFA70
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 0 30.5.2024 v 18:11 šimon474
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides


TOPlist