To mají všechny Ducati sytič???
Mají ho ještě nějaké jiné značky??
Naposledy editováno 30.12.2012 12:01:55
1 reakcí na tento příspěvek Sytič Ducati
Směs, která se do válce dostává, je od výrobce nastavena na teplý motor. Při studeném motoru část paliva zkondenzuje na stěnách válce, čímž se vlastně směs ochudí a proto nejde motor nastartovat. Proto je nutné směs "dobohatit". To obstarává sytič. U jednoduchých karburátorů (např. padesátkové nebo hodně staré motory s malým průměrem difuzoru) se omezí přísun vzduchu klapkou a tím se směs urovná - vyšším podtlakem v sacím hrdle za karburátorem. U větších karburátorů je ale vyhrazen speciální systém s úkolem přidat do směsi více paliva. S ovládací páčkou sytiče je spojeno malé šoupátko, které po vytažení uvolní přídavný přístup paliva . To je dávkováno přes kalibrovanou trysku sytiče přímo z plovákové komory . Studený motor tedy naskočí a běží na obohacenou směs. Po ohřátí motoru se ale projeví, že palivo už nekondenzuje na chladném kovu a směs je v tom okamžiku již příliš bohatá. Motor pracuje nepravidelně a to je okamžik, kdy sytič obvykle zavíráme. Motor v tu chvíli začne fungovat na volnoběžný systém. Systém sytiče je nastaven z výroby.
A mimochodem - tento systém fungoval tak dokonale, že na závodní TZ 350 s vytaženými sytiči na karburátorech stačilo protočit zadní kolo motocyklu rukou a bez problémů okamžitě naskočila. Pokud si dáte vyhledat např Mikuni 34mm obrázky, tak je krásně vidět páčka která systém obohacení zapíná a vypíná ..
Naposledy editováno 30.08.2016 14:39:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 | tomasiiik | 8 | 4.6.2023 v 15:10 DucAdy |
Vynechává na 6000 otačkách Ducati Monster 696 | Johnny03 | 10 | 30.12.2021 v 06:56 hondaman1 |
Falešný neutrál Ducati Monster 696 | x46x | 14 | 19.8.2021 v 16:31 VlČek67 |
Spojka monster Ducati Monster 696 | honzas1 | 3 | 7.8.2021 v 23:49 x46x |
Ducati Monster 696 Ducati Monster 696 | Eviks | 4 | 26.6.2021 v 13:27 Anti |